مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که اردوی این تیم در ترکیه 12 روزه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام در چهار هفته ابتدایی لیگ به دنبال کسب حداکثر امتیازات در چهار جدال سخت است.
فردی با انتشار ویدیویی از کبوتر خود واکنش او را پس از 12 روز دوری و حضور در مرکز نگه داری نشان داد.
تکلیف کیلیان امباپه قطعا تا قبل از 20 مرداد روشن خواهد شد و او حداقل تا 12 روز دیگر باید یک تصمیم نهایی در مورد آینده اش بگیرد. دیروز در تمرین فاصله بین الخلیفی و امباپه اشکار بود.
سهیل مهدی 12 مرداد ماه را تاریخ قطعی شروع لیگ برتر ایران دانست.
یک تکه از این نقشه حدود 200,000 کهکشان و اختروش را در 12 میلیارد سال پیش نشان می‌دهد.
جان گانینگ روزنامه‌نگار معروف ژاپنی در مورد ورزش باستانی ژاپن نکات جالبی را نوشته است.
خبرگزاری رسمی ایتالیا اعلام کرد جلسه سوم و پایانی رسیدگی به اتهامات یووه روز 22 مه برگزار شده و حکم نهایی درباره کسر امتیاز از این تیم اعلام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت:براساس شرایط روز از حدود 12 روز قبل پله برقی دروازه دولت خاموش است و 29 اردیبشهت به سرویس باز می‌گردد.
12 اسفند ماه بود که سپاهان خبر از انتقال آرات حسینی به این باشگاه داده بود و اکنون با گذشت 65 روز، آنها از پایان این همکاری خبر داده‌اند.
تیم ملی تنیس کمتر از 12 سال ایران سومین روز مسابقات غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا در نوبت بعدازظهر روز چهارم قایقرانان ایران سه مدال طلا و یک نقره کسب کردند و جمع مدال‌های ایران به 12 طلا، 14 نقره و چهار برنز رسید.
میکل آرتتا و پر مرتساکر در یک روز به آرسنال پیوستند اما هیچوقت تصور نمی‌کردند 12 سال بعد، کل باشگاه را از بالا تا پایین اداره کنند.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی یوم الله 12 فروردین را سالروز تبلور مردم سالاری دینی و استقرار حکومت الهی در ایران عنوان کرد.
کانادا روز دوشنبه 12 مقام در سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی ایران را به بهانه نقض حقوق بشر تحریم کرد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 12 دقیقه با حضور 194 نفر از نمایندگان آغاز شد.امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
فینال جام جهانی 12 روز پیش در زمین به پایان رسید اما درگیری آرژانتینی ها و فرانسوی ها همچنان در شبکه های اجتماعی ادامه دارد.
روز گذشته پس از شروع دوباره تمرینات سپاهان در اصفهان تقدیر ویژه‌ای از سه بازیکن این تیم با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان به عمل آمد.
معاملات بازار توافقی ارز در ایستگاه پایانی هفته، با نوسان افزایشی شاخص ارزی همراه بود. این در حالی است که در این روز، بیش از 12 میلیون دلار به صورت توافقی معامله شده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در زمینه تامین دارو فعال است، از تولید بیش از 9 میلیون عدد دارو در 12 روز ابتدایی آبان خبر داد.
مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 از روز سه‌شنبه 10 آبان‌ماه به میزبانی اردن آغاز می‌شود و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.
تیم ملی جوانان ایران روز 12 آبان برای برپایی اردوی تدارکاتی در بلاروس راهی این کشور خواهد شد.
اعضای تیم تراکتور با 12 ساعت تاخیر خود را به تهران رساندند.
یونس شاکری روز گذشته در مصاف با پیکان پس از مدت‌ها در ترکیب گل‌گهر قرار گرفت و موفق به گلزنی هم شد.
16 تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از روز شنبه 12 شهریور رقابت خود را برای کسب مقام قهرمانی به صورت حذفی آغاز خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ