از رایانه‌های کوانتومی که میلیون‌ها برابر قدرتمندتر از دستگاه‌های امروزی هستند گرفته تا اسکلت‌های بیرونی رباتیک که به سربازان قدرت مافوق بشری می‌دهند و پهپاد‌های کنترل‌شده با هوش مصنوعی که بدون کمک انسان، آدم می‌کشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر جالب بازسازی شده از استاد شجریان و عادل فردوسی پور که توسط هوش مصنوعی طراحی شده را ببینید.
قبلاً چهره سلبریتی های محبوب را که با استفاده از هوش مصنوعی جنسیتشان تغییر کرده و یا پیش بینی هوش مصنوعی از پیری آنها را دیده ایم.
چهره ملکه‌های هخامنشی با کمک هوش مصنوعی بازسازی شدند.
کوروش بزرگ یا کوروش کبیر، بنیان‌گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود که در بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد.
یک ابزار قدرتمند تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی چهره احتمالی نوزاد حاصل از ازدواج یک انسان و یک آدم فضایی را به تصویر کشیده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
با نگاه کردن به این تصاویر در می‌یابید که چهره و جسم انسان در یک میلیارد سال آینده از نظر هوش مصنوعی شبیه ربات و روح می‌شود.
در ادامه چهره رستم نام‌ آورترین چهره اسطوره‌ای شاهنامه در جوانی و پیری از نگاه هوش مصنوعی را مشاهده خواهید کرد.
از هوش مصنوعی درخواست کردیم تا چهره کوروش هخامنشی را براساس تعاریف موجود در متون تاریخی طراحی کند.
چهره سلبریتی‌ها اگر جنسیتشان فرق می‌کرد را ببینیم.
اخیرا FBI (پلیس آمریکا) هشدار داد که کلاهبردار‌های مجازی با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری جعل عمیق (Deep Fake) ویدیو و تصاویر مستهجن از چهره افراد مختلف تهیه کرده و از آن‌ها اخاذی می‌کنند.
هوش مصنوعی، چهره بازیگران هری پاتر را به سبک یاکوزا تغییر داده و به نمایش گذاشته است.
اعتماد آنلاین نوشت: تصویری از بوعلی سینا با کمک هوش مصنوعی بازسازی و در فضای مجازی منتشر شده است.
الکسا به BuzzFeed گفت: “من می‌خواستم هوش مصنوعی را آزمایش کنم و ببینم که آیا می‌تواند نه تنها ویژگی‌های افراد مختلف در سراسر جهان، بلکه فرهنگ‌ها را نیز تشخیص دهد – که این کار را انجام داد. مثالش همان کلاه گاوچرانی روی سر زنی است که تصور می‌شود از ایالات متحده است.
تا سال ۲۰۵۰، دستیاران هوش مصنوعی نیاز‌های ساکنان را پیش‌بینی و مصرف انرژی را مدیریت خواهند کرد. دستور‌های صوتی و سیستم‌های تشخیص حرکات، جایگزین دکمه‌های سنتی خواهند شد و خانه‌ها دارای سیستم‌های هوش مصنوعی شخصی‌سازی‌شده برای کمک کردن به کار‌های روزانه خواهند بود.
هوش مصنوعی ظاهرا چاشنی طنز را نیز وارد تفکر خود کرده تا چهره بازیکنان سرشناس متفاوت‌تر باشد!
تصویر صورت «آریوبرزن» سردار ایرانی با هوش مصنوعی بازسازی و در فضای مجازی فراگیر شد. براساس توصیف ویکی‌پدیا، هوش مصنوعی چهره آریوبرزن را ترسیم کرده است.
دانشجو ۱۸ ساله انگلیسی با استفاده از هوش مصنوعی چهره ۱۹ شخصیت کارتون سیمپسون‌ها را به طور واقعی طراحی کرد.
این برنامه یک «ویرایشگر عکس ارتقا یافته و جادویی» است که از هوش مصنوعی برای افزودن HDR به تصاویر، روشن کردن آن‌ها، رفع تاری، شارپ کردن، رفع نور، حذف انعکاس‌ها یا سایه‌ها، رفع اعوجاج لنز و ایجاد حالت پرتره از حالت معمولی، استفاده می‌کند. ویژگی‌های روتوش چهره نیز در این اپلیکشن جدید وجود دارد. همچنین یک دکمه جادویی وجود دارد که تصویر را به روشی که برنامه معقول می‌داند بهبود می‌بخشد.
هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، چهره ۷ عالم بزرگ شیعه نظیر علامه مجلسی، علامه حلی، شیخ صدوق، خواجه نصیرالدین طوسی، شیخ مفید، شیخ کلینی و شیخ بهایی به همت فطرس مدیا توسط هوش مصنوعی بازسازی شد.
هوش مصنوعی تصویری جالب از فرزندان احتمالی پیکه و کلارا به دست آورده است.
دانشمندان فرآیندی مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده‌اند که از روی تصویر ۳ بعدی چهره افراد، سن بیولوژیکی را محاسبه می‌کند.
تصاویر ساخته شده جالبی از قهرمانان هالیوود با استفاده از هوش مصنوعی به سبک مینیاتور‌های ایرانی را ببینید.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
شرکت OpenAI، توسعه دهنده هوش مصنوعی DALL-E به تازگی این سیستم را به قابلیت جدیدی مجهز کرده است که می‌تواند تصاویر چهره‌های انسانی را ویرایش کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ