باشگاه الاهلی عربستان با انتشار یک ویدیوی کوتاه از نهایی شدن انتقال روبرتو فیرمینو خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقال رناتو سانچس به آاس رم نیز رسمی شد تا مورینیو هموطنش را به عنوان یک نیروی کمکی جدید در اختیار داشته باشد.
باشگاه الهلال عربستان بعد از رسمی کردن انتقال نیمار، فوتوشات‌های این بازیکن را منتشر کرد.
سون هیونگ مین، زوج چند ساله هری کین در خط تهاجمی تاتنهام، بعد از انتقال رسمی او به بایرن مونیخ در یک پیام احساسی از مهاجم انگلیسی به عنوان اسطوره و برادرش یاد کرد.
بایرن مونیخ که چند روز پیش انتقال کیم مین‌جائه را با امضای قرارداد رسمی با او قطعی کرده بود امروز این مدافع کره‌ای را به هواداران معرفی کرد و برای او یک نشست خبری ترتیب داد.
با انتقال پوریا حسین خانزاده به فولاد سیرجان می‌توان گفت که بهروز عطایی رسماً با یک تیم کهکشانی راهی لیگ برتر فصل آینده خواهد شد.
با اعلام باشگاه اینتر، خوان کوادرادو، وینگر سابق یوونتوس، به عنوان بازیکن آزاد به نراتزوری پیوست.
باشگاه الاهلی عربستان با انتشار یک ویدیوی کوتاه از نهایی شدن انتقال روبرتو فیرمینو خبر داد.
ستاره فصل گذشته تراکتور با عقد قراردادی رسما به سپاهان اصفهان پیوست.
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
اینیگو مارتینز از امروز دیگر بازیکن بیلبائو نیست و می تواند رسما با بارسلونا قرارداد ببندد.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
میرسلیم نماینده تهران از پیشنهاددهندگان و حامیان تعطیلی شنبه ها برای ساماندهی تعطیلات رسمی به تندی انتقاد کرد.
صفحه رسمی باشگاه اینتر میامی در شبکه های اجتماعی با انتشار یک ویدیو برای رسانه‌هایی که انتقال مسی به MLS را بعید می دانستند کری خواند.
باشگاه شانگهای پورت به صورت رسمی از انتصاب خاویر پریرا به عنوان سرمربی خبر داد.
به طرز شگفت انگیزی، یک مدل بزرگ از توپ رسمی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ در سیدنی با هلیکوپتر حمل و به ساحل بوندی منتقل شد. مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در ماه آگوست ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز خواهد شد. توپ رسمی این مسابقات با نام OCEAUNZ رونمایی شد. طراحی این توپ از مناظر منحصر به فرد کشور‌های میزبان استرالیا و نیوزیلند الهام گرفته شده و به کوه‌های وسیع در نیوزیلند و ارتباط استرالیا با اقیانوس هند اشاره می‌کند.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم قرارداد بهتری را با ویلموتس امضا می‌کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به انتقاد از قرارداد با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: یک بچه هم چنین قراردادی را امضا نمی کرد.
جک باتلند، دروازه بان کریستال پالاس، تا پایان فصل و با انتقالی قرضی به منچستریونایتد پیوست.
نماینده مجلس گفت: کاش سازمان نظام پزشکی به جای تجمع در زمانی که دشمن دارد کشور را به آشوب می‌کشد، با یک نامه رسمی به رئیس مجلس مطالبه می‌کردند که این طرح در دستورکار قرار گیرد.
باشگاه پرسپولیس انتقال شیخ دیاباته به این باشگاه را تائید کرد.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ