مورد عجیب و متناقض آبی‌ها احمد موسوی است که هیچ بهانه تحریمی برای عدم تسویه با او وجود نداشت اما او نیز هنوز در حال رایزنی برای گرفتن مطالباتش است! چشم‌پوشی از اهمال مدیران استقلال در جلب رضایت این بازیکن اخراج شده از لیست در دوره فرهاد مجیدی و آجورلو ، واقعا خطرناک خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ رسمی دیدارهای پلی آف لی گقهرمانان در منطقه غرب را اعلام کرد.
بعد از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و بازنگری و اصلاح قانون اساسی در مرداد ۱۳۶۸، دو یار همراهِ امام خمینی یکی از مشهد و دیگری از رفسنجان که از دهه ۱۳۴۰ صحنه مبارزات مردم را در اقصی نقاط کشور اداره کردند، سکاندار نظام شدند. آیت‌الله سید علی خامنه‌ای با رای غیر مستقیم مردم توسط مجلس خبرگان رهبری، در کسوت دومین رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت و آیت‌الله اکبر هاشمی رفنسجانی با رای مستقیم مردم، پنجمین رییس‌جمهور ایران شد.
دادگاهی در شهر بارسلون به دنی آلوز اطلاع داد که دو روز دیگر باید برای حضور در جلسه نهایی دادگاه اتهامش به تجاوز حضور پیدا کند.
کیلیان امباپه امروز از تعطیلات برمی گردد و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است تا راه حلی برای تمدید یا فروش او پیدا کند.
کیلیان امباپه هفت روز دیگر به پاری سن ژرمن ملحق می‌شود، در 22 جولای باید به ژاپن سفر کند و 31 جولای هم تاریخ مهلت تعیین شده توسط باشگاه است.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
رسانه آمریکایی از فرا رسیدن روز سرنوشت ساز برای مسی و بارسلونا خبر داد.
یحیی گل‌محمدی امروز در مورد گئورگی گولسیانی و کمال کامیابی‌نیا تصمیم‌گیری خواهد کرد.
روزهای مهمی در انتظار منچستریونایتد و هواداران این تیم خواهد بود.
مارکو وراتی، ستاره پی‌اس‌جی، که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن شرکت کرده بود گفت همه بازیکنان این تیم آماده بازی بزرگ با بایرن و کاملا امیدوار به صعود هستند.
بعد از نیم فصل نیمکت نشینی اکنون شرایط به سود احمد گوهری است تا بار دیگر شانس خود را در ترکیب سرخپوشان امتحان کند.
دیدار سوم تیم‌های سریک گنبد و سایپا تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان یک روز به تعویق افتاد.
سیامک نعمتی فردا در جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس حاضر خواهد شد.
سیامک نعمتی فردا در جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس حاضر خواهد شد.
با وجود گذشت چند روز از شروع ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون بوکس، فعلا هیچ فردی پا پیش نگذاشته است.
پیمان جبلی روز جمعه در گفت و گویی در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با ناآرامی‌های اخیر همراهی کردند، اظهار داشت: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آن‌ها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیم گرفته می‌شود.
زمان جلسه سرنوشت ساز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد سرمربی تیم ملی مشخص شد.
شاید بازی روز سه‌شنبه، آن‌چنان که گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید، برای آن‌ها چندان ربطی به سیاست نداشته و فقط نقش تعیین‌کننده بازی برای صعود، مسابقه را برایشان حساس و رقابتی کرده باشد، اما برای ایران و جامعه سیاست‌زده ایرانی، این تنها یک بازی ورزشی حساس برای صعود نیست
با مشخص شدن میزان مصدومیت ابراهیمی می توان حضور یا عدم حضور او در جام جهانی را پیش بینی کرد.
سرمربی تیم ملی در شرایطی سه روز دیگر وارد ایران می‌شود که بحث درباره لیست منتخب او با شایعات زیادی دنبال می‌شود.
تنها دو روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرصت باقی است اما هنوز تصمیم نهایی مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال، مشخص نیست
روز گذشته نوزاد دارای معلولیتی جلوی درِ شیرخوارگاه آمنه رها شده بود که طبق گفته فاطمه ارزانیان، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، دست‌نوشته‌ای همراه این نوزاد بوده که در آن نوشته شده بود والدینش شرایط نگهداری او را ندارند.
روز گذشته نوزاد دارای معلولیتی جلوی درِ شیرخوارگاه آمنه رها شده بود که طبق گفته فاطمه ارزانیان، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، دست‌نوشته‌ای همراه این نوزاد بوده که در آن نوشته شده بود والدینش شرایط نگهداری او را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ