سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید با پیروزی سه بر یک بازی با مونزا را به پایان می رساند اما اشتباه داوری مانع از این کار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: پس از تدوین طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها، فقط یک بند آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و آن این است که گفته‌ایم موضوعات اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان که در مجمع بررسی می‌شود نیز باید شفاف شود اما در این زمینه هنوز مجمع اعلام نظر نکرده است و در آنجا مانده است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه همدل شده‌اند تا تیم‌مان در لیگ بماند و همه به ما کمک می‌کنند و باید قدر این کمک‌ها را بدانیم و با یک بازی خوب، سه امتیاز را در خانه نگه دار
بنده چرا باید امضا کنم؟ ۱۰ روز پیش آقایان شورای تامین البرز را دیدند و کاری کردند آن‌ها قبول نکنند بازی آن‌جا برگزار شود. در حالی که به قول اعضای شورای تامین تهران چه اتفاقی قرار بوده در البرز بیفتد؟
ژاوی امروز تاکید کرد که باید هر طور شده با پیروزی در سه بازی بعدی بدون توجه به نتایج رئال قهرمانی را قطعی کنند.
بزرگترین تمساح زنده ثبت شده در سال ۲۰۱۱ در فیلیپین صید شد. او پس از کشتن یک ماهیگیر در بازه زمانی سه هفته‌ای شکار شد. همچنین گمان می رود که او مسئول مرگ دختر ۱۲ ساله ای باشد که دو سال قبل سر بریده شده بود.
اگر قرار است از محل بیت‌المال رفاهی برای جامعه فراهم آید این رفاه فقط نباید از آن مدیران و کارکنان دولت باشد و باقی مردم هم در آن سهیم هستند که مهم‌ترین اقدام رفاهی برای عموم جامعه افزایش قدرت خرید و کاهش تورم است.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: در سه دیدار گذشته خوب بازی کردیم اما بدشانس بودیم.
مربی گل گهر ابراز امیدواری کرد تیمش با کسب سه امتیاز و یک جایگاه خوب سال 1401 را به پایان ببرد.
«استفاده احتمالی ارتش اوکراین از تسلیحات شیمیایی در قالب جنگ با روسیه، انحلال پرابهام گروه نظامی خصوصی "موزارت" به عنوان یک شرکت آمریکایی فعال در جنگ اوکراین، و البته بازی دو جانبه دولت بایدن با مساله اعطای جنگنده‌های اف ۱۶ به اوکراین، سه اتفاق مشکوک و قابل تاملی هستند که جنگ اوکراین در روز‌های اخیر شاهد وقوع آن‌ها بوده و تحلیل آن‌ها جهت خوانشِ دقیق‌تر روند‌های جاری و آتی در قالب جنگ مذکور، کاملا ضروری است.»
این شاید بهترین نمایش تمام این سال‌های بوژیدار رادوشویچ باشد که در اولین بازی پس از ترک پرسپولیس رقم خورد.
سه مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با حضور حدود ۳۰۰ دقیقه‌ای در ترکیب سرخپوشان فقط یک گل به ثمر رساندند تا سرمربی این تیم به فکر تغییر روش بازی پرسپولیس و استفاده از بازیکنان غیرتخصصی باشد.
سه مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با حضور حدود ۳۰۰ دقیقه‌ای در ترکیب سرخپوشان فقط یک گل به ثمر رساندند تا سرمربی این تیم به فکر تغییر روش بازی پرسپولیس و استفاده از بازیکنان غیرتخصصی باشد.
استقلال در سه بازی گذشته خود فقط یک گل به ثمر رسانده که آن نیز از روی نقطه پنالتی بوده است.
بارسلونا در یک ماه پیش رو باید در سه جبهه لالیگا، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا به میدان برود و ممکن است تا هفت بازی نیز انجام دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با گل‌گهر به تمجید از قلعه‌نویی پرداخت.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید هیچ مشکلی با برنامه تیم ملی برای سه روز تمرین در هفته ندارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: وقتی تلفن همراه زنگ می‌خورد حواس راننده پرت شده و به سمت گوشی برای پاسخ می‌رود تا بررسی کند چه کسی زنگ زده است؛ در این بین راننده تلاش می‌کند قفل تلفن همراه را باز کند و تلفن را پاسخ دهد؛ همه این فرآیند چقدر زمان می‌برد؟ ۳ ثانیه؟ در این سه ثانیه اگر خودرو ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد خودرو به ازای هر ثانیه مسافتی حدود ۳۰ متر حرکت می‌کند که این ۳۰ متر در ۳ ثانیه می‌شود ۹۰ متر؛ عملا با پاسخ به یک زنگ تلفن همراه خودرو ۱۰۰ متر حرکت کرده و در این مدت خودرو از کنترل راننده خارج شده است.
یک جاگیری غیرقابل پیش‌بینی و در نهایت گلی سه امتیازی و ارزشمند تا نام شماره ۹ تراکتور فریاد روی سکوهای یادگار باشد.
مربی تیم فوتبال گل‌‍گهر سیرجان می‌گوید این تیم با ارائه یک بازی با کیفیت توانسته سه امتیاز را در سیرجان مقابل خط دفاعی منسجم ملوان نگه دارد.
مهدیه صالحی؛ روانپزشک اعلام کرد: مشکلات خواب کودکان می‌تواند در شروع خواب، موقع بلند شدن از خواب (به شکل بیقراری) در میانه خواب، شب ادراری، کابوس شبانه و…، باشد. این مشکلات در صورتی اطلاق می‌شود که در یک بازه زمانی سه ماهه داشته باشد.
به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ