طرح‌های پژوهشی در حوزه سلامت شناختی سالمندان از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی حمایت می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه همکاری در زمینه قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و اجرای طرح‌های کلان در حوزه انرژی تجدید پذیر بین سازمان پژوهش های علمی ایران و ساتبا منعقد شد.
بخشی از محوطه شهداد در استان کرمان، در قالب طرح پژوهشی در پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت:کلیات اولویت های پژوهشی و فناوری کشورتا ۱۴۰۶،برگزاری الکترونیکی آزمون های سنجش و طرح کلان جوانی جمعیت در جلسه عتف تصویب شد.
فراخوان حمایت از «طرح‌های پژوهشی و توسعه فناوری در حوزه‌های شناختی» توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی منتشر شد.
چهارصد طرح تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه دانش علوم شناختی تحت پوشش حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی قرار گرفت.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد سامانه «انتشار اطلاعات طرح‌های پژوهشی بنیاد ملی علم ایران» راه‌اندازی شد.
دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت اجرای طرح های پژوهشی در بانک سپه می توانند از امتیاز طرح های جایگزین خدمت نخبگان و کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.
سرپرست مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات وزارت بهداشت گفت: در فرآیند ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی ۱۶۶ طرح اثرگذار در پژوهش واجد شرایط شناسایی شد.
انجام طرح پژوهشی پیوند سلول‌های پیش ساز دوپامینرژیک مغز میانی مشتق شده از سلول های بنیادی جنینی انسانی به مدل بیماری پارکینسون در میمون از نتایج تلاش های پژوهشگران پژوهشگاه رویان است.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد حمایت‌ از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌ها در حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست از ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از طرح‌های پژوهشی در حوزه آب خبر داد.
یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت با انعقاد تفاهم نامه ای با بخش خصوصی درصدد است با استفاده از ظرفیت تامین مالی جمعی از طرح های دانش بنیان حمایت کند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از طرح های پژوهشی با موضوع «بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا» حمایت می‌کند.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد: مهلت ارسال طرح های پژوهشی با محوریت «خوشه‌های پژوهشی چندتخصصی» در ۱۴ حوزه تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های هفته پژوهش و فناوری از معرفی ۱۰ طرح تحقیقاتی مشترک از جانب ۱۰ کلان منطقه آمایشی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.
سه طرح تحقیقاتی درحوزه علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی تحت حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی به اتمام رسید.
رییس مرکز پژوهش های مجلس از تدوین پیش نویس طرح قانونی برای بیان انتقادات و اعتراضات در مرکز پژوهش های مجلس و بررسی و نهایی‏ سازی آن در کمیسیون امور داخلی مجلس و شوراهای مجلس خبر داد.
سازمان بهزیستی در جهت نیل به اهداف، تحقق وظایف و مأموریت‌ها و حل مسائل سازمان, از پژوهشگران و محققین حقیقی و حقوقی به منظور اجرای طرح‌های پژوهشی دعوت به‌عمل می‌آورد.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی ابعاد مسئله اطلاعات، اخبار و محتوای خلاف واقع در فضای مجازی را بررسی و بر نیاز جدی نسبت به ورود مجلس از باب تقنین در این زمینه تأکید کرد.
سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.
در راستای ارتقای دانش علوم شناختی در سطح کشور، طرح‌های پژوهشی ترکیبی از چند پایان‌نامه حمایت می شود.
مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:۴۷ درصد طرح‌های متقاضی سرمایه از صندوق نواوری و صندوقهای پژوهش و فناوری در حوزه سلامت هستند.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تقویت بسترهای همکاری پژوهشی و دانش‌بنیان با معاونت پژوهشی و رٶسای دانشکده‌های دانشگاه صنعتی سهند دیدار کرد.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به تعیین سقف اجاره مسکن توسط دولت، اظهارداشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور تعیین سقف برای اجاره مسکن نمی‌تواند اجرا شود، زیرا در وهله اول ملک یک دارایی خصوصی است و مالک می‌تواند دارایی خود را به هر میزانی که می‌خواهد اجاره دهد، در وهله دوم نیز راه دور زدن این موضوع باز است، زیرا مالک و مستاجر در بنگاه املاک می‌تواند ۲۵ درصد افزایش اجاره بها را در تهران ثبت کنند، اما مالک به صورت غیررسمی می‌تواند اجاره بیشتری را از مستاجر خود طلب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ