اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابین گوزنس با انتشار متنی احساسی از اینتری‌ها که 18 ماه در جمع آنها بود، تشکر کرد.
دله آلی، هم تیمی سابق هری کین در تاتنهام، به جدایی این بازیکن واکنش نشان داد.
سرمربی تیم مس رفسنجان طی یک استوری ، احساس بد خود را از درگذشت فوتبالیست جوان آبادانی نشان داد.
اگر احساس کردید که انگشتانتان تغییر رنگ می‌دهند، نشان از چند مشکل مرتبط با سلامتی را می‌دهند. مشکلاتی اعم از:تغییر ناگهانی دمای بدن، استرس و اضطراب و یا مشکلات عروقی می‌باشد؛ با این حال، اگر این تغییرات رنگ همراه با خارش، درد، سوزن شدن یا بی حسی در انگشتان همراه باشد، بنابراین شما باید آن را چک کنید و با پزشک متخصص مشورت کنید.
تغییر رنگ ناخن‌ها از سفید به آبی و سپس قرمز می‌تواند علامت سندرم رینود (Reynod) باشد. این سندرم باعث سردی نوک انگشتان دست و پا شده و به‌مرور احساس درد، بی‌حسی و سوزن‌سوزن شدن در دست‌ها ایجاد می‌شود. متخصصان معتقدند که این سندرم به دلیل اسپاسم یا گرفتگی عروق خونی و کاهش جریان خون ایجاد می‌شود.
لیونل مسی با انتشار متی احساسی به خداحافظی سسک فابرگاس واکنش نشان داد.
احسان علیخانی، مجری مشهور پرسپولیسی به ماجرای خداحافظی وریا غفوری واکنش نشان داد.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
در توییتر و اینستاگرام عکس‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد تعدادی از شهروندان با فرش کردن پیاده‌رو، زندگی روزمره‌شان را می‌گذرانند. در همین شرایط اخباری با عنوان «خبر فوری» دست به دست می‌شود که استناد آن به فرانک هوگربیتس هلندی است با متن پیش‌بینی او به زبان انگلیسی. متن فارسی تاکید دارد که پیش‌بینی‌های فرانک هوگربیتس هلندی محقق شده است، در حالی که او اصلا نامی از مشهد نبرده است و در متن انگلیسی نیز اشاره‌ای به این تاریخ و محدوده جغرافیایی نکرده است، اما احساس ناامنی را در شهروندان تشدید کرده است.
علائم اولیه بیماری کبدی عبارتند از: شکم درد، عدم احساس گرسنگی، خستگی یا کمبود انرژی و اسهال. اما بعضی مواقع علائم دیگری در بدن ظاهر می‌شوند که شاید ندانید دلیل آن‌ها مشکلات کبدی است. با مشاهده هر کدام از علائم زیر باید برای بررسی عملکرد کبد به پزشک مراجعه کنید.
لیونل مسی آرژانتینی ستاره پاری‌سن‌ژرمن حمایت خود را از مردم آسیب دیده در زلزله سوریه و ترکیه نشان داد.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
ما طرحی را دنبال خواهیم کرد که محدودیت تردد کشتی‌های تجاری اروپایی در تنگه هرمز را به همراه خواهد داشت و اگر پارلمان اروپا نسبت به تصمیم خودش عقب‌نشینی نکند، مطمئن باشند اقداماتی را در پارلمان خودمان دنبال خواهیم کرد و با طرح‌های چندفوریتی تردد در تنگه هرمز را برای کشتی‌های اروپایی محدود می‌کنیم که مطمئنا به نفع آن‌ها نخواهد بود، لذا بهتر است تا دیر نشده پارلمان اروپا تصمیم خودش را کنار بگذارد و عقلانیت نشان دهد و از اقدامات احساسی دست بردارد.
مطالعات نشان داده‌اند که هوای سرد خطر کم آبی بدن را افزایش می‌دهد، زیرا افراد زمانی که در هوای سرد قرار می‌گیرند احساس تشنگی نمی‌کنند در حالی که بدن شان در حال از دست دادن مایعات است. برای درک میزان کم آبی بدن تان به سادگی یکی از بند‌های انگشتان را برای حدود ۳ ثانیه فشار داده و سپس رها کنید.
لیونل مسی با انتشار متنی احساسی در اینستاگرام خود به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی واکنش نشان داد و گفت «این جام متعلق به دیه‌گو هم هست».
در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال ۱۳۶۱ ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای جعفری سیگار نمی‌کشید.با شنیدن این سخن، انگار که دیوار زندگی شکاف بردارد و ابدیت را نشان دهند، احساس عجیبی مرا فرا گرفت که: خدایا! این جوان به علت اینکه من سیگار می‌کشم، دست به چنین کاری می‌زند و از این بابت در پیشگاه تو نمی‌توانم جوابگو باشم و....
دستیار سرمربی تیم ملی ایران با انتشار پستی نسبت به حذف تیم ملی از جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.
احساس عجیبی که نشانه کمبود ویتامین D است
روزنامه الرایه قطر از هواداران تیم ملی این کشور درخواست کرد تا با حضور در استادیوم‌ البیت، نشان بدهند که جام جهانی قطر استثنایی است.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خداست که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به حضورش در ایران و قبول مسئولیت فنی تیم ملی واکنش نشان داد.
هافبک با تجربه فولاد خوزستان نسبت به گل ارزشمند مقابل تراکتور واکنش احساسی نشان داد.
کارشناس صنعت بانکداری گفت: بانک‌ها مرکز حملات سایبری گسترده‌ای هستند. این حملات منجر به خسارت‌های مالی زیادی به بانک‌ها و مشتریان آن‌ها می‌شود، بنابراین بانک‌های کشور منجمله "بانک ایران زمین" برای در امان از حملات سایبری علاوه بر آموزش کارکنان، باید سیستم‌های امنیتی را تقویت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ