سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از برنامه‌ریزی برای اعزام فرنگی‌کاران ایران به دو تورنمنت بین‌المللی هنری دگلان در فرانسه و تورنمنت رنکینگ کرواسی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۶ تیر تا اول مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره سه ماهه اول (فصل بهار) ۱۴۰۲ روز دوشنبه ۲۶ تیرماه پایان می یابد.
رضا عنایتی نفرات منتخب خود برای حضور در اردوی جدید تیم المپیک ایران اعلام کرد.
شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب که به عنوان شعبه هم عرض به پرونده سهند نورمحمدزاده رسیدگی می‌کرد، حکم خود را صادر و این بازداشتی اعتراضات را به ۱۰ سال تبعید به کهنوج کرمان و ۶ سال حبس محکوم کرد.
فائو از رشد ۲۶ درصدی تولید غلات ایران در سال ۲۰۲۲ خبر داد و اعلام کرد ایران با ۱۲.۴ میلیون تن ذخیره غله در رتبه هشتم جهان از این نظر قرار گرفته است.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در پی یک عملیات انتحاری در مناطق شمالی این کشور، شماری کشته و زخمی شدند.
تیم ملی بسکتبال ایران روز ۲۶ بهمن تهران را به مقصد توکیو ترک می‌کند تا در پنجره انتخابی جام جهانی به مصاف تیم ملی ژاپن برود.
جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان سیستان و بلوچستان ۲۶ دی‌ماه با صدور بیانیه‌ای ضمن نقد مواضع اخیر مولوی عبدالحمید خواستار حضور وی درجلسه پرسش و پاسخ با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان شدند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین ۱۵۹ و در شرایط ناسالم است همچنین ۲۹ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند که از این تعداد شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ «قرمز» درآمده است.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
بر اساس اعلام رسانه ها، تا کنون در مجموع ۲۶ نفر در ناآرامی های اخیر در کشور پرو کشته شده اند.
منابع لبنانی اعلام کردند که ۲۶ زندانی از زندانی در شهر «جیب جنین» در منطقه بقاع غربی از طریق کانال های تهویه زندان اقدام به فرار کردند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی افراد و شرکت‌های جدیدی را در ارتباط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی در سایت فیفا اعلام شد و کارلوس کی‌روش بازیکن دیگری را به لیست اضافه نکرد.
انتشار فهرست ۲۶ نفره تیم ملی فوتبال ایران، مهم‌ترین خبر امروز ورزش ایران خواهد بود.
گرت ساوت گیت سرمربی تیم‌ملی انگلیس فهرست نهایی تیمش برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد.
فهرست ۲۶ نفره تیم ملی فوتبال سوئیس برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری مرتبط با حادثه شاهچراغ دستگیر شدند و کلیه‌ افراد دستگیر شده، غیرایرانی هستند.
لیست ۲۶ نفره ژاپن برای جام جهانی زودتر از سایر تیم‌ها اعلام شده اما با این حال ممکن است تغییراتی در بعضی نفرات ایجاد شود.
فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران متشکل از ۲۶ بازیکن خواهد بود که برای جام جهانی اعلام می شود.
وزارت ورزش که اعلام کرده بود صرفا انجمن آمادگی جسمانی را از فدراسیون همگانی جدا کرده، در تازه‌ترین اقدام بدون مصوبه‌ای قانونی چندین انجمن دیگر با ماهیت مستقل را از این فدراسیون جدا کرد. با این شرایط دیگر فدراسیونی با مفهوم ورزش همگانی وجود ندارد
رئیس شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی تهران اعلام کرد: متهم از مفاد پرونده، اتهامات و ادله انتسابی که دایر بر اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور ازطریق ارتباط با افراد خارج‌نشین و فعالیت تبلیغی علیه جمهوری اسلامی و تشویق مردم به فساد و فحشاء بود، آگاه شد تا جهت دفاع از خود، با توجه به مفاد کیفرخواست صادره، در جلسه رسیدگی آمادگی لازم را کسب کند.
نسخۀ Android TV اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ