پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی گفت: پیوست رسانه‌ای شرط لازمِ توفیق لایحه عفاف و حجاب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز هر جا پیوست رسانه‌ای مناسبی داشتیم، موفق بودیم.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، در آستانه پیوستن به باشگاه‌های عربستانی قرار دارد و در تماسی با کریستیانو رونالدو با او در این مورد مشورت کرده است.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند یوونتوس برای راضی کردن فرانک کسیه برای پیوستن به این تیم به شدت تلاش می‌کند و این برای بارسا که خواهان جدایی کسیه است بهترین خبر به حساب می‌آید.
بحث پیوستن مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، به میلان توجه رسانه‌های ایتالیایی را جلب کرده است.
وزارت امور خارجه بلاروس درخواست رسمی این کشور برای پیوستن به «بریکس» را رسانه‌ای کرد.
رسانه های روسیه مدعی شدند که محمد محبی با عقد قراردادی سه ساله به روستوف پیوسته است.
سیلویو هم سلطان سیاست بود و هم پدرخوانده فوتبال ایتالیا، هم باشگاهش را مدیریت می‌کرد و هم کشورش را، هم غول رسانه‌ها خوانده می‌شد و هم یکی از اَبَرمردترین مردان تاریخ توصیف می‌شد. او در صف نخستین افرادی جای گرفت که از فوتبال به سیاست روی آورده‌اند.
رسانه‌های انگلیسی به جود بلینگام که دیروز رسما به رئال مادرید پیوست لقبی عجیب داده‌اند که به صحبتهای او در جریان جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی این کشور برمی‌گردد.
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
پس از پیوستن رسمی فنلاند به ناتو، رسانه‌های این کشور اعلام کردند که فنلاند و آمریکا در حال انعقاد توافق نظامی هستند که به واشنگتن اجازه می‌دهد که نیروها و تسلیحاتش را در خاک فنلاند مستقر کند
پیوست رسانه‌ای برای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها با تشکیل کارگروهی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین می شود.
نشریه معروف اسپانیایی هم به روند رایج این‌روزهای رسانه‌ها در استفاده از هوش مصنوعی برای سوژه‌های فوتبالی پیوست.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
رسانه‌های آمریکایی از کشته شدن یک مرد سیاه پوست به دلیل شوک‌های الکتریکی وارده توسط پلیس لس آنجلس خبر داده‌اند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد که روند گفت‌وگوها برای رفع تحریم‌ها یک مسیر پیوسته است و در تعامل بین دو طرف پیگیری می‌شود و نیازی نیست برای آن فضاسازی رسانه‌ای شود.
طبق اعلام رسانه‌های عرب زبان کریستیانو رونالدو با عقد قرارداد ۲ ساله راهی النصر عربستان شد.
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
برخی رسانه‌های هلندی از احتمال پیوستن لوکادیا در پنجره زمستانی به یکی از تیم‌های این کشور خبر داده‌اند.
رئیس جمهور گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع سازی باشد و باید به سوالات و شبهات هم پاسخ داده شود.
رئیس جمهور گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع سازی باشد و باید به سوالات و شبهات هم پاسخ داده شود.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان قصد دارد در صورت پیوستن رافائل لیائو به چلسی، برای پر کردن جای خالی او گابریل مارتینلی را از آرسنال به خدمت بگیرد.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان قصد دارد در صورت پیوستن رافائل لیائو به چلسی، برای پر کردن جای خالی او گابریل مارتینلی را از آرسنال به خدمت بگیرد.
درحالیکه امروز اعلام شد سرجینیو دِست موافقت خود را با پیوستن به منچستریونایتد اعلام کرده ولی رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند احتمال انتقال او به ویارئال بیشتر است.
عملکرد بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو طی هفته‌های اخیر به دلایلی چون افزایش شدید قیمت دارو، نداشتن پیوست رسانه‌ای و تعارض منافع مدیر سازمان، با انتقاد فراوان نمایندگان مجلس و رسانه ها مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ