وزیر صمت گفت: مراکز رسمی استخراج بیت کوین که زیرنظر وزارت صمت فعالیت می‌کنند و دارای مجوز هستند، با هماهنگی که با بانک مرکزی انجام شده عملا می‌توانند از بیت کوین برای واردات خودرو استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام امنیتی اعلام کرد که کاخ سفید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن در ماه آینده میلادی (سپتامبر) دعوت کرده است.
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: از سال ۱۴۰۰ دستمزد کارگرها گران شده است اما قیمت نان زیاد نشده است؛۹۰ درصد هزینه‌های نانوایی از بازار آزاد تامین می‌شود.
محسن برهانی حقوقدان در روزنامه شرق نوشت:درباره موضوع حجاب و عفاف پیش‌نویس‌های پنج‌گانه‌ای از سوی نهاد‌های مختلف نگاشته و تحویل قوه قضائیه شد. درنهایت قوه قضائیه لایحه‌ای را در ۹ ماده تهیه و به دولت ارسال و دولت نیز آن را برای مجلس ارسال کرد.
دولت پاکستان با صدور اطلاعیه‌ای ناتوانی خود را برای پیگیری پروژه واردات گاز ابراز کرده است مگر این که تحریم‌های آمریکا علیه ایران رفع شود یا واشنگتن به اسلام‌آباد چراغ سبز نشان دهد تا این پروژه را ادامه دهد.
منابع عبری از چراغ سبز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم در راستای تشدید حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری خبر دادند.
ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، با باشگاه بارسلونا به توافق شخصی رسیده است.
یک مقام ارشد صهیونیستی گفته است که حمایت تل آویو از خواسته عربستان برای غنی سازی اورانیوم دور از ذهن نیست.
با اعلام فابریزیو رومانو، فقط چراغ سبز باشگاه پاریس برای انتقال مارکو وراتی به الهلال باقی مانده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به چراغ سبز دولت سوئد به اسلام ستیزان برای تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت که این کار اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.
سفیان امرابط، مدافع مراکشی، که مورد توجه بارسلونا و یونایتد است مدعی شده که دوست دارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند.
در شرایطی که این روزها بازار خودرو به شدت نیاز به عرضه دارد، وزارت صمت دست به کار شده و با ارسال لایحه ای به هیات دولت، تلاش دارد تا جاده مخصوص برای واردات خودروهای کارکرده، هموار شود. این در حالی است که چند هفته قبل، هیات عالی نظات در مجمع تشخیص مصلحت، با این نوع واردات مخالفت کرده بود.
چند روز پس از تکذیب وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر امکان پرداخت پول به ایران، گزارش‌ها حاکی از چراغ سبز دولت بایدن نسبت به پرداخت بخشی از بدهی عراق به ایران است.
معاون اول رییس جمهور در دیدار با علی فتح‌الله‌زاده حمایت کامل دولت از ورزش کشور را اعلام کرد.
دولت آمریکا اعلام کرد که اوکراین خود باید درباره عقب نشینی از منطقه باخموت در جمهوری دونتسک تصمیم گیری نماید.
در حالی که در هفته‌های پایانی سال به سر می‌بریم و نمایندگان مجلس در حال چکش کاری لایحه بودجه سال آینده هستند، دو خبر خودرویی از دولت و مجلس، بازار در آستانه یک تصمیم مهم قرار گرفته است. اقدامی که می‌تواند به تقویت سمت عرضه در بازار کمک کند.
رئیس جمهور ترکیه برای احیای روابط با دمشق چراغ سبز نشان داده است، اما دولت سوریه بر تضمین‌هایی اصرار می ورزد که اظهارات اردوغان و تمایل آن را برای احیای روابط خود با سوریه تأیید کند.
یک مقام بلندپایه آمریکایی که مایل نبود نامش فاش شود، به رویترز گفت: دولت مادورو اجازه ندارد هیچ پول نقدی از این پروژه دریافت کند و در اجرای همه تحریم‌هایی که همچنان به قوت خود باقی هستند، تغییری داده نمی‌شود.
مقامات آمریکا به دولت اوکراین توصیه کرده‌اند که پنجره گفت‌وگو با روسیه را باز نگه دارد و کی‌یف نیز شروط جدید و «نرم‌تری» برای مذاکره با روسیه اعلام کرده است.
دولت اتیوپی با شروع مذاکرات با جبهه آزادی بخش تیگرای با میانجی گری اتحادیه آفریقا موافقت کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: پیشنهاد داده ایم که مستمری مددجویان ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و پیش بینی ما موافقت مجلس و دولت است.
وزیر امور اجتماعی در دولت پیشبرد امور لبنان گفت که لبنان برای بازگرداندن آوارگان سوری به کشورشان به چراغ سبز جامعه بین الملل نیاز ندارد.
دولت انگلیس مجوز برگزاری بازی های این هفته لیگ برتر را صادر کرد و اکنون باید دید تصمیم نهایی مسئولان لیگ چه خواهد بود. همه چیز در جلسه امروز لیگ برتر با باشگاه ها مشخص می شود.
دولت انگلیس مجوز برگزاری بازی های این هفته لیگ برتر را صادر کرد و اکنون باید دید تصمیم نهایی مسئولان لیگ چه خواهد بود. همه چیز در جلسه امروز لیگ برتر با باشگاه ها مشخص می شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عرضه خودرو در بورس کالا منجر به ایجاد رقابت بین عرضه کنندگان و همچنین شفافیت اطلاعات معاملات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ