رهبر انقلاب، قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را هم رو به پایان دانستند و گفتند: چندین دهه قبل بن گورین از مؤسسین رِژیم جعلی گفته بود هر وقت قدرت بازدارندگی ما پایان یابد، ما مضمحل می‌شویم و اکنون دنیا شاهد این واقعیت است و اگر اتفاقی رخ ندهد، پایان رِژیم غاصب نزدیک است که این هم از برکات فداکاری جوانان فداکار فلسطینی در کرانه باختری و دیگر مناطق اشغالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزۀ سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آن‌ها می‌فهمند.
رهبر انقلاب در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه فرمودند: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر می‌بینیم که امام راحل در اوج اقتدار در حسینه زندگی کرد و اگر می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب میهمانان داخلی و خارجی خود را روی زیلو پذرایی می‌کنند و با استادان دانشگاه و متخصصان و توده‌های عادی مردم ارتباط دارند و در جمع آن‌ها حضور می‌یابند همه سبک امام علی (ع) است.
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی گفت: با مسئله کشف حجاب مخالفت داریم، زیرا این موضوع و جانب‌داری دشمن از آن، به این دلیل است که حاکمیت دین را از ما بگیرد و اگر کاشفان حجاب و افراد بیبند و بار بر این جامعه مسلط شد، دیگر دینی باقی نمی‌ماند که جوان ما از آن بهره‌مند شود و تعالی پیدا کند و این همان حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب بر مبنای آن فرمودند اگر زنان و دختران ما می‌دانستند پشت این جریان کشف حجاب چه جریان‌هایی قرار دارند، دیگر بی‌حجابی نمی‌کردند.
هم‌زمان، از «توافق موقت» یا «کم در برابر کم» سخن گفته می‌شود که ایران تاکنون با آن موافقت نکرده است؛ اما روشن است که اگر «نه برجام» عملی باشد، تضمینی برای «نه بحران» وجود ندارد و مشکل با توجه به افزایش سطح غنی‌سازی در ایران و وجود خطوط تماس بین دو طرف در سوریه و عراق و ماجراجویی‌های اسرائیل می‌تواند از کنترل خارج شود. اجتناب از بحران را شاید بتوان دلیل مخالفت آمریکا با صدور قطع‌نامه‌ای علیه ایران در جلسه آژانس در مارس گذشته دانست.
رهبر انقلاب بی‌خبری از جهان را باعث هلاکت هر جامعه دانستند و خاطرنشان کردند: همانگونه که بار‌ها گفته شده، آحاد مردم و مسئولان باید شناخت اهداف، روش‌ها، سیاست‌ها و نقاط قوت و ضعف دشمن را کاملا جدی بگیرند که اگر اینگونه شود، سر کشور کلاه نمی‌رود که البته برخی جا‌ها کلاه رفته است.
مهدی فضائلی نوشته است: فائده بیان این فتوا برای امثال شما آن است که نظرگاه فقهی رهبری را بدانید، اگر نمی‌دانید! مگر منشا بسیاری از این غلط‌ها و خطا‌ها را سبک و اندیشه رهبری نمی‌دانید؟ به پرونده شما اشراف ندارم و مسئولان آن باید توضیح بدهند، اما بعید می‌دانم آنچنان که می‌نمایید مظلوم و بیگناه باشید!
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران فرمودند: در کلام، همه از کارگر تعریف میکنیم، ولی تعریف زبانی کافی نیست؛ برای کارگران باید کار کرد.
رهبر انقلاب در دیدار کارگران گفتند: اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت.
رهبر انقلاب همچنین نفس آمادگی نیروهای مسلح را برای دشمنان  بازدارنده و هوشیاری در مقابل طراحان پشت صحنه حوادث را کاملاً ضروری خواندند.ایشان با اشاره به حرف و اقدام احتمالی عناصر کم قدرت، گفتند: نباید ذهن‌ها را بر اینگونه اقدامات و حرفها متوجه و متمرکز کرد بلکه باید طراحان اصلی و پشت صحنه را دید.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و مسئولان نظام فرمودند: خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند پشت کار آنها چه سیاستی است قطعاً این کار را نمی‌کنند.
رهبر انقلاب صبح امروز در حاشیه مراسم روز درختکاری: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است. اگر مسمومیت دانش‌آموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند. در مورد این افراد هیچ عفوی نخواهد بود. مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر گفت: جشن فرشته‌ها و عفو عمومی رهبری دو حرکت نمادین، مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب بود تا راه را برای بسیاری روشن کنند و موجب نشود تا برخی آدرس عوضی به جامعه بدهند. در واقع، تعبیر همان ضرب‌المثل در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره عفو عمومی محکومان توسط رهبر معظم انقلاب گفت: آزادی محکومان و متهمان حوادث اخیر فرصتی را به‌دست می‌آورد که می‌تواند آتش زیر خاکستری هم اگر باقی‌مانده را به‌نوعی خاموش کند.
رهبر انقلاب به معتکفین توصیه کردند که در ایام اعتکاف اقلّاً یک بار نماز حضرت جعفر را بخوانند اما اگر در هر سه روز اعتکاف این عمل را انجام دهند بهتر است.
رهبری نوشت: اگر اتفاق مشابهی در حد یک مدیر کل در دولت‌های قبلی افتاده بود، الان کاربران سایبری و جریان انقلابی داشتند علیهش هشتگ ترند می‌کردند وخواستار استعفا و محاکمه‌اش می‌شدند.
مشهد ـ فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: رهبر انقلاب نسخه برخورد با تهاجم فرهنگی را به ما داده‌اند، اگر مطالبات ایشان را جستجو و مطالعه کنیم نسخه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را احساس می‌کنیم.
این روزها در فضای مجازی دوباره شاهد این هستیم که برخی کانال ها و گروه ها مشغول تبلیغ و پروژه کردن برخی سهام بازار پایه هستند. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ضمن بررسی جامع وضعیت بازار پایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا سهام بازار پایه ای ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
علیرضا محجوب گفت: روال این بوده که دولت موافقت خود را با مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی به‌طور صریح اعلام کند. اما اگر می‌خواهد در حق بیمه‌های پرداختی اعضای بیمه شده دخل و تصرفی صورت بگیرد، باید مصوبه ۲۵سال قبل خود برای غیردولتی کردن صندوق را باطل و با تصویب مجلس صندوق سازمان تامین اجتماعی را دوباره دولتی کند.
قصد مچ گیری و اذیت کردن نباید در کار باشد، چون قرار است همه ما در کنار یکدیگر کشورمان را بسازیم و من مطمئنم این مسأله هم مورد رضایت روح امام و هم مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. همه باید کمک کنند؛ در این راستا باید کسانی که تصدی امور را دارند عملکرد خود را بهبود ببخشند و کسانی که بیرون کار هستند نیز بهتر کمک و همدلی کنند.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ