کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های بخشی از جمله صندوق‌هایی هستند که پاسخ نیاز سهامدارانی را می‌دهند که تمایل دارند در یک صنعت خاص سرمایه گذاری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کسر از خدمت سربازی، حمایت از پسادکتری، کمک به تجاری سازی محصولات، حمایت تا سقف ۳۰۰میلیون از استارت اپها بخشی از حمایت های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه فناوری های دفاعی به شمار می رود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: حمایت‌ها و سرمایه گذاری‌های صندوق های پژوهش و فناوری باید بر اساس اولویت‌های نظام سلامت و هدفمند باشد.
معاون علمی رئیس جمهوری از حمایت‌های زیرساختی، کارگزاری و بازارسازی، با نقش آفرینی بخش خصوصی در کنار رصدخانه ملی ایران و پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برای تشکیل یک صندوق تامین مالی خبر داد.
وزارت جهاد کشاورزی موظف است نسبت به ادغام صندوق‌های غیردولتی برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی اقدام کند.
صندوق نوآوری و شکوفایی خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی به صندوق‌های پژوهش‌و فناوری حاضر در نمایشگاه «آبادیران» اختصاص می دهد.
در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: سرشب آقای [علی]لاریجانی [رئیس سازمان صداوسیما]، اطلاع داد که شورای نگهبان، امروز به باطل بودن انتخابات تهران رسیده، ولی به خاطر نگرانی از عواقب، ضمن نامه‌ای از رهبری راهنمایی خواسته‌اند و رهبری در جواب گفته‌اند که نتایج صندوق‌های شمرده‌شده، هر چه شد عمل شود.
زمینه های همکاری میان صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می یابد.
با گذشت نیم قرن از تاسیس صندوق کنفدراسیون دموکراتیک کارگر فرانسه، اولین اتحادیه کارگران بخش خصوصی شد که از صندوق ۱۴۱ میلیون یورویی برای تامین بودجه روزهای اعتصاب اعضای خود استفاده می کند.
عرضه بخشی از اموال مازاد دولت در طرح مولدسازی و در قالب صندوق‌های املاک و مستغلات علاوه بر تامین نقدینگی، سرمایه‌گذاران را هم از سودهای این اموال منتفع می‌کند.
دبیرکل بانک مرکزی گفت: با مصوبات جدید درباره صندوق‌های قرض الحسنه که در اوایل سال ۱۴۰۲ اتفاق خواهد افتاد، صندوق‌های قرض الحسنه بزرگ‌تر و کاراتر خواهند شد.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
رئیس سابق صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به مشکلات حال حاضر صندوق های بازنشستگی گفت: یکی از مهمترین اقدام ها برای حل مشکل صندوق های بازنشستگی تشکیل رگولاتور است.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تصویب ضوابط و مقررات تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان همکار بخش درمان مستقیم در هیات‌امنای سازمان و صندوق‌های تابعه خبر داد.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه حمایت جدی از صندوق‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی خواهیم کرد.
یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت با انعقاد تفاهم نامه ای با بخش خصوصی درصدد است با استفاده از ظرفیت تامین مالی جمعی از طرح های دانش بنیان حمایت کند.
رئیس اداره بازرسی صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس گفت که با تصویب مجمع صندوق‌های دارا و پالایش یکم، اساسنامه جدید آن‌ها مصوب شد.
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازنشستگی موضوع قانون بازار اوراق بهادار به منظور سرمایه گذاری طیف گسترده مردم در بازار سرمایه طراحی شد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: اصلاح قوانین و ساختار صندوق‌های بیمه‌ای در سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری مورد تاکید قرار گرفته و باید به آنها توجه شود.
پالایشی یکم و دارایکم دو صندوقی بودند که دولت قبل به منظور تامین بخشی از بودجه خود و فروش سهام در اختیار خود آن ها را به مردم عرضه کرد. دو نمادی که کمتر روزی از معاملات توانستند در قیمت های فروخته شده معامله شوند! دولت فعلی تصمیم به بهبود وضعیت این دو صندوق گرفته است!
معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، بر ضرورت مشارکت متقاضیان سرمایه‌گذاری منطقه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در افزایش سرمایه‌های این صندوق تاکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از یک میلیون بشکه در روز نفت می‌فروشیم و دولت توانسته بسیاری از پول‌های بلوکه شده نفتی را به خزانه کشور برگرداند. با این پول‌های برگردانده شده هم بخشی از بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی را پرداخت کردیم.
این روز‌ها صحبت‌هایی در مورد حد نصاب خرید سهام توسط صندوق‌های درآمد ثابت مطرح شده است. ماجرا از این قرار است که برخی از فعالین فضای مجازی اعلام کردند که صندوق‌های درآمد ثابت در زمینه خرید سهام حد نصاب ۱۵ درصد را رعایت نکرده اند. علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما به این موضوع پاسخ داد.
در ۷روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۷۳ و ۸۳ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ