ذوب آهن و مس رفسنجان امروز برای کسب سومین برد در تقابل های خود مقابل هم صف آرایی می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درپی بگومگوی توئیتری معاون وزیر ورزش و یک نماینده مجلس که یامین پور خطاب به رحیمی جهان آبادی نوشته بود: توییت من خطاب به نمایندگان بود تا دهنت رو ببندند بیشتر از این با آبروی مجلس بازی نکنی، رحیمی جهان آبادی نیز خطاب به یامین پور نوشت: کسی که در جایگاه بی ربط و غیر تخصصی نشسته و هیچ عملکرد مثبتی هم نداره و امر و نهی به خانه ملت و نمایندگان مردم هم انجام میده و ادعای انقلابیگری هم داره! باید دهنش را ببنده هرچند شماها! سالهاست گوشها و عقلتون بسته است و دهنهاتون باز و از کل عالم ایراد میگیرید.
ریکاردو ساپینتو از اهدافش برای صعود به مرحله گروهی لیگ کنفرانس سخن گفت.
با گذشت ده ماه از حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال می‌توان با اطمینان از موفقیت کلی این سرمربی در ایران گفت. موفقیتی که با یک جام، ملموس‌تر خواهد شد.
قهرمانی بروسیا دورتموند در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا می‌تواند یک بازی برد-برد برای همه طرفین در فوتبال آلمان باشد.
بزرگترین تمساح زنده ثبت شده در سال ۲۰۱۱ در فیلیپین صید شد. او پس از کشتن یک ماهیگیر در بازه زمانی سه هفته‌ای شکار شد. همچنین گمان می رود که او مسئول مرگ دختر ۱۲ ساله ای باشد که دو سال قبل سر بریده شده بود.
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه صدمین تقابل استقلال و پرسپولیس باید یک برنده داشته باشد تا به قهرمانی امیدوار شود، گفت: آرامش و داشتن تمرکز در این بازی حساس ضامن موفقیت خواهد بود.
کارلو آنچلوتی منتظر یک شب جادویی دیگر در لیگ قهرمانان است تا با گذر از چلسی به نیمه نهایی برسند.
سعید الهویی می‌گوید شروع مجدد لیگ برتر یک چالش جدی برای تمام تیم‌ها خواهد بود.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال، 15 دقیقه ابتدایی بازی با لیورپول را بسیار مهم عنوان کرد و گفت نباید در این دقایق گلی دریافت کنند.
فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان در بازی گل‌گهر یک شکست سنگین را به یادگار گذاشت.
دروازه‌بان های پیکان و ذوب‌آهن در مصاف امروز هرکدام یک سوپرسیو داشتند.
گل زودهنگام مهدی طارمی با اخراج بازیکن پورتو با دو گل حریف پاسخ داده شد.
سرمربی الهلال می‌گوید این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موانع زیادی را پشت سر گذاشته است.
تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا شاید آخرین دوره مسابقاتی باشد که جواد نکونام به عنوان سرمربی فولاد در آن حضور پیدا می‌کند.
یولیان ناگلزمان معتقد است حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
یک عضو کمیسیون مشترک صیانت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا جایی که بنده و سایر همکارانم در جریان هستیم اساسا طرح یا کمیسیون ویژه‌ای تحت عنوان صیانت در مجلس وجود نداشته و برخی از همکاران باید پاسخ دهند که چرا به دنبال بازی با امنیت روانی جامعه هستند.
فجر سپاسی که برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند، در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر با وجود بازی خوب نتوانست برنده مرحله یک شانزدهم نهایی جام شره بحذفی باشد.
سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید با پیروزی سه بر یک بازی با مونزا را به پایان می رساند اما اشتباه داوری مانع از این کار شد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که سال گذشته قهرمان شده و به تکرار آن فکر می‌کند، باید مثل یک قهرمان بازی کند.
جراردو مارتینو، مربی مکزیک، از انگیزه بالای تیمش برای ارائه یک بازی هجومی مقابل عربستان حرف زد.
یک شبکه آمریکایی از «امید نور افکن» که می‌تواند در دفاع چپ یا هافبک دفاعی بازی کند، به‌عنوان پدیده‌ای نام برده که می‌تواند دنباله‌رو بزرگان تیم ملی ایران باشد.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان تهرانی گفت: یک اشتباه از سوی بازیکنان استقلال باعث خواهد شد تا این تیم قهرمانی را از دست بدهد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به خوبی میلان را تجزیه و تحلیل کرده و می خواهد پیروز دربی باشد.
ریشه شکست آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی علیه مسکو را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد، زیرا در این بازه زمانی، روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ