نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد این کشور مخالف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران اورتون در بازی مقابل فولام در حمایت از دله آلی بنر قابل توجهی را رونمایی کردند.
وزیر خارجه انگلیس معتقد است که اوکراین روندی را در پیش گرفته است که نشان از تکامل آن برای پیوستن به ائتلاف نظامی ناتو دارد.
صدها نفر در لندن پایتخت انگلیس با تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی، جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین را محکوم و حمایت خود را از مسجدالاقصی اعلام کردند.
نخست وزیر انگلیس از کشورهای غربی می خواهد تا حمایت نظامی خود را از کیف افزایش دهند.
«لیز تراس» معتقد است که کشورها باید برای مقابله با چین در پی ارتقای جایگاه تایوان باشند.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم های مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
وزیر امور خارجه انگلیس در راستای حمایت از اغتشاشات و تداوم اظهارات مداخله جویانه در امور داخلی ایران، گفت که کشورش طی سه ماه گذشته بیش از ۳۰۰ تحریم علیه تهران وضع کرده است.
دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، به تمجید از عملکرد تیم ملی انگلیس در جام جهانی پرداخته است.
گری نویل مدافع کناری سابق تیم ملی انگلیس گفت که دوست دارد گرت ساوتگیت به عنوان سرمربی بماند.
بهترین گل‌زن تاریخ تیم‌ملی فوتبال انگلیس معتقد است که گل‌زنی‌های کاپیتان فعلی این کشور در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود.
جان استونز، مدافع تیم ملی انگلیس، معتقد است در طول دوران فوتبالش بازیکنی شبیه به فیل فودن ندیده است.
نخست وزیر انگلیس بر تداوم حمایت و ارائه کمک های نظامی به اوکراین برای طولانی ترین زمان ممکن تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه‌نگاری آزاد و صادقانه، تاکید کرد: آقای وزیر؛ شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای واقع در خیابان شریعتی تهران که در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به درج مطالب ضد ملی کرده بود، با دستور قضایی پلمب شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به واسطه حضور در تیم ناتینگهام فارست با فوتبال انگلیس آشنایی دارد، از علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن تیم ملی بابت اظهارات روز گذشته‌اش دفاع کرد.
جرارد و لمپارد از تیم ملی انگلیس حمایت می کنند و اعتقاد دارند که آنها در جام جهانی قطر می توانند تا مسابقه پایانی پیش بروند.
چندی پیش نیز ریشی سوناک، نخست وزیر جدید انگلیس در گفت‌وگویی با اشاره به فوت مهسا امینی و دخالت در امور داخلی ایران مدعی شده بود که معترضان ایرانی همچنان تظاهرات می کنند و سرکوب می شوند و اوضاع در ایران پیچیده شده است.
سه کشور فرانسه، انگلیس و آمریکا با صدور بیانیه ای مشترک بر ادامه حمایت از اوکراین تا زمانی که ضروری باشد، تاکید کردند.
وزیر کشور انگلیس به جمع حامیان «ریشی سوناک» برای رسیدن به نخست وزیری این کشور پیوست.
وزیر کشور انگلیس به جمع حامیان «ریشی سوناک» برای رسیدن به نخست وزیری این کشور پیوست.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
بوریس جانسون نخست وزیر سابق انگلیس حمایت بیش از ۱۰۰ نماینده پارلمان را برای شرکت در انتخابات نخست وزیری کشورش به دست آورده است.
نخست وزیر سابق انگلیس حمایت حداکثری از سکاندار جدید دفتر «داونینگ استریت» را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ