اشک‌های فوق ستاره پرتغال پس از دیدار با مراکش تا رختکن ادامه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب که با پیروزی النصر مقابل الهلال به پایان رسید، بین تالیسکا مهاجم النصر و علی البلیهی بازیکن الهلال درگیری فیزیکی رخ داد. در فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های عرب، کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر پس از به ثمر رساندن گل تساوی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی، در وقت اضافه گل پیروزی را نیز وارد دروازه الهلال کرد.
کریستیانو رونالدو که در نیمه دوم بازی النصر و الهلال گلزنی کرده و تیمش را به بازی برگردانده بود در وقت اضافه اول دومین گل خود وارد دروازه الهلال کرد.
گرت بیل فاش کرد که اگر رئال مادرید 5-0 هم پیروز می شد اما کریستیانو رونالدو گل نمی‌زد، این ستاره پرتغالی چقدر از این اتفاق عصبانی بود.
رونالدو عصبانی از اتلاف وقت بازیکنان الفیحا با آنها دست نمی‌دهد و به سرعت راهی رختکن می‌شود: شما نمی‌خواهد فوتبال بازی کنید!
کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید برابر یوونتوس گلی فراموش نکردنی به ثمر رساند که به روایت عمر مامنی، جیانلوئیجی بوفون را به پایان دوران حرفه‌ای رساند و بازنشسته شد!
گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر با سرمربی وقت شیاطین سرخ درگیر شده است.
گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر با سرمربی وقت شیاطین سرخ درگیر شده است.
زندگی جورجینا رودریگس، در سال ۲۰۱۶ و پس از آشنایی با کریستیانو رونالدو برای همیشه متحول شد.
امشب از ساعت ۱۹ به وقت ایران، تیم النصر عربستان در چهارچوب رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف ضمک می رود و باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در هفته هجدهم رقابت های لیگ عربستان به چه شکل خواهد بود.
رونالدو که در لحظات پایانی دیدار با الفتح عصبی بود، باعث ایجاد یک تنش کوچک در محوطه جریمه حریف شد.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد
خشم هوادار النصر از رونالدو: نه گل میزنه نه پاس گل میده نه دریبل میزنه فقط بلده بپره بگه siiii.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد.
یونایتد بعد از ۱۰ سال، بار دیگر به جمع مدعیان انگلیس بازگشته است
مراسم معرفی رونالدو ساعت 19 به وقت محلی در استادیوم خانگی این تیم، ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض، انجام خواهد شد.
کریستیانو رونالدو ساعت 23 روز دوشنبه به وقت عربستان، وارد ریاض، پایتخت این کشور می‌شود تا برای معرفی به هواداران باشگاه جدیدش، النصر، آماده شود.
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
یک رسانه مدعی شد باشگاه النصر عربستان در حال برنامه‌ریزی برای انجام تستهای پزشکی از کریستیانو رونالدو است.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله تیم ملی پرتغال، باز هم از روی نیمکت بازی های این تیم را تماشا می کند.
پیشنهادهای شغلی به بدل کریستیانو رونالدو متوقف نمی‌شود:"من را برای جشن تولد استخدام می کنند."
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
آلن شیرر، ستاره سابق انگلیس، معتقد است که عدم حضور کریستیانو رونالدو به برونو فرناندز کمک می‌کند.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رئال مادرید و ایتالیا، می‌گوید کریستیانو رونالدو دیگر جزء پنج بازیکن برتر دنیا هم نیست و زمان خداحافظی برای او فرا رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ