همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ جامعه ی کارگری و کارفرمایی با شعار مردان میدان تولید برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در میدان امام حسین (ع) با هدف «دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مردم مسلمان» به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب برگزار شد.
سمنان- همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور مادران و دختران فاطمی، پدران و پسران علوی در سمنان برگزار شد.
رئیس‌جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری‌های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.
تقویت امنیت اجتماعی زنان، افزایش آرامش روانی در جامعه و حمایت از خانواده ۳ فایده بزرگ حجاب در جامعه است.
اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با شعار مهر خواهر برادری فردا (دوشنبه ۸ خرداد) از ساعت ۸ شب در میدان خراسان تهران برگزار می‌شود.
باور کنند حضرات که حال جامعه ناخوش است. از ناخوش احوال هم نمی‌توان امید کار‌های بزرگ داشت. معیشت مردم را تامین کنید، معادِ خودشان را تضمین خواهند کرد. بسیاری از این رفتار‌های ناروای اجتماعی و سویه‌های سیاه گریز از معارف و معرفت‌ها هم به همین شلوغی بازار گرانی برمی‌گردد. نانِ مردم را تأمین و تضمین کنید، بسیاری از نابسامانی‌های اخلاقی و رفتاری اصلاح می‌شوند. نان، با ایمان رابطه تنگاتنگ دارد.
مقصود فراستخواه گفت: جِرم بحرانی اعتراض در حال وخیم‌تر شدن است. نشانه های یک پوست اندازی بزرگ اجتماعی در جامعه ایران نمایان شده است.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی-١
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
وزیر کشور گفت: اتفاقات اخیر سبب شد مشکلات اجتماعی و عفونت‌هایی که در درون پیکره بزرگ جامعه ما هست ظهور و بروز بیشتری پیدا کند.
مهاجری نوشت: عادت کرده‌ایم وقتی بحران پیش می‌آید به فکر چاره بیفتیم. عادت نکرده‌ایم که واقعه را قبل از وقوع علاج کنیم. گشت ارشاد و مساله حجاب، ۴۰ سال است به عنوان یک مقوله اجتماعی ـ سیاسی ـ اعتقادی حل‌نشده باقی مانده، اما ساختار سیاسی دایما عنوان می‌کند که اکثریث مثلا ۸۰ درصد موافق حجاب هستند؛ اما کف جامعه واقعیت دیگری را نشان می‌دهد.
حجت الاسلام سیداحمد خاتمی گفت : اجتماعات بزرگ در نماز جمعه و شهرهای مختلف باعث شده است تا دشمن در اهداف خود ناکام باشند در حالی که از مشکلات اقتصادی و اجتماعی آگاه هستیم اما زمانی که موضوع دین باشد همه به پای میدان می‌آیند و یک‌صدا می‌گویند "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای".
اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.
اراک - اجتماع بزرگ امت رسول‌الله در اراک همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) و در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به قرآن کریم برگزار شد.
تجمع بزرگ مردم تهران به منطور محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم عصر امروز در میدان انقلاب آغاز شد.
شهردار منطقه ۹ از «اجتماع بزرگ امام حسنی ها» به مناسبت سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میدان بزرگ آزادی خبر داد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از امکان تمدید گذرنامه شهروندان در نماز جمعه خبر داد.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از امکان تمدید گذرنامه شهروندان در نماز جمعه خبر داد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه بزرگ تربیتی هم می‌تواند به تحقق ساحت اجتماعی یعنی جامعه پذیری دانش‌آموزی کمک کند.
اجتماع بزرگ بانوان عاشورایی با حضور پرشور بانوان حسینی در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ