سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تداوم هتک حرمت قرآن کریم در کشورهای اروپایی که این بار در سوئد رخ داد، را قویا محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش بازار ایران نسبت به یک چینی لوکس در مقابل برندهای اسم و رسم‌دار مشخص نیست اما هونگچی در کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار موفق عمل کرده است.
وزنه‌بردار شاخص ایران نسبت به مثبت شدن تست دوپینگش واکنش نشان داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه نسبت به دستور دادستان فدرال آمریکا مبنی بر تخلیه و جابجایی محموله سرقتی نفت ایران که در یک نفتکش در سواحل آمریکاست،‌ واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به خبر دریافت سکه و اتومبیل از سوی هیات رئیسه بابت صعود به جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
ناصر کنعانی تاکید کرد: قدس شریف پایتخت یکپارچه و ابدی فلسطین بوده و باقی خواهد ماند و تعرضات پی‌درپی اشغالگران صهیونیست نسبت به این شهر و مقدسات اسلامی آن، تغییری در واقعیت و وضعیت تاریخی آن ایجاد نخواهد کرد.
سرمربی تیم ملی ایران واکنش جالب توجهی نسبت به شایعه خداحافظی سامان قدوس و کریم انصاری‌فرد از تیم ملی داشت.
به دنبال برخی حواشی ایجاد شده درباره تبلیغات محیطی مسابقات باشگاهی غرب آسیا در ایران و تحریف نام خلیج فارس، فدراسیون بسکتبال بیانیه ای صادر کرد.
در روز تاریخی فوتسال زنان ایران، جامعه ورزش نسبت به پخش زنده مسابقات فوتسال زنان، واکنش مثبتی نشان داده است.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نسبت به تحریم روزنامه ایران از سوی رژیم کانادا واکنش نشان داد و به همکارانش در این روزنامه خدا قوت گفت.
باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعه جدایی شیخ دیاباته واکنش رسمی نشان داد.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
دستیار سرمربی تیم ملی ایران با انتشار پستی نسبت به حذف تیم ملی از جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.
رسول خادم اسطوره کشتی ایران نسبت به تخریب ملک برادر الناز رکابی واکنش نشان داد.
فیفا با انتشار چند پیام نسبت به پیروزی ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
هافبک باتجربه تیم ملی ایران نسبت به از دست رفتن جام جهانی 2022 واکنش تلخی نشان داد.
محمد خاکپور، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران، نسبت به اعتراضات سراسری در ایران واکنش نشان داد.
الناز رکابی سنگنورد ایران نسبت به حواشی بازی فینال سنگنوردی کره جنوبی واکنش نشان داد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در پیامی با اشاره به هشت سال جنگ ایران و عراق، از رویکرد مقامات کشورهای غربی نسبت به حقوق بشر در ایران انتقاد کرد.
مربی گل گهر سیرجان نسبت به اتفاقات عجیب بازی مقابل استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد رفتار ساپینتو سریال عجیبی را در فوتبال ایران شکل داده که آینده آن چندان خوشایند نخواهد بود.
ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی این اقدام آمریکا در اعلام تحریم علیه برخی شهروندان و شرکت‌های ایرانی به اتهام واهی دست داشتن در حملات سایبری و نسبت دادن اقدامات ادعایی مطرح شده علیه آنان به دولت و نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران را، قویا محکوم کرد.
فدراسیون جهانی بسکتبال نسبت، نسبت به باخت تیم ملی جوانان ایران مقابل لبنان واکنش نشان داد.
اشخاصی این روزها بنابر یک برنامه از پیش تعیین شده که بعد از این همه سال دیگر برای ما و مردم نخ نما شده است به شکل بسیار بی‌ادبانه‌ای شروع به سمپاشی و هتاکی علیه سینما و سینماگران کرده اند. هدفشان مشخص است می خواهند تمرکز فضای خبری کشور را به جهتی دلخواه سوق دهند، برای انجام این مأموریت چه هدفی بهتر از سینما و هنرمندانش؟ سینمایی که سالهاست یکی از پر افتخارترین جلوه های نام ایران در صحنه های بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ