رئیس مجلس با محکوم کردن بی احترامی و جسارت دولت و پلیس سوئد در فراهم ساختن زمینه اهانت به ساحت مقدس ⁧قرآن کریم تاکید کرد: مسلمانان جهان پاسخگوی این اهانت‌های منزجرکننده خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسئول دانستن دولت‌های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت‌الله سیستانی استقبال می‌کنیم، اما مهم است سازمان ملل با گذراندن قطعنامه ای ملاک‌های آزادی بیان را مشخص سازد، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین‌باوران از جمله ۲ میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.
بسیج دانشجویی در محکومیت اهانت مجدد به مقدسات مسلمانان جهان با صدور بیانیه ای خواستار اخراج سفیر سوئد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون توجه به جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان جهان در پی قرآن‌سوزی در سوئد، واکنش معترضان عراقی به این اقدام موهن را محکوم کرد.
هتک حرمت به کتاب الهی مسلمانان جهان در سوئد از سوی یک پناهنده مقیم این کشور، همچنان بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام داشته و با محکومیت‌های متعددی همراه شده است.
هتک حرمت به کتاب الهی مسلمانان جهان در سوئد از سوی یک پناهنده مقیم این کشور، همچنان بازتاب‌های گسترده‌ای در کشورهای مختلف به ویژه جهان اسلام داشته و با محکومیت‌های متعددی همراه شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک عید قربان به همتایان خود و مسلمان خود در سراسر جهان بر وحدت و همبستگی مسلمانان در مسیر تحقق آرمان‌های مشترک و پیشرفت جوامع اسلامی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک عید قربان به همتایان خود و مسلمان خود در سراسر جهان بر وحدت و همبستگی مسلمانان در مسیر تحقق آرمان‌های مشترک و پیشرفت جوامع اسلامی تاکید کرد.
رهبر روسیه فرارسیدن عید قربان را به مسلمانان روسیه و جهان تبریک گفت.
در حال حاضر انگیزه‌های عربستان برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل ضعیف شده است. اما همچنان مایل نیست آمریکا و اسرائیل را ناامید کرده و از خود دور نماید. اطمینان از دوستی و همکاری ایران موجب قوت قلب عربستان و دوری بیشترِ آن از اسرائیل خواهد شد. در شرایط کنونی که دولتی افراطی و عرب ستیز و اسلام‌ستیز در اسرائیل بر سر کار آمده که بی محابا به حقوق اعراب و مسلمانان و مسجدالاقصی تجاوز می‌کند، عربستان نمی‌تواند به اسرائیل خوشبین باشد و به آن نزدیک گردد.
رئیس جمهور با بیان اینکه دوره یکجانبه‌گرایی در جهان رو به پایان است تاکید کرد: گسترش روابط ایران واندونزی به نفع جهان اسلام و مسلمانان است.
قوه قضائیه اعلام کرد: دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان و ارزش‌های فرهنگی و اعتقادی مردم ایران اعدام شدند.
سبزوار ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیشرفت علمی غربی‌ها مرهون مسلمانان است، مراکز علمی، کتابخانه ها و دانشگاه‌ها ریشه در جهان اسلام و ایران داشته است.
رئیس قوه قضائیه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
رئیس قوه قضاییه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
مرجع عالیقدر شیعیان بحرین بر لزوم مشارکت گسترده مسلمانان جهان در مراسم روز جهانی قدس تاکید کرد.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای آورد: اعلام روز جهانی قدس نشان داد، مشکلات مسلمانان به هم پیوسته‌ است و آنان نباید اجازه دهند که دشمنان در جهان اسلام تفرقه‌اندازی کنند.
تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای مسجدالاقصی را حق مسلم همه مسلمانان جهان دانست و نسبت به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای جعل و تحریف حقایق هشدار داد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جسارت صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمانان را محکوم می‌کنیم و صهیونیست‌ها بدانند این اقدام آنان بی پاسخ نمی‌ماند.
تحلیل‌گر سرشناس جهان عرب، ضمن پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا می‌گوید با برد ایران میلیون‌ها مسلمان و صدها هزار مستضعف خوشحال خواهند شد.
به موازات جام جهانی فوتبال در قطر، جام جهانی دیگری نیز در حال برگزاری است که در آن آزادگان جهان از بسیاری ملیت‌ها، مخالفت خود را با رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط با آن اعلام می‌کنند.
آیت الله مکارم شیرازی بیان کردند: ترویج تکفیر از خطرناک‌ترین نقشه‌ها و فتنه انگیزی‌های دشمن بوده که هنوز خطر آن به صورت کامل از جامعه اسلامی رفع نشده است؛ توطئه‌ای که هم یکپارچگی امت را هدف قرار داده و هم سعی در مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام در جهان دارد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان جهان در اربعین امسال نشان دادند که ما ملت امام حسین (ع) هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ