اینیگو مارتینز از امروز دیگر بازیکن بیلبائو نیست و می تواند رسما با بارسلونا قرارداد ببندد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی خبر از رسمی شدن انتقال نیمار به این باشگاه داد.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی برای حضور دوباره در نقل و انتقالات تابستانی منتظر پاسخ سازمان لیگ است.
نام خریدهای جدید روستوف در سازمان لیگ فوتبال کشور روسیه به ثبت نرسیده است.
با انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در سایت رسمی سازمان سنجش و صفر شدن ظرفیت پذیرش رشته فلسفه علم دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر واکنش‌های بسیاری برانگیخته شد.
باشگاه الاهلی عربستان با انتشار یک ویدیوی کوتاه از نهایی شدن انتقال روبرتو فیرمینو خبر داد.
باشگاه الاهلی عربستان با انتشار یک ویدیوی کوتاه از نهایی شدن انتقال روبرتو فیرمینو خبر داد.
بارسلونا تصمیم به تعطیلی بارسا تی وی در تلاش برای کاهش هزینه ها گرفته است. باشگاه اسپانیایی به شرکت مخابراتی چند ملیتی تلفنیکا اطلاع داده است که قرارداد خود را در تابستان امسال تمدید نخواهد کرد. انتظار می رود در هفته های آینده بیانیه رسمی از سوی این تیم ارائه شود.
بعد از رسمی شدن انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا باشگاه سابق او منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای با ستایش از هفت فصل درخشش این ستاره آلمانی در سیتی پرداخت.
دکو پس از قطع همکاری با شرکت نقل و انتقالاتی "D20 Sports، رسما کار خود در تیم مدیریت ورزشی بارسلونا را شروع کرد.
در شرایطی که چند ماهی است خبری از انتشار آمار رسمی تورم مسکن شهر تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار نیست، روز گذشته شورای پول و اعتبار با دو برابر شدن مبلغ تسهیلات خرید خانه موافقت کرد.
با رسمی شدن انتقالا خوسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر اقدام به جذب بازیکن جدید نخواهد کرد مگر اینکه در ادامه بازیکن یا بازیکنانی تاثیرگذار درخواست جدایی بدهند.
رضا اسدی که در بازگشت به تراکتور موفق شد نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد، هنوز پیشنهاد رسمی برای مذاکره تمدید قرارداد دریافت نکرده است.
انتشار خبری مخدوش، مغشوش و بدون ذکر هیچ منبع و ارائه سندی معتبر صرفا بنا بر ادعای یک ناشاهد ناشناس در یک رسانه رسمی چطور می‌تواند مستند باشد؟ مراجع قانونی و قضایی می‌بایست از رسانه‌ها بخواهند اسناد خود را در این خصوص در اختیار مراجع قانونی بگذارند و نام فردی که فرش‌ها به خانه او منتقل شده را افشا کنند.
انتشار خبری مخدوش، مغشوش و بدون ذکر هیچ منبع و ارائه سندی معتبر صرفا بنا بر ادعای یک ناشاهد ناشناس در یک رسانه رسمی چطور می‌تواند مستند باشد؟ مراجع قانونی و قضایی می‌بایست از رسانه‌ها بخواهند اسناد خود را در این خصوص در اختیار مراجع قانونی بگذارند و نام فردی که فرش‌ها به خانه او منتقل شده را افشا کنند.
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
مدیران باشگاه نساجی با کارلوس هرناندس مربی اسپانیایی برای پر کردن جای حمید مطهری به توافق رسیده‌اند.
در اوایل هفته جاری، انتشار ویدئوی کوتاه از برنامه هفت، صدا و سیما جنجال‌سازی گسترده‌ای را به همراه داشت. در این ویدئو، ابوالقاسم طالبی نویسنده و کاگردان، در برنامه هفت تلویزیون مهمان بهروز افخمی بود. او طالبی، با لحنی تمسخرآمیز و قابل تأمل از رابطه «یائسگی» زنان سینماگر ایرانی و تبدیل شدن آن‌ها به معترض نهاد‌های رسمی سخن می‌گوید
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
سازمان لیگ فوتبال ایران تیم شهرخودرو را از جدول لیگ یک کنار گذاشت.
رسانه رسمی فولاد با انتشار دو صحنه مدعی متضرر شدن از داوری در بازی با مس کرمان شده است.
داوران مطرح فوتبال ایران در انتظار اعلام رسمی لیست الیت توسط کمیته داوران فدراسیون فوتبال هستند.
دکتر حمید سوری: در حال حاضر با توجه به ایجاد ساب واریانت‌های جدید، موج هفتم بیماری در کشور شکل گرفت و از آنجایی که قابلیت انتشار این ساب‌واریانت‌ها بسیار زیاد است، موارد ابتلایمان بسیار زیاد شد و به تبع بالا رفتن موارد ابتلا، بستری و مرگ هم بیشتر شد. البته نه مانند سویه دلتا که در آن نسبت افزایش مرگ بالا بود، در این واریانت میزان کشندگی کمتر است.
سال گذشته طبق آمارهای رسمی و غیررسمی از روند تولید و نمایش فیلم‌ها مشخص بود که بیش از ۳۰۰ فیلم منتظر اکران هستند و این آمار چند بار در جشنواره فجر سال قبل و در صحبت‌های برخی سینماگران تاکید شد، اما با وجود نگرانی‌ها در این مورد، نه تنها سینماها رونقی پیدا نکردند بلکه همان اکران آنلاینی که خیلی‌ها امید داشتند می‌تواند به کم شدن بار اکران کمک کند، دچار رکود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ