عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد حدود 200 میلیارد تومان به کادرفنی و بازیکنان فصل پیش بدهکار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود واریز رقم چند میلیاردی به حساب باشگاه استقلال، اما آنها قادر به استفاده از این مبلغ نیستند.
با وجود واریز رقم چند میلیاردی به حساب باشگاه استقلال، اما آنها قادر به استفاده از این مبلغ نیستند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید که پروژه فیفا فوروارد ایران تصویب شده و باید فیفا کارهای مربوط به پرداخت پول را انجام بدهد.
سفیر ایران گفت: عراق روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز برای استفاده در نیروگاه‌های برق وارد می‌کند، بدهی‌های وزارت برق عراق به ایران نزد یک بانک عراقی پرداخت می‌شود، اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه نمی‌تواند این مبالغ را به ایران بدهد، اما اکنون تلاش‌هایی برای آزادی این اموال درحال انجام است.
یک مطالعه جدید آب و هوایی نشان می‌دهد که کشورهای ثروتمند و صنعتی باید مبلغ زیادی به عنوان خسارت به کشورهای فقیر بابت انتشار دی اکسید کربن بپردازند.
مدیران باشگاه استقلال با افزایش مبلغ رهن ورزشگاه مرغوبکار وام جدید را از بانک شهر دریافت کردند.
صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان همچنان منوط به موافقت بایرن مونیخ است. چلسی در تماسی با بایرن درباره مبلغ مد نظر این باشگاه برای صدور اجازه ناگلزمان پرس و جو کرده است.
فروزنده با بیان اینکه مناطق شهرداری تهران مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که برآرود ما این است که در بررسی ها میزان بدهی حدودا ۳۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مورد پرداخت بدهی پیمانکاران به جمع بندی ارائه «برات کارت» رسیدیم تا بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد این باشگاه باید تا فروردین سال جدید مبلغی در حدود 210میلیارد تومان را به عنوان بدهی پرداخت کند.
مدیرعامل استقلال اعلام کرد این باشگاه باید تا فروردین سال جدید مبلغی در حدود 210 میلیارد تومان به عنوان بدهی پرداخت کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به ملبغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.
آقای بازیگر گفت: قرار شد برای شروع ۵ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری به جمشید بدهم و او وعده داد که به‌زودی این مبلغ دو‌برابر خواهد شد. من هم ۵ هزار دلار تهیه کردم و روز حادثه با جمشید در رستورانی واقع در شمال پایتخت قرار گذاشتم. آن روز با دوستانم سر قرار رفتم، اما هرچه منتظر نشستم خبری از جمشید نشد تا اینکه نیم ساعت بعد به من زنگ زد و گفت در ترافیک گرفتار شده است. او محل قرار را تغییر داد. قصد او این بوده که من تنها در محل قرار با او حاضر شوم تا نقشه‌اش را عملی کند.
مشاور مالی نخست وزیر عراق، ضمن اعلام اینکه بدهی خارجی موثر عراق که باید از سال جاری میلادی بازپرداخت شود نیز فراتر از ۲۰ میلیارد دلار نیست تا مجموع بدهی های داخلی و خارجی نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار برآورد شود، تاکید کرد که این مبلغ تنها درصد ۳۰ تا ۳۵ درصد تولید ناخالص داخلی کشورش را تشکیل می دهد و درصد بسیار مطمئنی در مقایسه با نرخ استاندارد بین المللی ۶۰ درصد به شمار می آید.
احمدی (بازنشسته‌ی کارگری) در این رابطه می‌گوید: وقتی می‌توانند ماهانه ۷ هزار میلیارد تومان برای برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی اختصاص دهند، چرا هر ماه همین مبلغ به تامین اجتماعی پرداخت نشد؛ چرا ۹۰ هزار میلیارد تومان که الزام قانون است پرداخت نشد تا لااقل همان بدهی معوق ۵ ماهه‌ی بازنشستگان کارگری یکجا پرداخت شود؛ با ۹۰ هزار میلیارد تومان، هم اعتبار پرداخت معوقات فراهم می‌شد و هم اعتبار مورد نیاز برای اجرای باقیمانده‌ی متناسب‌سازی.
بر اساس داده‌های منتشر شده، افزایش هزینه‌های انرژی سبب شده رقمی که آلمان برای بدهی‌های دولتی خود پیش‌بینی می‌کند، دو برابر مبلغ پیشین باشد.
در حالی که صحبت از بدهی مالیاتی ۱۱، ۱۲ میلیارد تومانی برانکو مطرح شده، اما اصل بدهی مالیاتی ۴ میلیارد تومان است و بقیه مبلغ اضافه شده جرائمی است که در این سال‌ها به آن تعلق گرفته است
رادیو کاتالونیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای انتقال فران تورس همچنان مبلغ قابل توجهی به منچسترسیتی بدهکار است.
یکی از بدهی‌های فدراسیون فوتبال کشورمان بدهی مالیاتی کارلوس کی‌روش بود که در نهایت این مبلغ با گذشت سه سال پرداخت شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر همان ابتدا کاسیانو را با مبلغ یک میلیون و ۲۵۰هزار یورو می‌خریدیم، مجسمه‌ام را می‌ساختند.
قیمت مس که از ابتدای ماه جاری میلادی روند نزولی به خود گرفت، در آخرین روز معاملات بورس لندن ۲۹۷ دلار دیگر کاهش یافت و با نرخ ۸۲۸۰ دلار در کف ۸ ماهه نشست. در بازار ایران نیز فلز سرخ در پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قرار دارد و در هر تُن ۸۳۲۵ دلار معامله می‌شود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سمگا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سمگا در روزهای آینده بورس است.
کارشناس برنامه سمت خدا به کنایه گفت: یک شماره حساب بدهید مردم اضافه‌های ۳۰۰هزار تومان را به دولت برگردانند! پیش‌تر تلویزیون در گزارشی عنوان کرده بود که مبلغ یارانه کفاف زندگی مردم را می‌دهد و اضافه هم می‌آید.
پارسال بسیار درگیر این مساله بودم و به برخی گفتم خواسته قوه قضاییه این است سازمانی که تعدادی کارمند دارد، حداقل نصف آن مبلغ را به قوه قضاییه هم پرداخت کنید. بالاخره کاری جهادی از این مجلس انقلابی یک روز باید اتفاق بیفتد و این وضعیت از کف به بالا بیاید تا مشکل معیشتی همکاران ما حل شود.
آنچه به عنوان بدهی دولت در صورت‌های مالی بانک مرکزی طی سال‌های گذشته درج شده است، عمدتاَ ناشی از انتقال این ارقام به حساب بدهی دولت به بانک مرکزی، آن هم در راستای تکلیف قانونی بوده، بدون اینکه استقراضی توسط دولت از بانک مرکزی صورت گرفته باشد. افزایشی که در صورت‌های مالی بانک مرکزی در سر فصل بدهی دولت، طی ماه‌های نخست سال ۱۴۰۰ حاصل شده، دقیقاَ به اندازه مبلغ تنخواه قانونی استفاده شده است، که همچون سنوات گذشته، قبل از پایان سال رسماَ تسویه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ