باشگاه پرسپولیس انتقال شیخ دیاباته به این باشگاه را تائید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صفحات ورزشی عربستان تصاویری از آنگولو کانته، ستاره فرانسوی فوتبال به همراه اسماعیل بن ناصر ستاره الجزایری در حالی که با لباس احرام برای ادای مناسک حج بودند، منتشر کردند. روزنامه سعودی عکاظ نوشت که این دو ستاره با شیخ سعد الشثری یکی از اعضای شورای علمای ارشد و مشاور دربار سلطنتی، دیدار کردند که در کاخ خود در جده از آن‌ها پذیرایی کرد. در هفتم ژوئن، باشگاه الاتحاد عربستان با قراردادی ۳ ساله آنگولو کانته را از چلسی خرید.
شیخ دیاباته با همان روی خوشی که از او در فوتبال ایران سراغ داریم، تا آخرین ثانیه‌های دربی 101 پشت دروازه علیرضا بیرانوند در حال گرم کردن بود.
تصاویر منتشر شده از کرانه باختری حاکی از آن است که مردم فلسطین به رهبری پسر شهید خضر عدنان، در حال اعتراض علیه رژیم صهیونیستی هستند.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
منابع فلسطینی امروز دوشنبه اعلام کردند که حال شیخ خضر عدنان که از ۷۹ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده است رو به وخامت است.
اگرچه برخی فکر می‌کنند حسن روحانی این روز‌ها در پی وضعیت اقتصادی کشور، به فکر حضور در عرصه قدرت افتاده است، اما به نظر می‌رسد این شیخ «اعتدال‌گرا» از همان ابتدا تصمیمی برای خالی کردن عرصه به رقیبانش نداشته و حالا در تلاش است تا به امتحان شانس مجددی که ندارد، بپردازد.
شیخ دیاباته مهره طلایی پرسپولیس در بازی با زردپوشان صنعت بود که حالا امیدوار به ادامه روند خوبش است.
گل دوم پرسپولیس به صنعت نفت آبادان در مشکوک‌ترین حالت ممکن به ثمر رسید.
مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برگزاری است و تا دقایقی بعد انتخابات نایب رئیسی این نهاد نیز برگزار خواهد شد.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
در حالی ۷ سال از اعدام شیخ نمر می‌گذرد که  آل سعود همواره با نقض فاحش حقوق شیعیان و سرکوب سیستماتیک آنها در قالب «تروریسم دولتی» به بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان تبدیل شده‌است.
پرسپولیس امروز در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که بعد از مصدومیت شیخ دیاباته در بازی دوستانه با سپاهان، حالا یورگن لوکادیا را هم در اختیار ندارد.
پرسپولیس امروز در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که بعد از مصدومیت شیخ دیاباته در بازی دوستانه با سپاهان، حالا یورگن لوکادیا را هم در اختیار ندارد.
اکنون که تقریبا دو هفته است سوناک این سمت را برعهده گرفته به تدریج در حال رونمایی از مواضعش در قبال ایران است؛ نخست‌وزیر بریتانیا روز دوشنبه ۱۶ آبان در اولین دیدار با شیخ محمد بن‌‌‌زاید آل‌‌‌نهیان، حاکم امارات متحده عربی، ادعاهایی درباره رفتار بی‌‌‌ثبات‌کننده جمهوری اسلامی ایران در منطقه مطرح و در خصوص مذاکرات برجام نیز با وی گفت‌‌‌وگو کرد.
فضای سبز دوم از تقاطع شیخ فضل‌الله‌نوری تا یادگار امام (ره) از سال‌ها پیش ایجاد شده و به بوستان ۱۵ هکتاری معروف است، رشد قارچ باعث توجه بیشتر افراد به این محدوده شده است. به طوری‌که افرادی که برای پیاده‌روی به این باغ‌راه می‌آیند، با دیدن قارچ‌ها تعجب می‌کنند. برخی هم با این موضوع که ممکن است قارچ‌ها خوراکی باشند، چون تازه‌اند و سفید، آن را می‌چینند. گویی که در حال چیدن سبزی‌های بهاره و کوهی هستند.
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
تقریباً با شیخ دیاباته تمام کرده بودیم. با این حال تا چیزی امضا نشود، معتبر نیست. من صحبت‌های زیادی دارم، اما الان زمان پرداختن به آن نیست.
در بدترین حالت اقتصادی ممکن برای پرسپولیس، این باشگاه 360 میلیارد تومان باید به بازیکنان و مربیانش بپردازد و در بهترین حالت قرارداد بازیکنان این تیم 250 میلیارد تومان خواهد بود.
یک رسانه فرانسوی اعلام کرد شیخ دیاباته به دنبال بازگشت به فوتبال فرانسه بود اما نتوانست تیمی پیدا کند و حالا راهی پرسپولیس خواهد شد.
در حالی که انتقال دیاباته به پرسپولیس منتفی به نظر می‌رسید، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از توافق با وی خبر داده است.
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود را به شیخ دیاباته ارائه کرده و پس از توافق اولیه، حالا منتظر پاسخ نهایی اوست.
باشگاه پرسپولیس با توجه به هزینه‌ای که برای جذب لوکادیا انجام داده تنها حاضر به پرداخت ۳۰۰ هزار دلار برای عقد قرارداد با دیاباته است در حالی که شیخ دیاباته ۴۰۰ هزار دلار درخواست کرده است.
در شهر زاریا هنگامی که شیخ «عبدالحمد بلو» در حال ایراد سخنرانی پایانی مراسم عزاداری عاشورا در این شهر بود، نیرو‌های پلیس و امنیتی به سوی عزاداران تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن ۶ نفر شد.
یکی از تکایای صنفی خاص و البته قدیمی تهران که عاشقان اهل بیت و ائمه را در روز‌های عزای سیدالشهدا (ع)، دور هم جمع می‌کند تکیه سوپور‌ها (مسجد شیخ علی) در محله دزاشیب است که از گذشته تا حال همه آن را به همین نام می‌شناسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ