این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ویتوریا گیمارش علی‌رغم پیروزی در هفته نخست لیگ پرتغال با هواداران تیمش خداحافظی کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان یک شب قبل از نخستین مسابقه فصل لیگ برتر از سمت خود برکنار شد.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
مدیرعامل سابق استقلال توضیحاتی را درباره یک حاشیه عجیب درباره دوران خودش ارائه کرد.
انتظار اولیه از تغییر یک وزیر و آمدن فرد دیگر، بهبود وضعیت آن وزارتخانه است. آیا قرار است تغییر بنیادینی در سیاست‌ها و استراتژی‌های یک وزارتخانه ایجاد شود؟ اگر قرار به تغییر استراتژی یک وزارتخانه باشد؛ چرا همان فردی که برکنار شده (یا به دست مجلس یا به دست خود دولت) این کار را نمی‌کند که کار به اینجا‌ها نکشد؟ آیا مشکل سلیقه‌ای رفتار کردن یک نفر و نوع نگاه نفر بعدی به موضوعات و موانع است؟
ارتش رژیم صهیونیستی فرمانده یک گروهان مرزی را در جریان ناتوانی در مقابله با جوانان فلسطینی در جنین برکنار کرد.
تصمیم مدیران بایرن مونیخ در برکناری یولیان ناگلزمان، سرمربی این تیم، از نگاه بسیاری در ادامه روند همیشگی این باشگاه بوده است.
مسئولان باشگاه سایپا پس از دیدار جنجالی تیم فوتبال این باشگاه و استقلال خوزستان، محمود فکری را از سرمربیگری تیمشان برکنار کردند.
سرانجام اتفاقی که محمود فکری انتظارش را می‌کشید، فرا رسید و او نتوانست فصل را با سایپا به انتها برساند.
بوی خیانت به مشام باشگاه هم رسیده بود و در آخرین جلسه به من گفتند بازیکنان برای تو بازی نمی‌کنند اما با این حال با آنها برخوردی نشد و من اخراج شدم...
آجرلو مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: یک روز آقای پولادگر به دفتر من آمد و گفت این تصمیم گرفته شده است.
بعد از گذشت حدود دو ماه از برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست دبیری این کمیته از مسئولیتش کنار رفته در حالیکه جایگزینی برای وی تعیین نشده است.
سرمربی مس رفسنجان رسماً از هدایت این تیم برکنار شد.
یک روزنامه قطری خواهان برکناری «فیلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال قطر شد.
معاملات ارز پس از برکناری معاون ارزی بانک مرکزی، با نوسان محدود دلار و رشد یورو در بازار توافقی همراه شده است.
رسانه های هلندی از برکناری هنک فریزر از اوترخت به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیمش خبر داده اند.
رسانه های هلندی از برکناری هنک فریزر از اوترخت به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیمش خبر داده اند.
انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در استان قم که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار قم خبرساز شد.
معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه افزود: برای ترویج و تحکیم عفاف و حجاب در دستگاه‌های استان فرایندی تعریف شده که در حال اجراست و مهمترین آن نظارت و بازرسی مستمر از شیوه اجرای قانون است.
وزارت ورزش رئیس قانونی یک فدراسیون را به دلایل عجیب و غریب، برکنار کرده و نتیجه انتخابات آن را لغو و ابطال کرد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: راب فرستاده ویژه ما در مورد ایران است و وی همچنان مسئولیت تیم و تلاش‌های ما را در این حوزه را بر عهده دارد.
برکناری یک مدیر فدراسیون فوتبال با استعلام منفی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ