مدیرعامل شرکت ایرانول گفت: پیگیری پالایشگاه‌های اصلی روغن ساز در وزارت صمت و شورای رقابت، منجر به کنترل درخواست عرضه روغن پایه در داخل به نفع مصرف کنندگان واقعی و حذف ابلاغیه تعرفه ۱۵ درصدی عوارض صادراتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سه رویداد مهم در سال ۱۴۰۲ پیش روی کاراته ایران قرار دارد، ولی در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیاست.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دهه اول خردادماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و پس از آن شرایط انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز اعلام می‌شود.
به گفته فاطمی امین: برنامه تولید سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه بوده و تاکنون ثبت سفارش ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برای واردات انجام‌شده است. همچنین لایحه دوفوریتی واردات خودرو‌های کارکرده و رفع برخی از موانع خودرو‌های نو، در دولت مصوب شده و مجلس انشالله آن را در دستور کار قرار خواهد داد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس در سال ۱۴۰۲ در مسیر تحقق شعار سال و تاثیر آن در بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم گام برخواهد داشت.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
یک کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه متفیرهای اقتصادی از جمله دلار، تورم و تورم انتظاری کاملا از بازارسرمایه حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مورد ذکر شده در روزهای آتی شاهد سقف‌شکنی شاخص کل خواهیم بود اما سناریو سال ۹۹ تکرار نخواهد شد و دلیل آن هم این است که شرایط کنونی با سال ۹۹ بسیار متفاوت است و این روزها آگاهی فعالین بورسی بیشتر شده و عمق بازار نیز افزایش یافته است.
در هفتمین روز از بهار ۱۴۰۲، بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
در هفتمین روز از بهار ۱۴۰۲، بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری مطابق با قانون بودجه سال ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ شد.
عرصه سیاست داخلی ایران در سالی که گذشت، شاهد ملاقات‌های سیاسی فعالان حزبی، سامان گرفتن خانه احزاب، تشکیل مجمع عمومی احزاب پس از شرایط کرونایی و شکل گیری برخی ائتلاف‌های جدید بود که نمی توان آن را بی ربط انتخابات کشور در سال آینده دانست.
در خصوص سال ۱۴۰۲ نکته‌ای که الان ذهن من را به خودش مشغول کرده این است که برجام یک مهلت هشت ساله‌ای داشت که در اواسط امسال تمام خواهد شد. شاید برای برخی از مسئولان این یک اتفاق خوشایند باشد. زیرا فکر می‌کنند بعد از آن دیگر در قید و بند و محدودیت‌های امروز نخواهند بود. اما نگرانی من این است که بعد از تمام شدن دوران برجام که به توافق رسیده‌اند، شرایط به سمت سخت‌تر شدن پیش برود. یعنی طرفین مقابل ایران بعد از تمام شدن دوران قانونی برجام به سمت فعال کردن مکانیزم ماشه گام بردارند
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران خاطرنشان کرد: طرح ترافیک از روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ لغو بوده و در سال نو با شرایط جدید اجرا خواهد شد.
وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ گفت: سال جدید را در شرایطی شروع می‌کنیم که موفقیت‌هایی در عرصه دیپلماسی حاصل شده است و این موفقیت‌ها بیش از آنچه تاکنون اطلاع‌رسانی شده است رقم خواهد خورد. هدف اصلی از برگزاری برنامه امروز با حضور سفرای خارجی، معرفی هرچه بیشتر آداب و فرهنگ ملی سرزمین عزیزمان ایران بود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اعتبار صفر برای پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۲ آن‌هم در شرایط جنگ سایبری به صلاح کشور نیست.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اعتبار صفر برای پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۲ آن‌هم در شرایط جنگ سایبری به صلاح کشور نیست.
اگر خبر ارسال لایحه بودجه ۱۴۰۲ به مجلس درست باشد و برنامه مالی سال آینده کشور سرانجام بعد از ۲۵ روز و بدون توجه به آیین و قانون تقدیم بودجه، به مجلس رفته باشد، با استناد به مفاد صریح قانون، لایحه در شرایط فعلی باید چنددوازدهم تصویب شود.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تا دو هفته آینده لیست پزشکان واجد شرایط برای حج سال آینده به صورت رسمی اعلام می‌شود.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار سهام و گزارش‌های شرکت‌های بورسی چشم‌انداز مثبتی برای این بازار سهام تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود و شاخص کل بورس در پایان سال وضعیت بهتری نسبت به دوره ابتدایی سال خواهد داشت.
بر اساس طرحی که شورای عالی انقلاب فرهنگی در تیرماه امسال تصویب کرد، سوابق تحصیلی با شرایط جدیدی در کنکور تأثیر خواهد داشت. بر این مبنا؛ سهم نمره سابقه تحصیلی برای سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در رشته‌های پرمتقاضی در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ فقط پایه دوازدهم به میزان ۴۰ درصد با تأثیر قطعی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴به میزان ۵۰ درصد با تأثیر قطعی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۵ فقط پایه‌های یازدهم و دوازدهم به میزان ۶۰ درصد با تأثیر قطعی و برای سال تحصیلی ۱۴۰۵ - ۱۴۰۶ و بعد از آن پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به میزان ۶۰ درصد با تأثیر قطعی خواهد بود.
وزیر صمت با اشاره به چهار سال واردات ممنوعیت واردات خودرو به کشور اظهار داشت: در این شرایط طبیعی بود که حساسیت‌هایی وجود داشته باشد. از همان ابتدا کفتیم که واردات خودرو از نظر وزارت صمت بلامانع است. زیرا فضایی در کشور وجود دارد که می‌گوید ما می‌خواهیم یک انحصار در بازار خودرو ایجاد کنیم.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تاکید براینکه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حضوری خواهد بود و هیچ تعطیلی نخواهیم داشت، افزود: در شرایط خاص مانند زلزله و سیل فقط آموزش غیرحضوری می‌شود.
هاستاین می‌گوید:" مشکلات زمانی ممکن است به وجود بیایند که برای مثال، نتایج حاصل از پیش‌بینی‌های گروهی توسط افراد عادی که سو گیری‌های پیش‌بینی‌ها را درک نمی‌کنند به اشتباه تفسیر شود".
اپل واچ به تازگی توانسته با شناسایی یک تومور نادر قلبی، جان انسان دیگری را نجات دهد.
در سالی که پشت سر گذاشتیم ۱۴ نماد عرضه اولیه شدند که شرایط بازار در این تعداد عرضه اولیه نقش موثری داشت. به گفته برخی مسئولین در سال جاری عرضه اولیه ۱۷ نماد قطعی است. عرضه اولیه‌های سال جاری کدامند؟
به عقیده یه کارشناس بازار بورس، در حال حاضر بازار سرمایه شرایط مساعدی برای رشد دارد و همه‌ چیز برای صعود فراهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ