در اواخر نیمه اول دیدار سایپا و مس شهربابک اتفاقاتی رخ داد که این مسابقه را به جنجال کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
یکی از راه‌های کنار آمدن با نشخوار فکری این است که برای آن وقت بگذارید. یک تایمر را روی ۱۰ یا ۱۵ دقیقه تنظیم کنید و در آن زمان بدون احساس گناه در مورد شریک زندگی سابق خود فکر کنید. می‌توانید در این زمان کمی بنویسید یا روی چند سؤال در رابطه با این رابطه فکر کنید، اما وقتی تایمر خاموش شد، کارتان باید تمام شود. این کار به شما این امکان را می‌دهد که فضایی را برای احساسات خود نگه دارید، اما اجازه ندهید آن‌ها شما را از پا دربیاورند.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
تونی کروس گفت وقتی به رئال پیوسته، انتظار موفقیت در این باشگاه را داشته اما دیگر انتظار این همه موفقیت را نداشته است!
کلودیو رانیری که توانست تیم کالیاری را به سری A برگرداند، از عشقش به این تیم سخن گفت، جایی که برای اولین بار مربیگری را تجربه کرده است.
وقتی می‌توانید با گوشت بدن فرد تازه‌درگذشته حیوانات را سیر کنید، چرا خودتان آن را بخورید؟ چنین فکری همان رسم بوداییان تبت یا «تدفین آسمانی» است؛ سنت خردکردن بدن مرده به تکه‌های کوچک و سپردن باقی کار به حیوانات و مشخصاً پرندگان.
موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟
این رازی جذاب است که ما امروز شروع به کشف آن کرده‌ایم. ما مطمئن نیستیم که این مردمان وقتی استخوان‌های غول‌پیکرِ ماقبل‌تاریخ را پیدا کردند، درباره آن‌ها چه فکری می‌کردند..، اما باستان‌شناسان آهسته ودرعینِ‌حال با اطمینان، در حالِ کشفِ این سرنخ‌ها هستند.
سرمربی جدید نساجی گفت از وقتی که به ایران آمده، در تلاش بوده تا طرز فکر شاگردانش را تغییر دهد.
چهار ملی‌پوش با شرایطی کاملا متفاوت در یک قاب، تنها یک هدف را دنبال می‌کنند.
امام جمعه تبریز گفت: موضع صریح رهبر معظم انقلاب بار دیگر به همه نشان داد که وقتی رابطه رهبری با جامعه پدرانه باشد پدر در ماجرای اغتشاشات از خطای جوانانش ولو بزرگ هم باشد می‌گذرد، ولی همان پدر در برابر کوچکترین تعرضی که به کودکانش می‌شود غیرتمندانه و با افتخار دفاع می‌کند و این نگاه پدرانه رهبری تبدیل به یک فراگیری می‌شود.
سرمربی رئال مادرید با وجود برتری 5-2 مقابل لیورپول در آنفیلد هنوز صعود تیمش را قطعی نمی داند.
برای من باورنکردنی بود که چگونه یک شیر می‌تواند به شکار یک تمساح فکر کند. با توجه به تصوری که از قدرت تمساح داشتم، واقعا برای او نگران نبودم.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
وقتی ما از خودی و غیرخودی حرف می‌زنیم، همین موضوع است. چطور است که ما وزیر اهل سنت نداشته باشیم؟ تقسیم جامعه به گروه خودی و غیرخودی و عده‌ای را غیرشهروند دانستن نتیجه‌اش همین می‌شود. ما در این کشور چند میلیون اهل سنت داریم، اما در کجای سیستم حضور دارند؟ اقلیت‌های دینی دیگر کجا قرار دارند؟ این افراد توسط کدام جریان کنار گذاشته شده‌اند؟ پاسخ مشخص است، توسط جریانی که دگماتیسم فکری دارد. موضوع تفاوت نسلی هم کاملا درست است.
سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل تاتنهام تاکید کرد که تیمش در حال حاضر شرایطی ندارد که بتواند به قهرمانی فکر کند.
پیامدهای مسابقه جنجالی فولاد - پرسپولیس در اهواز، همچنان ادامه خواهد داشت.
آقای شهردار! کمترین توقع ما این است که مشکلات ریز پایتخت را درشت ببینید و برایشان فکر چاره‌ای کنید. علاوه بر این بد نیست به عنوان مدیر شهری روز‌هایی را با همراهی انصار و رسانه‌ها پا درشهر بگذارید و مشکلات ریز این کلانشهر را از نزدیک ببینید و درجریان سختی‌هایی که بر پایتخت‌نشینان می‌گذرد، قرار بگیرید.
جلایی‌پور استاد جامعه شناسی در پاسخ به این سوال که چقدر ضرورت دارد تا کرسی آزاد اندیشی که همیشه بر شکل‌گیری آن تاکید شده بود بین تمام دانشجویان با هر گرایش فکری دایر شود تا هر دانشجویی بتواند آزادنه عقاید خود را بیان کند، گفت: کرسی آزاداندیشی بیشتر یک دستور ماند.برخی آن را اینگونه معنا کردند که اساتید بیایند مواضع حکومت را تایید کنند. آزاداندیشی به آزادی نهادی در جامعه و دانشگاه‌ها نیاز دارد. وقتی گزینش، حراست و کمیته‌های انضباطی بر محیط دانشگاهی حاکم است انجام پژوهش و گفت‌وگوی آزاد با مشکل روبرو می‌شود. تولید اندیشه دستوری نیست.
لوکاس هرناندس، ستاره تیم ملی فرانسه، پس از مصدومیت وحشتناکی که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برایش پیش آمد به فکر بازنشستگی افتاد، اما مادرش او را متقاعد کرد که فعلا این کار را نکند.
هیوندای، یک غول خودروساز است، اما این کمپانی بزرگ آسیایی اکنون قدم در شهرسازی نهاده و ایده‌ای برای شهر‌های آینده مطرح کرده است.
وقتی برای یک مشکلی هر روز تجمع می کنند و مسئولان می گویند این مشکل را ظرف دو هفته یا یک ماه حل می کنند این دیگر هنر نیست، هنر این است که ما پیش بینی می کردیم که همدان چه وضعیتی دارد و ما تا چه مدت آب داریم و آن زمان برایش فکری می کردیم تا الان به این روز نیفتد.
ورود مردم عادی به این بیمارستان‌ها ممنوع است!
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ