اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیت رئال مادرید بر اساس یک تحقیق صورت گرفته، محبوب ترین کیت در میان علاقمندان به فوتبال است.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
لیورپول برای خریدن فده والورده دست به کار شده و به رئال مادرید پیشنهاد داده اما رئال پیشنهاد اولیه این تیم را رد کرده است.
رئال مادرید با پیروزی برابر لیورپول راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا باید منتظر آشنا شدن با حریفش باشد.
هواداران لیورپول و رئال مادرید در اعتراض به اتفاقاتی که در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته رخ داد، سرود این مسابقات را هو کردند.
دو تیم رئال مادرید و لیورپول در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.
کارلو آنچلوتی، با وجود پیروزی قاطع رئال مادرید برابر لیورپول در بازی رفت، تیمش را ترکیب اصلی راهی زمین خواهد کرد.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، دیدار فرداشب تیمش مقابل رئال مادرید را به دلیل بیماری از دست داده و به همراه تیمش به مادرید سفر نکرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین رای را در نظرسنجی محبوبترین باشگاه دنیا به دست آورد.
فلیکس سوایر، داور آلمانی، چهارشنبه شب بازی برگشت رئال مادرید و لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قضاوت خواهد کرد.
داوید آلابا و رودریگو گوئس احتمالا دربی مادرید را از دست خواهند داد. هر دو برابر لیورپول مصدوم شدند.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از این که موفق شده نقش مهمی در پیروزی تیمش برابر لیورپول ایفا کند بسیار خوشحال است.
سنگربان رئال مادرید خوش شانس بود که هم‌تیمی‌هایش مانع از شکست رئال روی اشتباه او شدند.
رئال مادرید و ناپولی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سد لیورپول و آینتراخت فرانکفورت گذشتند.
لیورپول - رئال یک دیدار انتقامی است، اما آیا زور لیورپول به انتقام می‌رسد؟
کودی گاکپو، بازیکن هلندی جوان لیورپول، معتقد است تیمش می‌تواند رئال را در آنفید و مادرید شکست دهد.
سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی تیمش مقابل اوساسونا تاکید کرد که رقابت قهرمانی لالیگا همچنان ادامه دارد.
مصدومان لیورپول در بهترین زمان ممکن به بازی حساس برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رسیدند و خیال یورگن کلوپ تا حدی راحت شد.
با اینکه به نظر می‌رسد لیورپول و رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند دارد، ولی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این دو باشگاه رقیب قدرتمندی پیدا کرده‌اند: چلسی.
اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی، می‌گوید برای انتخاب رئال مادرید یک لحظه هم مکث نکرده است.
نشریات انگلیسی قرعه لیورپول در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و برخورد این تیم با رئال مادرید را مثل یک کابوس و تنبیهی برای باشگاه سرخ‌پوش می دانند.
لیورپول و رئال مادرید یک بار دیگر در لیگ قهرمانان به یکدیگر برخورد کردند و محمد صلاح حالا فرصتی جدید برای انتقام‌گیری از کهکشانی ها خواهد داشت. رئال در همه مصاف‌های اخیر بهتر از لیورپول کار کرده است.
مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد و لیورپول با رئال مادرید فینالیست‌های فصل گذشته به هم دیدار می‌کنند. پورتو با مهدی طارمی هم به مصاف اینتر ایتالیا می‌رود.
ژابی آلونسو روز گذشته در اولین تجربه مربیگری‌اش در سطح اول فوتبال اروپا نتیجه فوق العاده‌ای با لورکوزن کسب کرد. قطعا حالا سوسیداد، رئال مادرید، بایرن و لیورپول نگاهی جدی‌تر از قبل به او خواهند داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ