لایه‌برداری پوست قدم مهمی برای قبل از شیوکردن است که خیلی‌ها آن را نمی‌دانند یا اهمیتی به آن نمی‌دهند. اما یادتان باشد همین کار ساده قبل از شیوکردن نقش مهمی در اثرات بعد از شیو دارد. در لایه‌برداری پوست، سلول‌های مرده از سطح پوست پاک‌سازی شده و پوستتان به‌اندازه کافی نرم و یکدست می‌شود و تیغ روی آن به‌راحتی می‌لغزد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس تحقیقات انجام شده، بوئیدن اشک زنان باعث کاهش هورمون جنسی تستوسترون و فعالیت بخش‌هایی از مغز می‌شود که به تحریک جنسی مربوط هستند.
این ماده برای کاهش سطح کلسترول خون، کنترل فشار خون پایین و بالا، درمان مشکلات قلبی، تحریک جریان خون، جلوگیری از حملات قلبی استفاده می‌شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیر عرضه نفت در بورس انرژی از طریق اوراق گواهی سپرده کالایی نفت خام پرداخت.
مطالعات نشان می‌دهد مواد شیمیایی موجود در این میوه می‌تواند عملکرد مغز را تقویت کرده و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهد. ترکیبات طبیعی موجود در سیب می‌تواند به تحریک تولید سلول‌های جدید مغزی کمک کند و موجب افزایش یادگیری و حافظه شود.
مقداری زنجبیل امتحان کنید این گیاه بعنوان یک درمان طبیعی موثر برای درد شکم و معده و حالت تهوع شناخت شده، زنجبیل پر از ترکیبات کاملا طبیعی است و برای کاهش التهاب و اسید معده و تحریک و هضم غذا موثر است.
بهترین درمان میگرن روی آوردن به زندگی سالم است. زندگی سالم با سبک زندگی سالم و دوری از التهاب و سروصدا بهترین کمک برای درمان میگرن است. همانطور که در ابتدا گفتیم میگرن یک مشکل عصبی است و باید تلاش شود از تحریک اعصاب جلوگیری شود. به طور کلی باید از عوامل تشدید میگرن دوری کرد. دوری از اماکن شلوغ و ساختن یک محیط امن و بی‌سروصدا از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای کاهش درد میگرن می‌توانید انجام دهید.
آغاز روز با صبحانه مغذی یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک متابولیسم بدن و تامین انرژی است. اما هیچ مطالعه علمی ثابت نمی‌کند که صبحانه سنگین به کاهش وزن کمک می‌کند.
مقداری زنجبیل امتحان کنید، زنجبیل می‌تواند به عنوان یک درمان طبیعی موثر برای درد شکم و معده و حالت تهوع باشد، این ریشه گیاهی پر از ترکیبات کاملا طبیعی است و برای کاهش التهاب و اسید معده و تحریک و هضم غذا موثر است.
نتایج کارآزمایی بالینی نشان می‌دهد که تحریک الکتریکی از طریق ایمپلنت در طناب نخاعی می‌تواند تسکین طولانی مدتی را برای افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی ایجاد کند.
اگر معمولاً یبوست دارید و به‌سختی می‌توانید روده‌های خود را خالی کنید، انواع روش‌های غیردارویی برای تحریک روده‌ها و رفع یبوست وجود دارد. در این مطلب ایده‌هایی به شما می‌دهیم تا یبوست خود را کاهش دهید.
یک کارشناس تغذیه گفت: میزان کم تحرکی در افراد شاغل در ادارات و مراکز جمعی کارمندان بیشتر است و اغلب این افراد پشت میز و سیستم‌ها مشغول به خدمت هستند بنابراین این گروه از افراد بیشتر در معرض افزایش وزن قرار دارند.
بیش از 500 تبلیغ‌کننده تصمیم گرفته‌اند در توییتر هزینه نکنند که این امر باعث کاهش 40 درصد درآمد شبکه اجتماعی شده است.
یک کارشناس گیاه پزشکی گفت: گانودرما دارای ترکیبات مؤثر و فعال و دارای سطح بالایی از موادی نظیر بتاگلوکان، پلی ساکارید‌های محلول در آب و جدای از این موارد تری‌ترپن‌ها هستند که همگی آن‌ها دارای اثرات آنتی اکسیدانی بوده و بالطبع دارای قدرت تحریک سلامت هستند.
مصرف منابع چربی‌های سالم می‌تواند به کاهش وزن کمک کند و در تامین منابع انرژی نیز تاثیر داشته باشد. این چربی‌ها در گردو و روغن زیتون به‌وفور وجود دارد که به‌دلیل ریزمغذی‌های دیگر در تحریک متابولیسم و کاهش وزن موثر است. اسید‌های چرب ضروری در این منابع برای سلامت سلول‌ها و پیشگیری از التهابات بدن نیز مفید خواهد بود.
نتایج نشان داد که فقط در مردان سبک زندگی کم تحرک و مصرف زیاد قند باعث کاهش جریان خون در پا‌ها و افت پروتئینی به نام آدروپین می‌شود که حساسیت به انسولین را تنظیم می‌کند و نشانگر مهمی برای بیماری‌های قلبی عروقی است.
وزیر امور خارجه ترکیه خطاب به آمریکا گفت که برای کاهش قیمت نفت و گاز تحریم های ایران را بردارید.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا گفت که عربستان سعودی می دانست کاهش تولید نفت به تقویت درآمدهای روسیه و احتمال کاهش تاثیر تحریم ها بر این کشور منجر خواهد شد.
نخست وزیر استونی می‌گوید که اشتیاق اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه روسیه، روند نزولی به خود گرفته است.
یک روزنامه آمریکایی مدعی شد که دولت جو بایدن کاهش تحریم هایی نفتی علیه ونزوئلا را در مقابل ازسرگیری مذاکرات کاراکاس با مخالفان بررسی می کند.
سفر وزیر نفت به توکیو، گسترش روابط انرژی ایران با کشورهای دوست در بحبوبه تحریم، رشد ۲۵ درصدی مصرف سوخت کشور در ایام اربعین از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
مصرف قند‌ها و کربوهیدرات‌های ساده مانند قند و شکر، نان‌های سفید و برنج سفید در محیط کار اگرچه در کوتاه مدت به بالارفتن قند خون کمک می‌کند، اما با تحریک ترشح انسولین، ورود گلوکز به سلول را تسریع کرده و در نهایت کاهش قندخون و عوارض ناشی از آن مانند خستگی، خواب آلودگی و کاهش بازده کاری را به دنبال دارد.
زمانی که افزایش تولید و رشد اقتصادی برای دولت در اولویت باشد نرخ بهره کاهش می‌یابد و بانک مرکزی با افزایش ترازنامه و تزریق نقدینگی در جامعه مصرف را تحریک می کند که موجب رشد تولید اقتصادی می‌شود. نمونه کنونی اعمال چنین سیاستی برای افزایش تولید، کشور ترکیه است.
نعناع همواره گیاهی یکی از بهترین گیاهان برای جلوگیری از نفخ است که به شکسته شدن غذا‌ها در معده شما کمک کرده، حالت تهوع را از بین برده و نفخ را کاهش می‌دهد. این گیاه همچنین مزاج را تقویت کرده که این امر می‌تواند ترشح آنزیم‌های هضمی را تحریک کند.
شیراز- معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: آخرین تیری که دشمنان داشتند تحریم‌ها بود که آن هم در کشور ما اثری نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ