تصویر اقدام بازیکنان تیم ملی پیش از بازی برابر انگلیس بازتاب زیادی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم تحقیقاتی با استفاده از تصاویر متوالی ثبت شده توسط یک سنسور و با بهره‌گیری از انعکاس‌های ظریف نور گرفته شده از چشم انسان، برای تشخیص محیط اطراف فرد اقدام کردند. آن‌ها کار را با چندین تصویر با وضوح بالا که ثبت آن‌ها توسط یک دوربین که در جایی ثابت شده بود، آغاز کردند و فردی متحرک را به تصویر کشیدند که به دوربین نگاه می‌کرد. آن‌ها سپس روی بازتاب‌ها و واکنش‌ها زوم کردند؛ آن‌ها را جدا کرده و به محاسبه این پرداختند که چشم‌های فرد در عکس‌ها به چه نگاه می‌کنند.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
مهدی قایدی یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال نزد نونهالان است
بازیکنان استقلال در پایان دیدار با نفت آبادان با ناراحتی و افسوس زمین چمن را ترک کردند.
مستندساز و تاریخ‌پژوه نوشت: ساواک پیشنهاد داده در کنار مراسم ماه محرم و جهت «ترغیب به شاه‌دوستی» نذری داده شده و «با تهیه نوار و فیلم و عکس از طریق وسایل ارتباط جمعی تبلیغات شایسته بعمل آید»، ولی شاه ضمن موافقت با «اطعام مساکین» برخلاف نظر تبلیغاتی ساواک خواسته «بی سروصدا اقدام شود»
یک قرن از حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران برای برقراری نظم و جریمه رانندگان متخلف می‌گذرد؛ همان زمان که حدود ۶۰۰دستگاه اتومبیل، موتورسیکلت و دوچرخه در تهران وجود داشت و باید اقدامی برای ساماندهی و جلوگیری از شلوغی معابر انجام می‌شد.
کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید برابر یوونتوس گلی فراموش نکردنی به ثمر رساند که به روایت عمر مامنی، جیانلوئیجی بوفون را به پایان دوران حرفه‌ای رساند و بازنشسته شد!
چهار ملی‌پوش با شرایطی کاملا متفاوت در یک قاب، تنها یک هدف را دنبال می‌کنند.
آخرین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم دربی رم با اخراج یک بازیکن از هر دو تیم همراه بود.
شکل و شمایل تهران جدید خیلی تغییر کرده است، اگر الان یک تهرانی که ۷۰ سال پیش فوت شده یا از این شهر خارج شده به آن برگردد، قطعا آن را نمی‌شناسد، به‌خصوص در برخی معابر تهران. این عکس برای سال ۱۳۳۵ است.
در اواخر نیمه اول دیدار سایپا و مس شهربابک اتفاقاتی رخ داد که این مسابقه را به جنجال کشید.
دو بازیکن تعویضی سپاهان روی گل تساوی این تیم مقابل پرسپولیس نقش داشتند.
تمرین امروز شاگردان نکونام در زمین شماره ۶ دانشگاه قطر از ساعت ۱۱ به وقت محلی آغاز شد. در تمرین امروز تمامی بازیکنان حاضر در اردو حضور داشتند و با روحیه بالا و مضاعف به تمرین پرداختند .
برخورد سنگین دیبو مارتینز و ارلینگ هالند روی یک صحنه نزدیک بود به آسیب جدی این دو بازیکن منجر شود.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد
مهدی طارمی، موثرترین بازیکن ایران در جام جهانی 2022 قطر، برای دقایقی تجربه بستن بازوبند کاپیتانی در مهمترین رویداد ملی فوتبال را تجربه کرد.
بازیکن جوان مس رفسنجان تا تبدیل شدن به ستاره مسابقه امروز ورزشگاه آزادی فاصله‌ای نداشت.
سوارز که معمولا ابایی از تحسین مسی نداشته، بعد از پیروزی آرژانتین با درخشش این بازیکن در استوری خود خطاب به او نوشت: هیچ وقت از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا خستی، هسته نمی‌شوی. بگذار همه به افتخار آن چه که این پسر به فوتبال می‌دهد، ایستاده و تشویقش کنند.
مراکش در شرایطی در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه بازی با اخراج مهاجم خود مواجه شد که از حضور این بازیکن دقایق کوتاهی در زمین گذشته بود.
بازیکنان هلند در آخرین ثانیه دیدار مقابل آرژانتین یک گله کاملاً تاکتیکی را به ثمر رساندن تا کار به وقت اضافه کشیده شود.
برنامه مدنظر کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی، تحت تاثیر غیبت بازیکنان قرار گرفته است.
سرمربی و مدیرعامل جوان ملوان در شب بازی با پرسپولیس، خاطرات جالبی برای بازیکنان جوان این تیم دارند.
ماموران یگان ویژه در کنار تامین نظم و امنیت در شهرها، سعی دارند تا با ارتباط به کودکانی که از چهره‌های نامعلوم و زیرنقاب آنها ترسیده اند رابطه برقرار کنند تا آرامش به وجود کودکان بازگردد.
بازگشت به ترکیب تیم ملی پس از سه سال و نمایش درخشان مقابل اروگوئه کاری کرد تا جایگاه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس احتمالا ثابت بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ