مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چند مرکز تجاری در کشورهای آسیای میانه، قفقاز و روسیه راه‌اندازی و بزودی به تعداد آنها نیز اضافه می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در ۱۵ استان مرکز یاریگران زندگی و کارآفرینان راه اندازی شد.
مدیرکل دفتر شرق آسیا سازمان توسعه تجارت ضمن تشریح جزئیات تجارت ترجیحی با اندونزی از راه اندازی مرکز تجاری در جاکارتا و اعزام رایزن بازرگانی به این کشور خبر داد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مرکز نوآوری پژوهشگاه در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد تا محلی برای حمایت از نخبگان ict باشد.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از راه اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی هسته‌ای در استان خبر داد و گفت: این مرکز گامی مثبت در راستای تحقق کشاورزی دانش بنیان و امنیت غذایی است.
رئیس پژوهشگاه هواشناسی از تأسیس مرکز بین المللی مطالعات گردوخاک در مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور خبر داد.
فرزین ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این طرح‌ها و ارائه اطلاعات فعالان اقتصادی به نظام تصمیم سازی در عین حفظ محرمانگی اطلاعات، بستر مناسب برای سالم سازی اقتصاد فراهم شود.
یک شرکت سازنده خودروهای برقی در چین از راه اندازی هزار مرکز جدید تعویض و دریافت باتری های شارژ شده در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: در گام اول کلیه نیازهای ارزی مردم مثل دانشجویی و مسافری و درمانی تامین می‌شود.
فرزین گفت: تا آخر هفته مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
فرزین گفت: تا آخر هفته مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
فرزین گفت: تا آخر هفته آینده مرکز مبادله ارز و طلا افتتاح می‌شود کلیه خدمات مردم در مرکز ارائه می‌شود.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی از راه اندازی بانک اطلاعاتی ازدواج، طلاق و فرزندآوری در کشور خبر داد.
فرمانده کل انتظامی گفت: نرم‌افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه‌اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس ارتباط داشته باشند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه جامع معدن و صنایع معدنی منطقه شمال غرب در شهرستان مرند موجب شد که این مرکز آزمایشگاهی از ظرفیت‌های خدماتی فراملی برخوردار شود.
رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان با اشاره به ایجاد خانه‌های محیط زیست گفت: این موضوع در بهبود وضعیت محیط زیست شهری و ارتقای توسعه پایدار کمک کند.
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به راه اندازی چک دیجیتال در ۳ بانک تجارت، پارسیان و صادرات از امروز، تصریح کرد: شرایط دریافت چک دیجیتال هیچ تفاوتی با چک‌های کاغذی ندارد
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در آینده بسیار نزدیک مرکز داوری مالکیت معنوی با متولیان دانشگاهی را در سازمان راه‌اندازی خواهیم کرد.
چندین کشور اروپایی استراتژی‌هایی را برای هیدروژن ایجاد کرده‌اند که امیدوار کننده‌ترین جایگزین برای سوخت‌های فسیلی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی است. آلمان در حال راه اندازی شرکت شبکه واسطه هیدروژن به اختصار (hint. co) است که یک مرکز تجارت جهانی برای محصولات هیدروژن و مشتق شده از هیدروژن است.
رئیس سازمان توسعه تجارت راه‌اندازی نخستین مرکز تجاری ایران در روسیه را به‌عنوان گامی موثر جهت دستیابی به چشم‌انداز مبادلات ۸ میلیارد دلاری تا دو سال آینده میان دوکشور، ارزیابی کرد.
مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: هدف از تأسیس و راه‌اندازی مراکز تجاری ارائه بیش از ۷۰ نوع خدمات ارائه می کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه با اهمیت سرعت عمل در موضوعات محیط زیستی، به زودی مرکز ۲۴ ساعته فوریت های طبیعت راه اندازی می شود.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: راه اندازی کریدور شمال به جنوب زمینه ساز تقویت مناسبات ایران و روسیه است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: راه اندازی کریدور شمال به جنوب زمینه ساز تقویت مناسبات ایران و روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ