تهران- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز هر جا پیوست رسانه‌ای مناسبی داشتیم، موفق بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، محمد منتظر کاپیتان تیم امید عراق پس از جلسه با علی خطیر و موفقیت در تست‌های پزشکی با امضای قراردادی دو ساله رسماً به استقلال پیوست.
رسانه ایتالیایی از جدال ستاره ایرانی پورتو با ستاره ویارئال برای انتقال به میلان خبر داد.
وزارت امور خارجه بلاروس درخواست رسمی این کشور برای پیوستن به «بریکس» را رسانه‌ای کرد.
رسانه های روسیه مدعی شدند که محمد محبی با عقد قراردادی سه ساله به روستوف پیوسته است.
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی گفت: پیوست رسانه‌ای شرط لازمِ توفیق لایحه عفاف و حجاب است.
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
پیوست رسانه‌ای برای پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها با تشکیل کارگروهی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین می شود.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
داستان کنار گذاشته شدن سیاوش یزدانی و پیوستن او به سپاهان، در رسانه های پرتغالی نیز بازتاب داشت.
یک رسانه بلژیکی مدعی شد که علی قلی زاده با قراردادی قرضی راهی تیم کاسیم پاشا شده است.
وبسایت بلژیکی وال‌فوت به احتمال جدایی بازیکنان ایرانی شارلوا در پنجره زمستانی پرداخته است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه تاکید کرد که روند گفت‌وگوها برای رفع تحریم‌ها یک مسیر پیوسته است و در تعامل بین دو طرف پیگیری می‌شود و نیازی نیست برای آن فضاسازی رسانه‌ای شود.
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
یکی از اسامی مطرح شده از سوی این رسانه انگلیسی برای انتقال به چلسی مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو است.
سرمربی سابق پاری سن ژرمن برای پوشش رسانه ای رقابت های جام جهانی قطر، به تیم کارشناسی BBC Sport پیوسته است.
رئیس جمهور گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع سازی باشد و باید به سوالات و شبهات هم پاسخ داده شود.
رئیس جمهور گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع سازی باشد و باید به سوالات و شبهات هم پاسخ داده شود.
منابع رسانه ای در مغرب اعلام کردند که با قرارداد تسلیحاتی اخیر میان رباط و تل آویو، مغرب رسما به کشورهای تولیدکننده پهپاد در جهان می‌پیوندد.
یک رسانه آلمانی می‌گوید لوریس کاریوس، دروازه‌بان سابق لیورپول، با نیوکسل به توافق رسیده و به زودی دوباره به تیمی لیگ برتری خواهد پیوست.
طبق اعلام یک رسانه دانمارکی، احتمال دارد سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم وایله راهی یک باشگاه یونانی بشود.
یک رسانه هلندی فاش کرد لیساندرو مارتینز برای راضی کردن آژاکس برای موافقت با انتقال او به یونایتد با مدیر ورزشی باشگاه درگیری لفظی پیدا کرده و حتی کار به فحاشی کشیده است.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جذب و ارتقا نیروی انسانی باید پیوست عدالت داشته باشد. ستیز با فساد و اصلاح ساختارهای فسادزا رویکرد اصلی و تصمیم جدی دولت است.
طبق ادعای یک رسانه آذربایجانی، یورگن لوکادیا مهاجم مدنظر یحیی گل‌محمدی برای پرسپولیس به تیم قره‌باغ پیوست.
عملکرد بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو طی هفته‌های اخیر به دلایلی چون افزایش شدید قیمت دارو، نداشتن پیوست رسانه‌ای و تعارض منافع مدیر سازمان، با انتقاد فراوان نمایندگان مجلس و رسانه ها مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ