مدیرعامل شرکت ایرانول گفت: پیگیری شرکت های اصلی روغن ساز در وزارت صمت و شورای رقابت، منجر به کنترل بازار روغن پایه در داخل و حذف تعرفه 15 درصدی عوارض صادراتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ایرانول گفت: پیگیری پالایشگاه‌های اصلی روغن ساز در وزارت صمت و شورای رقابت، منجر به کنترل درخواست عرضه روغن پایه در داخل به نفع مصرف کنندگان واقعی و حذف ابلاغیه تعرفه ۱۵ درصدی عوارض صادراتی شد.
رئیس جمهور گفت: وضعیت سوریه تجربه مهمی است که پس از ۱۲ سال ایستادگی در مقابل فتنه‌گری‌های آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی شرایط آن کاملاً متفاوت شده است.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
این قبیل معماها می توانند مغز انسان را به چالش کشیده و به تقویت بهره هوشی، مهارت های منطقی و مهارت های ریاضی کمک کنند. به منظور چالش برانگیزتر کردن شرایط می توانید بازه های زمانی کوتاه را برای حل کردن معما تعیین کنید.
معاون رئیس‌جمهور گفت: ابهت پوشالی آمریکا و رژیم صهیونیستی در اذهان ملت‌ها و دولت‌های منطقه در حال فروپاشی است و شرایط به نفع جبهه مقاومت در حال تغییر است.
منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت گفت: برای هواپیما‌های زیر ۱۰۰نفره با توجه به اینکه شرایط فراهم است، در وهله اول روی ساخت و توسعه یک مدل هواپیما تمرکز می‌کنیم که اگر بتوانیم از مشارکت کشور‌های دیگر استفاده کنیم سرعت کار افزایش می‌یابد.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: در حال حاضر انقدر شرایط نا معقول و نگران کننده است که چهره‌های اصول‌گرای منطقی و معتدل هم نسبت به سیاست‌های حاکم موضع منفی دارند و منتقد قدرت هستند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکلیف تعدادی ساختمان که در شرایط خوبی قرار نداشتند برای اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پیگیری‌های انجام شده در جلسه کمیته ایمنی خبر داد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی می گوید شرایط در منطقه زاپروژیا به گونه ای پیش می رود که بر ضرورت ایمن کردن محیط اطراف نیروگاه هسته ای این منطقه می افزاید.
کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱)، پونک، دانشگاه شریف (منطقه ۲)، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، تربیت‌مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، شهرداری مرکز منطقه ۱۲، مسعودیه (منطقه ۱۵)، پارک قائم (منطقه ۱۸)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرداری مطنقه ۱۹، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه ۲۱ و شهرداری منطقه ۲۲ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: شرایط اقلیمی هر منطقه باید در راستای ایجاد صنایع ملاک عمل قرار گرفته و در این زمینه نظارت جدی صورت گیرد.
وقتی جوانان شاهد ادبیات تند و خشن در رسانه ها اعم از رسانه ملی و مدعوین آن یا در برخی خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب وابسته به نهادها، یا در مواضع و خطبه های بعضی ائمه جمعه و طی اظهارات برخی متولیان امر؛ به علاوه، وقتی مجال طرح نظرات خود را از طریق شیوه های مرسوم نمی بینند؛ تحقق وعده های مسئولان برای فراهم کردن فضایی به منظور بیان اعتراض و خواست خود را به شیوه منطقی و متمدنانه نمی یابند؛ کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در حد حرف باقی می ماند، شرایط برای این فراهم می شود که برخی جوانان که قیود ارزشی مستحکمی نداشته باشند، دست به هنجارشکنی بزنند و. پا از حیطه ادب و اخلاق بیرون نهند. در این بستر، انگشت اتهام را به سمت چه کسی باید گرفت؟
هم‌اکنون هوای منطقه ۱۷ شهر تهران در شرایط "بسیار ناسالم" قرار گرفته و عدد ۲۱۳ را نشان می‌دهد.
هم‌اکنون هوای منطقه ۱۷ شهر تهران در شرایط "بسیار ناسالم" قرار گرفته و عدد ۲۱۳ را نشان می‌دهد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی و با این وضعیت اقتصادی که بر کشور حاکم است، منطقی نیست قیمت حامل‌های انرژی افزایش پیدا کند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی و با این وضعیت اقتصادی که بر کشور حاکم است، منطقی نیست قیمت حامل‌های انرژی افزایش پیدا کند.
شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط یکسان در سیستان و بلوچستان از نظر بیماری آنفولانزا تمام مدارس استان به صورت حضوری ادامه خواهد داشت.
اگر تعهدات رعایت شود و فرصت طلبی در شرایط آلودگی سیاسی نداشته باشیم می توانیم در یک شرایط منطقی بیاییم مجوزی را دریافت کنیم و خواسته ای یا مخالفتی و یا اصلاحیه ای را دنبال کنیم
شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه دره فرحزاد یکی از نقاط نا ایمن و آسیب خیز شهر تهران شناخته شده بود، گفت: با پیگیری قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران امروز رود دره از این حالت بحران خارج شد.
وقتی دولت آقای احمدی نژاد بر سر کار بود، با تصمیمات پوپولیستی به محیط زیست ایران آسیب‌های بسیاری وارد کردند. اگر همون موقع بدون هیچ منطقی اجازه حفر چاه آب نمی‌دادند، شرایط اصفهان به اینجا نمی‌رسید. مردم که دلشان نمی‌سوزد. وقتی بدون هیچ ملاحظه‌ای قرار شد چاه حفر شود، تعداد زیادی چاه ساخته شد. خب نتیجه مشخص است که همین می‌شود که امروز شاهدش هستیم.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط امروز با طالبان تعامل می‌کند اما تا دولت فراگیر تشکیل نشود آنها را به رسمیت نمی شناسد این هم منطقی دارد. وقتی یک هیاتی حاکم شد قطعا تعهد و مسئولیت هایی برعهده دارد و باید نسبت به همسایگان به ویژه تعهداتی را انجام دهد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط زمانی و با این وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و تحریم‌ها، تفکیک وزارت صمت منطقی نیست.
این شرایط تماشای فیلم را شبیه حضور در سالن‌های کنسرت یا تماشای تئاتر خواهد کرد که با توجه به قیمت این محصولات هنری، گروه محدودتری توان استفاده از آنها را دارند و عمدتاً طبقه برخوردارِ اقتصادی که جمعیت زیادی نیز نیستند، مشتری ثابت این عرصه‌ها به ویژه کنسرت‌ها هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ