نعناع همواره گیاهی یکی از بهترین گیاهان برای جلوگیری از نفخ است که به شکسته شدن غذا‌ها در معده شما کمک کرده، حالت تهوع را از بین برده و نفخ را کاهش می‌دهد. این گیاه همچنین مزاج را تقویت کرده که این امر می‌تواند ترشح آنزیم‌های هضمی را تحریک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام وزارت بهداشت در ایران شیوع هپاتیت C در جمعیت عمومی کمتر از 0.3 درصد (کمتر از 200 هزار نفرمبتلا) است و بیشترین میزان شیوع این بیماری در معتادان تزریقی دیده می‌شود.
در این مطلب به معرفی راهکارهای سنتی پیشگیری و کنترل زخم معده پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.
کلینیک‌های سرکش که درمان‌های سلول‌های بنیادی را می‌فروشند در همه جا ظاهر می‌شوند. هزاران کلینیک از این دست در سراسر جهان وجود دارند و مدعی هستند که می‌توانند تمام بیماری‌ها از اوتیسم گرفته تا فلج مغزی را درمان کنند.
درمان موفقیت‌آمیز عفونت پوست با کمک آرایه‌ای از میکروسوزن تزریق‌کننده نانوذرات ضد باکتری انجام شد.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال، از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود.
برچسب‌های ریزسوزن به طور کلی به شکل ورقه‌های پلیمری کوچک با مجموعه‌ای از سوزن‌های ریز، تیز و حاوی دارو در قسمت زیرین هستند. بدین ترتیب هنگامی که برچسب بر روی بدن فشار داده می‌شود، سوزن‌ها بدون درد به لایه بالایی پوست نفوذ می‌کنند. سپس به شکلی بی‌ضرر حل می‌شوند و محموله دارویی خود را در بدن آزاد می‌کنند.
یک وصله ریزسوزن امیدی تازه برای افراد مبتلا به آکنه فراهم می کند تا بتوانند  آن را در کنترل خود داشته باشند.
شاید از دیدن خالی که از آن مو درآمده خوشتان نیاید، اما درمان طاسی ممکن است در همان خال نهفته باشد.پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا دریافته‌اند که این راز مولکولی به نام استئوپونتین است که در خال‌های مودار وجود دارد.
داشتن مقدار بیش از حد چربی در ناحیه شکم یکی از بزرگترین عوامل خطر برای سوزش سر دل است. اگر اضافه وزن دارید یا چاق هستید، کاهش وزن ایده خوبی است. چاقی منجر به افزایش فشار در معده می‌شود که به نوبه خود محتویات معده را به مری می‌راند که می‌تواند باعث سوزش سر دل شود.
گیاهی که در این مطلب معرفی است که خواص و فواید فراوانی برای بدن و سلامتی دارد. از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد.
همشهری آنلاین نوشت: سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.یکی از روش‌های سنتی در درمان سنگ کلیه نوشیدن هندوانه پخته است.
پروبیوتیک‌ها باکتری‌های مفیدی مانند لاکتوباسیلوس و بیفیدوباکتریوم هستند که به هضم منظم غذا کمک کرده و باعث کاهش نفخ می‌شوند. پروبیوتیک از در غذاهای تخمیر شده‌ای مانند کلم ترش و ماست یافت می‎شود.
ممکن است بتوانید با ترکیبی از تغییرات سبک زندگی و تنظیم رژیم غذایی گاز اضافی را از بین ببرید و نفخ را کاهش دهید.
ریحان دارای سابقه کشت 3000 ساله است و از دیرباز به وسیله مردم اروپا و آسیا در مراسم مذهبی و آئین‌های سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
یک نکتهٔ دیگر برای تقویت متابولیسم: هر سه تا چهار ساعت غذا بخورید و از خوردن صبحانه فرار نکنید. تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که صبحانه نمی‌خورند، طی روز بیشتر دچار افت قند خون و گرسنگی می‌شوند.برای میان‌وعده‌هایتان نیز پروتئین و کربوهیدرات‌های پیچیده در نظر بگیرید تا بیشتر احساس سیری کنید و بدنتان به طور پیوسته کالری بسوزاند.
حیدری گفت: بابونه یک گیاه شناخته شده و در دسترس است که در عطاری‌ها و مراکز فروش دارو‌های گیاهی یافت می‌شود و مزاج آن گرم و خشک است. این گیاه عمدتاً برای بهبود شرایط مختلفی به کار می‌رود که از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: ضد تب، ضد سرماخوردگی، ضدسرفه و درمان التهاب تنفسی، برطرف کردن التهاب راه‌های هوایی، حنجره، حلق و لوزه است.
مرزه یکی از گیاهان دارویی است که خواص و فواید فراوانی برای بدن و سلامتی دارد. از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد.
مرزه یکی از گیاهان دارویی است که خواص و فواید فراوانی برای بدن و سلامتی دارد. از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد. طبع سبزی مرزه گرم و خشک است.
گیاه و عرق نعنا دارای خاصیت آرامبخشی، بهبود عملکرد مغز، بهبود هضم غذا، درمان نفخ معده، رفع بوی بد دهان، کاهش استرس و اضطراب، درمان دل‌درد و دل‌پیچه است.
بابونه یک گیاهِ شناخته‌شده است که آن را برای تسکین دادن به اعصاب و بدن مصرف می‌کنند. با این حال مزایای این گیاه فراتر از این‌ها است. این گیاه به عنوان یک داروی طبیعی، قادر به درمان مشکلاتی فرای بی‌خوابی و اعصاب است و می‌تواند علائم سندرم پیش از قاعدگی، اسهال، تهوع و نفخ را از بین ببرد. این گیاه با داشتن بیش از ۱۰۰ ماده زیست‌فعال که در خواص آن دخیل هستند، منبع غنی آنتی‌اکسیدان‌ها است و خواص ضدمیکروبی دارد.
بر خلاف قلب، کبد، کلیه‌ها و... اغلب افراد در صورت ابتلا به مشکلات کیسه صفرا از آن بی‌اطلاع هستند. سنگ کیسه صفرا در درصد کمی از مردم با علائمی از قبیل درد شکم، تهوع، نفخ، استفراغ، بروز می‌کند. هنگامی که علائم سنگ صفرا مکرر و عود کننده باشند، درمان، جراحی و برداشتن کیسه صفرا است.
برای افرادی که با سندرم روده تحریک‌پذیر زندگی می‌کنند، استفاده از زیره در رژیم غذایی می‌تواند گرفتگی، نفخ، حالت تهوع و اسپاسم‌های گوارشی همراه با این بیماری را کاهش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ