وزیر دفاع گفت: ایران با فناوری ساخت انواع مهمات هدایت شونده و موشک‌های نقطه زن کشوری قدرتمند در سطح جهان محسوب می‌شود لذا تداوم و تقویت این فناوری‌ها از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارک فناوری پردیس در راستای اعتمادسازی و تقویت بازار محصولات دانش بنیان و فناور اقدام به ارزیابی و رتبه‌بندی کیفی این محصولات و ارائه گواهینامه تائید و تضمین کیفیت محصول می کند.
پلیس فدرال آمریکا معتقد است که چین به منظور تقویت اهداف هوش مصنوعی خود و انجام عملیات نفوذ خارجی در حال سرقت فناوری هوش مصنوعی آمریکا است.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: تلاش ستاد بر تقویت تعامل میان محققان،تیم‌های پژوهشی و صاحبان سرمایه برای ارایه دستاوردها و محصولات فناورانه درحوزه های شناختی به جامعه است.
رئیس ISC از تأسیس پایگاه کتاب های بین المللی نویسندگان ایرانی در راستای تقویت دیپلماسی و تعاملات علم و فناوری کشور و گامی مهم در جهت مرجعیت علمی و فناوری خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با اشاره به برنامه های توسعه و تقویت زیرساخت‌های فناوری سلامت، گفت: بسترهای فناوری سلامت در جهت تقویت و رشد تولید در اقتصاد سلامت سازماندهی شده است.
تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تقویت نظام مالی نوآوری حوزه دانش بنیان‌ها منعقد شد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر همکاری‌های دو کشور ایران و روسیه در حوزه علم و فناوری و بر ضرورت تقویت این همکاری‌ها تأکید کرد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به منظور توسعه و تقویت اکوسیستم نوآوری در استان‌ها، این معاونت، پیشبرد طرح توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها (تانا) را در دستور کار قرار داده است.
یک مقام چینی می‌گوید: چین متعهد به ایجاد جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک برای بشریت در حوزه هوش مصنوعی است و تلاش می‌کند از رویکرد مردم محور و اصل هوش مصنوعی برای همیشه حمایت کند تا اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی ایمن، قابل اعتماد، قابل کنترل و قادر به بهتر انجام دادن کارهاست. تقویت توسعه پایدار جهانی و افزایش رفاه مشترک تمام بشریت هدف چین است.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس بر لزوم توجه به صادرات و تبادل فناوری در پارک علم و فناوری دانشگاه و تقویت فرهنگ ارتباط دانشجویان و اساتید با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد.
روکش تقویت کننده نور زمانی که در معرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، نور را جذب می‌کند و به کمک رطوبت موجود در هوا واکنش شیمیایی ایجاد می‌کند. مواد طبیعی به جا مانده از اثر انگشت، پس ماند‌های روغن و چربی مواد خوراکی در طول این واکنش تجزیه می‌شوند. پس از پایان این واکنش همه چیز خشک و همانند غبار ناپدید می‌شود.
واشنگتن با اقدامات کنترلی به دنبال جلوگیری از صادرات تراشه‌ها به چین است.چین در مقابل تلاش می کند تا قابلیت‌های فناوری خود را تقویت کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه در جامعه را بشناسیم تا با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از رهبر انقلاب بتوانیم مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ونزوئلا، گفت: گسترش روابط دوجانبه در حوزه انرژی، فناوری و های‌تک و تعمیق و تقویت مناسبات فیمابین مورد تأکید است.
در حالی که ممکن است فکر کنید سربازان آموزش دیده با فناوری تقویت بینایی به راحتی تفاوت بین جغد رباتیک و جغد واقعی را تشخیص می‌دهند، از اینکه چقدر شبیه سازی‌ها برای Owl-Eye موثر بوده اند شگفت زده خواهید شد!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درباره حضور مردم در پیام‌رسان‌های داخلی و جلب اعتماد آن‌ها گفت: تمام تلاش ما در این چند ماه این بود که بتوانیم سکو‌های داخلی را تقویت کنیم و قابلیت‌ها و امکانات جدید به آن‌ها اضافه کنیم تا بتوانند در قالب پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، با نمونه‌های خارجی رقابت و مردم را به سمت خودشان جلب کنند و بتوانند مسئله و نیاز مردم را حل کنند.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دانش‌بنیان‌ها برای ارتقای فناوری‌های کاربردی در سازمان بورس تقویت می‌شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه عزم دولت برای داشتن شبکه پرسرعت و باکیفیت است، گفت: فناوری اطلاعات، زیرساخت توسعه کشور است و اگر این بخش تقویت شود بستر پیشرفت نیز فراهم می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند موتور محرک نظام نوآوری در کشور باشد.
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.
وزیر دفاع گفت: ایران با فناوری ساخت انواع مهمات هدایت شونده و موشک‌های نقطه زن کشوری قدرتمند در سطح جهان محسوب می‌شود لذا تداوم و تقویت این فناوری‌ها از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهان بررسی مجدد طرح فضای مجازی در مجلس و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری ارتباطات توسط دولت هستیم.
هنوز هیچ منبع رسمی ارتباط این تغییر مدیریت با اختلال اخبار ساعت ۲۱ صدا و سیما در هفته گذشته را مرتبط ندانسته است، اما احتمال می‌رود برای تقویت بخش فناوری صدا و سیما این تغییر و تحول صورت گرفته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ