آنتونیو رودیگر، مدافع رئال، 15 دقیقه ابتدایی بازی با لیورپول را بسیار مهم عنوان کرد و گفت نباید در این دقایق گلی دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو از اهدافش برای صعود به مرحله گروهی لیگ کنفرانس سخن گفت.
ابوالغیط که بار‌ها ایران را به ایجاد ناامنی و تلاش برای سیطره بر کشور‌های عربی محکوم کرده است، پس از توافق تهران و ریاض برای ازسرگیری روابط، در اظهاراتی از این توافق استقبال و عنوان کرد که «این توافقنامه به رویارویی میان دو کشور در بازه بیش از هفت سال، پایان می‌دهد و گامی است که می‌تواند بیانگر فاز مثبت جدیدی در روابط دوجانبه باشد که چه‌بسا به تحقق بخشی از ثبات منطقه‌ای، کمک کند.»
سرمربی پیکان اعلام کرد مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی صرفنظر از هر نتیجه ای فصل بعد در تیم می ماند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی صرفنظر از هر نتیجه ای فصل بعد در تیم می ماند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در ۶ بازی آینده هم به پیروزی برسیم.
دروازه‌بان های پیکان و ذوب‌آهن در مصاف امروز هرکدام یک سوپرسیو داشتند.
شاید اگر محرم نویدکیا در لیگ بیستم سرمربی سپاهان نبود، او یک سال دیگر به فوتبالش ادامه می‌داد اما...
یولیان ناگلزمان معتقد است حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید با پیروزی سه بر یک بازی با مونزا را به پایان می رساند اما اشتباه داوری مانع از این کار شد.
مهدی مهدی پور هافبک استقلال می گوید که این باشگاه باید دو زمین چمن برای تمرین داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
سایرینا دوآود با اصالتی مراکشی از سال 2019 رابطه عاشقانه‌ای را با ستاره تیم ملی فرانسه آغاز کرده است.
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی قبل از جدال با گل‌گهر به تمجید از قلعه‌نویی پرداخت.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست 3-2 مقابل آرسنال از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به ضرر تیمش انتقاد کرد و گفت بازی باید با نتیجه مساوی تمام می‌شد.
ساکت الهامی سرمربی هوادار می‌گوید بعد از ۳ باختی که در بازی‌های اخیر داشتند در این بازی محکوم به برد بودند و باید برای نتیجه بازی می‌کردند.
تیم ملی در حالی برابر اروگوئه قرار می‌گیرد که باید ترکیب استفاده شده در این مسابقه و بازی با سنگال را ترکیب نهایی و مورد استفاده در جام جهانی دانست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داور مسابقه با نساجی باید برای او بیشتر احترام قائل می‌شد، گفت: کارلوس کی‌روش مربی من بوده و برایش در تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.
در یکی از جذاب ترین بازی‌های هفته سوم، گل گهر در ورزشگاه خانگی خود میزبان سپاهان بود که در این بازی اگرچه سپاهان تا دقیقه ۸۷ پیروز میدان به حساب می‌آمد اما گل علیزاده همه چیز را به تساوی کشاند.
میکل آرتتا جدایی نیکلاس په‌په از آرسنال را بهترین تصمیم برای باشگاه و خود او عنوان کرد.
ذوب آهن و مس رفسنجان امروز برای کسب سومین برد در تقابل های خود مقابل هم صف آرایی می کنند.
سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: ملوان به لیگ برتر متعلق بود و جایش در این لیگ خالی بود و خوشحالم که دوباره برگشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ