دبیر پیشین فدراسیون تکواندو ادعای هادی ساعی را رد کرد و گفت: فدراسیون را با نزدیک به 3 میلیارد تومان موجودی تحویل او دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر ورزشکاری به رکورد بازی‌ها نزدیک نباشد به ناچار اعزامش نخواهیم کرد چون این رقابت‌ها محل آزمون و خطا نیست.
کنفدراسیون فوتبال آسیا مواردی از باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان خواسته که این مسئله پس از نزدیک دو ماه از سوی فدراسیون به اطلاع آنها رسیده است.
گزارشها در برزیل حاکی است فدراسیون فوتبال این کشور از استخدام کارلو آنچلوتی ناامید شده و دوریوال جونیور، سرمربی سائوپائولو، را برای هدایت سلسائو انتخاب کرده است.
قرار است که پیر لوئیجی کولینا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کند.
اگرچه هنوز همان سؤال همیشگی مطرح است که چرا باید پاداش این اعضا به اندازه بازیکنان تیم ملی تعیین شود، این ابهام جدید هم مطرح می‌شود که آیا دریافت پاداش ۶۰ هزاردلاری معادل ۲۰ درصد قرارداد آن‌ها با فدراسیون فوتبال بود؟ اصلا با دریافت همان پاداش ۲۰ هزاردلاری، می‌توان با نرخ همین روز‌ها به رقمی نزدیک به یک میلیارد تومان رسید و این سؤال را پرسید که آیا قرارداد اعضای فدراسیون که چنین رقمی را گرفته‌اند، سالانه پنج میلیارد تومان است؟ اگر چنین است که شغل آب و نان‌داری برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و اگر چنین نیست، باید به این ابهام پاسخ دهند که چرا برای خودشان مصوبه پاداش حداکثر ۲۰ درصدی تصویب و اجرائی نشده و حالا قرار است برای بازیکنان اعمال شود؟
با اعلام فدراسیون فوتبال تیم شهر خودرو و ماشین سازی که در گذشته ای نزدیک از تیم های حاضر در لیگ برتر بودند به لیگ 3 سقوط کردند!
سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی می گوید نزدیک به 70 درصد مردم کم تحرکی دارند که حتی از کرونا هم خطرناک تر است.
بر اساس اعلام قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند با ورود به استادیوم آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس - استقلال را تماشا کنند.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به مرحله نهایی نزدیک شده که همه گزینه‌های مد نظر فدراسیون از این صندلی دور شدند و حالا فدراسیون چاره‌ای ندارد که همان یک نفر را معرفی کند!
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و احتمال دارد به زودی به عنوان سرمربی تیم کشورمان معرفی بشود.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و احتمال دارد به زودی به عنوان سرمربی تیم کشورمان معرفی بشود.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه مس رفسنجان را به پرداخت مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان به زاهدی محکوم کرد.
معضلی که مدتهاست لکه ای زشت بر چهره فوتبال انداخته است با بی توجهی مسئولان فرهنگی و انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همچنان ادامه دارد و هر هفته «آبروریزی» جدیدی را رقم می‌زند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در منزل احمد پورزند پدر شهیدان والامقام برادران پورزند (ایرج، سیروس و شاهین)، از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت.
فدراسیون فوتبال در تلاش است مقدمات بازگشت زنان تماشاگر به استادیوم‌های فوتبال را فراهم کند.
رسانه‌های برزیلی اعلام کردند لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، در حال مذاکرات رسمی با فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نزدیکی دو تورنمنت فرانسه و کرواسی به لحاظ زمانی و همچنین مسائل مالی باعث لغو اعزام فرنگی کاران به فرانسه بر اساس تعامل میان کادر فنی و فدراسیون شد.
در شرایطی که هنوز جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به پایان نرسیده اما به نظر می‌رسد بازگشت سرمربی پرتغالی سابق به نیمکت تیم ملی قطعی شده باشد.
سنندج- وزیر ورزش و جوانان از تشکیل فدراسیون ملی مینی فوتبال در آینده نزدیک خبر داد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای مجمع و سه نامزد ریاست و در غیاب وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.
نشست اعضای کارگروه راه اندازی سامانه کمک داور ویدئویی با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.
خبرنگاران حاضر د‌ر مقابل فدراسیون فوتبال پس از نزدیک به ۱۲ ساعت در نهایت کوچه اول خیایان سئول را ترک کردند.
پیامدهای گرمای هوا برای زنان باردار
حکم های جدید سرپرست موقت فدراسیون وزنه‌برداری برای چهره های معروف این رشته ، جو فدراسیون را تغییر داده است و جامعه وزنه‌برداری را به فدراسیون نزدیک کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ