سخنگوی شورای نگهبان نوشت: مجوز پلیس سوئد در اهانت به قرآن کریم، با بهانه «آزادی بیان»، به ابتذال کشیدن آزادی بیان و حقوق بشر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا ضمن بازدید از شعبه گذرنامه مستقر در جایگاه برنامه «محرم شهر» مستقر در میدان آزادی گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و افراد زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرد که برای راهپیمایی اربعین امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور برای زنان فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه و با اخذ امضای شوهر در همان محل صادر شود.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
عراق به دنبال مجوز مجدد پلیس سوئد به هتاک به قرآن برای سوزاندن قرآن و پرچم عراق، این کشور را به قطع روابط تهدید کرد.
چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.
در پی هتک حرمت نسخه‌ای از قرآن کریم در سوئد که با مجوز پلیس این کشور رخ داد، دفتر حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی نامه‌ای به آنتونیو گوترش فرستاد.
عراقی‌ها امروز در اعتراض به هتاکی به قرآن کریم در سوئد با مجوز پلیس این کشور اروپایی، امروز وارد سفارت سوئد در بغداد شدند.
عراقی‌ها امروز در اعتراض به هتاکی به قرآن کریم در سوئد با مجوز پلیس این کشور اروپایی، امروز وارد سفارت سوئد در بغداد شدند.
‌مجوز پلیس سوئد برای قرآن‌سوزی اگرچه یک بازی سیاسی برای الحاق به ناتو زیر لوای آزادی بیان است اما برخی رسانه‌ها عامدانه یا ناآگاهانه در بازتاب و تحلیل رفتار پلیس و غرب به خطا رفتند.
‌مجوز پلیس سوئد برای قرآن‌سوزی اگرچه یک بازی سیاسی برای الحاق به ناتو زیر لوای آزادی بیان است اما برخی رسانه‌ها عامدانه یا ناآگاهانه در بازتاب و تحلیل رفتار پلیس و غرب به خطا رفتند.
پلیس سوئد در ادامه اقدامات توهین‌آمیز مقامات این کشور علیه مقدسات اسلامی، مجوز برگزاری تجمع دیگری با هدف هتک حرمت به قرآن کریم را صادر کرد.
روزنامه همشهری نوشت: پیشنهاد می‌شود مأمور پلیس مجهز به دوربین متصل به لباس، در اماکن عمومی حاضر شود و صرفا تذکر لسانی دهد. اگر توجهی هم نشد یا خدایی ناکرده توهین شنید، سکوت و به تذکر لسانی اکتفا و عبور کند.
سردار عباسعلی محمدیان با بیان اینکه این اقدام با هدف پیشگیری از سرقت وسایل و لوازم منازل افراد در سفر انجام شده است، گفت: همانطور که با هماهنگی به عمل آمده با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، هرگونه جابه‌جایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی بدون دریافت مجوز از پلیس ممنوع است و فقط با تأیید کلانتری و پاسگاه محل انجام خواهد شد، طبیعی است که اگر افرادی بدون مجوز دست به چنین کاری بزنند، پلیس نسبت به متوقف کردند بار اقدام خواهد کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت اسباب‌کشی در پایتخت در ایام نوروز خبر داد.
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا از جلوگیری از فعالیت مؤسسات حمل بار شهری فاقد مجوز در فضای مجازی و انسداد ۱۸۹ تارنمای غیرمجاز خبر داد.
پس از اعطای مجوز به یک فرد تندرو برای سوزاندن قرآن با حمایت نیروهای پلیس این کشور، مردم خشمگین ترکیه پرچم سوئد را در مقابل سفارت این کشور در آنکارا یه آتش کشیدند.
لازم است که شهروندان هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه ، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.
داییی گفت: این که همسر بنده ممنوع‌الخروج بوده و باید پیش از اقدام به سفر این مطلب را اطلاع می‌داده کذب محض است. نه برای من نه برای همسرم تا امروز از قوه‌قضائیه ابلاغ یا SMS با این مضمون که ممنوع‌الخروج هستیم، نیامده است. همسرم طبق تمام قوانین جمهوری‌اسلامی برای سفر به خارج از کشور اقدام کرد و مثل همه مردم پشت باجه کنترل گذرنامه پلیس ایران در فرودگاه ایستاد و پس از تأیید مجوز خروجی قانونی اقدام به سوار شدن به هواپیما کرد.
مردادماه سال ۹۲ مردی در تماس با پلیس مدعی شد از خانه برادرش در منطقه اندیشه بوی تعفن به مشام می‌رسد. پس از حضور مأموران در محل، وقتی آنان با مجوز قضایی وارد خانه شدند در بررسی‌های اولیه جسد مرد میانسالی به نام محمود را که با ضربات چاقو کشته شده و زیر پتو بود، کشف کردند.
۵ سال از اعلام خبر مجهز شدن ماموران به دوربین البسه می گذرد اما هنوز تمامی ماموران کلانتری ها در کشور به دوربین البسه مجهز نیستند تا در صورت وجود مشکل از تصاویر آن استفاده کنند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ