نتایج کارآزمایی بالینی نشان می‌دهد که تحریک الکتریکی از طریق ایمپلنت در طناب نخاعی می‌تواند تسکین طولانی مدتی را برای افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی ایجاد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تن صدا و لحن صحبت شما می‌تواند تاثیر به سزایی بر روی دیگران بگذارد. از زبان تحریک آمیز استفاده نکنید: اغراق، اتهام زنی، عیب یابی، کلماتی مانند «هرگز» یا «همیشه»، توهین، فحش دادن، تهدید‌های هشدار دهنده
بر اساس تحقیقات انجام شده، بوئیدن اشک زنان باعث کاهش هورمون جنسی تستوسترون و فعالیت بخش‌هایی از مغز می‌شود که به تحریک جنسی مربوط هستند.
محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر ۸۹ و ۹۰ که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست. در آن زمان تحت تاثیر تحریم‌ها دلار هم از هزار تومان به چهار تومان هم رسید آن فرد بعد تلاش کرد که مشکل را حل کند که نشد و روحانی هم می‌خواست حل کند، اما با وجود تصویب برجام نتوانست مشکل را حل کند. چون درست است که تحریم‌های بین المللی با برجام حل شده است، اما گستره تحریم‌ها آنقدر زیاد است که با وجود بین المللی نبوده تحریم ها، مشکلات تحریمی ما همچنان وجود دارد.
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
ابوترابی نایب رئیس اسبق مجلس و امام جمعه موقت تهران گفت: فشار تحریم روی وضع زندگی مردم تاثیر گذاشته، اما آیا اثری از این فشار تحریمی روی زندگی نمایندگان مجلس، نهاد‌های دولتی و ما مسئولان دیده‌اید؟
لیکن اسکلروزوس اختلالی است که می‌تواند روی پوست ناحیه بیرونی واژن، مقعد یا آلت تناسلی تاثیر بگذارد و باعث تغییر رنگ، نازک شدن، تحریک و خارش پوستی شود. معمولا در اثر خارش مداوم امکان ایجاد تاول و زخم نیز روی اندام تناسلی بیمار وجود دارد. گفتنی است که این علائم به ندرت در سایر قسمت‌های بدن تظاهر می‌یابند.
تحریم های آمریکا بر صادرات نیمه رساناهای چینی تاثیر اندکی داشته است. این درحالی است که شرکتها نسخه های متفاوتی از میکروتراشه را به خصوص برای بازار چین تولید می کنند.
در خاطرات هاشمی‌رفسنجانی آمده است: «سیداحمد مصطفوی‌کاشانی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از افسران ارتش هفته گذشته به اتهام تحریک ارتشیان علیه سپاه پاسداران بازداشت شدند. این عده به حکم دادستانی نیرو‌های مسلح دستگیر شدند. اتهام کاشانی، تنظیم، تهیه و تکثیر و توزیع شب‌نامه‌ها با الهام از ضدانقلاب در حساس‌ترین مقطع دفاع مقدس ملت مسلمان ایران منتشر شد تا توجه نیرو‌های مسلح را در جبهه‌های جنگ به مسائل غیرواقعی بکشانند.»
وزیر امور خارجه سوریه به تاثیر تحریم های یکجانبه که پیامدهای این بلای طبیعی را افزایش می دهد، اشاره کرد.
نرخ ضربان قلب (تعداد دفعاتی که قلب در یک دقیقه می‌زند) تحت تاثیر عوامل بسیار، از جمله رژیم غذایی، مقدار تحرک، حالت ذهنی و احساسی و دارو‌های مصرفی است.
«در پی اقدام اخیر پارلمان اروپایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادنِ رای مثبت قابل توجه به طرح تروریستی اعلام کردن سپاه، تحلیل و تفسیر‌های زیادی در مورد پیام‌ها و تبعات این مساله و تاثیر آن بر آینده روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با ۲ تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به واکاوی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.»
مصرف منابع چربی‌های سالم می‌تواند به کاهش وزن کمک کند و در تامین منابع انرژی نیز تاثیر داشته باشد. این چربی‌ها در گردو و روغن زیتون به‌وفور وجود دارد که به‌دلیل ریزمغذی‌های دیگر در تحریک متابولیسم و کاهش وزن موثر است. اسید‌های چرب ضروری در این منابع برای سلامت سلول‌ها و پیشگیری از التهابات بدن نیز مفید خواهد بود.
نخست‌وزیر بلاروس طی مصاحبه‌ای گفت که تاثیر تحریم‌های غرب علیه این کشور بسیار کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت و فقط 4 درصد از تولید ناخالص داخلی این کشور را کاهش می‌دهد.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: عدم همکاری و پاسخگویی شرکت متا به نامه ایران به بهانه تحریم، قطعا در سرنوشت اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران تاثیر خواهد داشت.
درخشش ستاره فوتبال دنیا با پیراهن تیم ملی آرژانتین تاثیر زیادی در قهرمانی این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت.
تاثیر لیونل مسی نه تنها داخل مستطیل سبز زیاد است، بلکه ماشین تبلغاتی او در طول جام جهانی ۱۷ برند مختلف از سراسر دنیا را تبلیغ می‌کند. همچنین در صورت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی همراه با لیونل مسی، مسی تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین سفیر برند‌های بازار تبلیغات خواهد بود. اما در داستان میلیونر‌ها بازند‌هایی هم وجود دارند بازنده‌هایی که به سندروم استهکلم مبتلا هستند.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل درخصوص تاثیر ادعای ارسال تسلیحات به روسیه توسط ایران، می‌گوید که اول فرانسوی‌ها و بعد انگلیس و امریکا مدعی شدند که این نقض قطعنامه ۲۲۳۱ است. در صورتی که می‌دانیم تحریم تسلیحاتی علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۰ برداشته شد. ولی انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و امریکایی‌ها مدعی‌اند که این پهپاد‌ها حکم موشک را دارند و تحریم‌های موشکی علیه ایران در قطعنامه ۲۲۳۱، تا سال ۲۰۲۳ ادامه دارد. بر چنین مبنایی آن‌ها مدعی هستند که ارسال این پهپاد‌ها می‌تواند در حکم نقض قطعنامه ۲۲۳۱ باشد. آمریکا و اروپا اگر قصد پیگیری این ادعا را داشته باشند، در نهایت ممکن است به فکر توسل به مکانیسم ماشه، تحت قطعنامه ۲۲۳۱ برای بازگرداندن قطعنامه‌های سازمان ملل علیه ایران بیافتند.
یک کارشناس ارشد مسایل بین‌الملل گفت: لابی اسرائیل و سازمان مجاهدین - که بیش‌ترین تاثیر را بر دولت کانادا دارند - می‌خواهند در خارج از کشور جز صدای «فشار حداکثری»‌ها و ویرانی‌طلب‌ها و در داخل جز صدای تفرقه و افراط بلند نباشد.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا گفت که عربستان سعودی می دانست کاهش تولید نفت به تقویت درآمدهای روسیه و احتمال کاهش تاثیر تحریم ها بر این کشور منجر خواهد شد.
گزارشگر ویژه سازمان ملل از دولت آمریکا خواست تا تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند.
روزنامه واشنگتن پست نوشت: توقف کامل صادرات نفت روسیه منجر به افزایش قیمت بنزین در ایالات متحده به سطوحی بی سابقه خواهد شد.
یکی از بازیکنان تیم ملی زنان آلمان اصالتی ایرانی دارد.
خورشید در چرخه‌های ۱۱ ساله خورشیدی قرار دارد. دانشمندان می‌گویند که نوع فعلی در سال ۲۰۲۵ میلادی به اوج خود خواهد رسید و تا آن زمان شعله‌ها شدیدتر خواهند شد. این موضوع می‌تواند دلیلی برای نگرانی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ