روایت لحظاتی نفس گیر از آزمایش موشک دریایی حزب الله لبنان در طول جنگ ۳۳ روزه علیه رژیم صهیونیستی را از زبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
یک‌ چیز و یک مرض در دشمن ما وجود دارد و آن ترس از مرگ. به خدا عراقی‌ها آنچنان از مرگ می‌ترسند که حساب ندارد و این عامل و این مرض در هرکجا باشد باعث شکست می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: میراث شهید حاج قاسم سلیمانی در انسجام بخشیدن به جبهه مقاومت و پر کردن دست آنها، بیش از پیش قابل رؤیت است.
روایت جالب قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از همراهی با سردار سلیمانی در دیدار شبانه با گروهی از اشرار مناطق جنوبی کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امسال اولین سالی است که سالگرد حاج قاسم پس از کرونا برگزار می‌شود، بنابراین هم جمعیت زائران خیره‌کننده است، هم برنامه‌ریزی‌ها در خور این جمعیت نیست. مجله مهر این اجتماع نورانی را روایت میکند
هفتمین قسمت از ویژه‌برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ساعت ۲۰ امشب با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
در مطلب زیر روایتی از زبان مردی که شهید حاج قاسم سلیمانی را غسل و کفن کرد می‌خوانید.
روایت سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه از عاملین شهادت حاج قاسم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه گفت: حاج قاسم عاشق حضرت آقا بود؛رهبری نظرات حاج قاسم برایش مهم بود.
روایت سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه از عاملین شهادت حاج قاسم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون ابومهدی المهندس که شاهد عینی اتفاقات شب شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس بوده است در روایت از اتفاقات شب شهادت گفت: یکی از بچه‌ها مرا صدا زد و گفت اینجا یک دست افتاده است که می‌گویند برای حاج قاسم است. همه چیز نشان می‌داد دست حاج قاسم است.
معاون ابومهدی از لحظه شهادت حاج قاسم روایتی تعریف کرد و گفت: در میان پیکر شهدا هر چه گشتم اثری از حاج قاسم نبود. کمی دورتر دست حاجی را وقتی دیدم دنیا روی سرم خراب شد بچه‌های عراقی منتظر بودن بگویم این دست حاج قاسم نیست. ترسیدم حتی به دست حاجی تعرض کنند و گفتم این تکه‌ای از قرآن است و آنرا برداشتم به داخل ماشین خودم بردم.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
روایت علی لاریجانی از روز شهادت سرباز والامقام جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی: حاج قاسم، مدیری بود که لنگه نداشت… / آخرین خبر
یک خبرنگار ترک با نوشتن سطوری ضمن ادای احترام به مجاهدت های عظیم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روایتی از احساسات خود در لحظات اولیه شنیدن خبر ترور این مجاهد بزرگ را ارائه کرد.
یوسف افضلی دوست و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در کتاب «معمار حرم» روایت می‌کند: اومدیم بریم خونه ما، اتفاقی جلوی خونه مون، یه شخص عرب رو که حالا نمی‌دونم؛ عراقی بود یا لبنانی، دید. بغلش کرد و بوسید و شروع کردن باهم عربی صحبت کردن. تو همین اثنا، انگشترش رو از انگشتش درآورد و گذاشت تو دست ایشون. بعد باهم خداحافظی کردن و حاجی اومد تو خونه ما.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه برای حاج قاسم امنیت داشت امنیت مردم و رضایت رهبری بود لذا به جریانات سیاسی چندان اهمیتی نمی‌داد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه برای حاج قاسم امنیت داشت امنیت مردم و رضایت رهبری بود لذا به جریانات سیاسی چندان اهمیتی نمی‌داد.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد «قصه های خوب، برای بچه‌های خوب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود.
چند روزی است که سینمایش ۴۱۰ در برج میلاد روی صحنه است. صحنه‌ای که در محوطه برج درست کرده‌اند. خبرنگار مجله از حال و هوای این نمایش روایت کرده است.
چند روزی است که سینمایش ۴۱۰ در برج میلاد روی صحنه است. صحنه‌ای که در محوطه برج درست کرده‌اند. خبرنگار مجله از حال و هوای این نمایش روایت کرده است.
جایزه ویژه سرباز وطن یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به پاس تلاش مجاهدانه برای روایت نزدیک از مقاومت و توجه به مردم غیر نظامی آسیب دیده از جنگ‌های منطقه است که دغدغه جدی آن شهید بزرگوار اهدا شد به «چشم ایرانی» به کارگردانی ساسان فلاح‌فر و حسن قائدی.
امین شریعتی در دوران دفاع مقدس، مسئولیت‌های مهمی در قرارگاه قدس، نجف و ... بر عهده داشت و پس از شهادت شهید مهدی باکری، مجددا به عنوان فرمانده لشکر عاشورا منصوب شد و تا پایان جنگ در این مسئولیت انجام وظیفه کرد.
ویدئویی از روایت سوزناک شهید حاج قاسم سلیمانی از واقعه کربلا و همرزمان شهیدش در سوریه را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ