اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گسترش فعالیت ربات ها برای ارسال محموله و خوراکی به نظر می رسد سرقت از این ابزارها نیز افزایش یافته است.
طی هفته‌های اخیر گردنبند حمید مطهری و ساعت مچی آرش برهانی سرقت شده بود
ویدیویی از دوربین های یک دکه روزنامه فروشی سارقانی را نشان می دهد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند را ببینید. منبع: چندثانیه
به گفته مقامات انگلیسی و فرانسوی، هکرها شرکت های حقوقی را هدف گرفته اند تا داده هایی را سرقت کنند که ممکن است توازن پرونده های حقوقی را تغییر دهد.
دانشگاه منچستر اعلام کرد احتمالا داده های آن طی یک حمله سایبری به سیستم رایانه هایش کپی شده است.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از دستگیری سارق کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرد.
سرقت دالتون های معتاد در پوشش ماموران آب و برق!
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از اعتراف متهمان به ۲۲ فقره سرقت از انباری برج‌های مسکونی در غرب تهران خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار کابل و پست های مخابراتی در محدوده قیام دشت خبرداد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت کابل و پست‌های مخابراتی معترف شد.
شرکت های کیا و هیوندای پس از وایرال شدن یک چالش تیک تاکی درباره هک خودروها و آپدیت های امنیتی منتشر کرده اند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله/ معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار/ دختری در لانه کثیف/ افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد/ فرجام مرگبار کیف‌قاپی در خیابان پاسداران تهران/ بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت/ سرقت‌های لاکچری!/ حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح از کامیون های عبوری در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
چهار سارق که با همدیگر دوست بودند دست به سرقت از منازل شهروندان تهرانی زدند، این سارقان مشکلات مالی از جمله عقب افتادن قسط وام ازدواج را بهانه کارشان قرار دادند.
سرقت های سریالی سارق عنکبوتی
کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح های پلیس
رمزگشایی از سرقت های باند کلاف کش ها
رئیس قوه قضائیه گفت: برخلاف شایعه رواج‌یافته مبنی بر عدم پیگیری سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان هر نوع سرقتی، توسط دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
دادستان کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد: سرقت‌های توأم با خشونت و بکارگیری سلاح، مشمول ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی (محاربه) خواهد بود.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به راه‌اندازی گشت های ضربتی خودرویی و موتوری مقابله با سرقت اظهار کرد: تمرکز ماموریت های پلیس پایتخت برای مقابله جدی و همه جانبه با سرقت، زورگیری و سرقت‌های خشن است.
سرقت های سریالی هنگام مرخصی از زندان
اجاره ساعتی خانه های مبله برای سرقت
دقایقی قبل، یک ساختمان ۱۰ طبقه‌ در آبادان فروریخت و همگان را شوک زده کرد؛ ریزشی که علت آن مشخص نیست اما افزون بر خسارات زیاد مالی، آسیب های جانی هم در پی داشته که هنوز ابعاد دقیق آن مشخص نیست. رویدادی عجیب که حواشی‌ای نیز در پی داشته و به مرور اطلاعات تکمیلی در خصوص آن منتشر خواهد شد.
طرح ترافیک امروز تهران از ساعت ۱۲ لغو شد
سرقت های شبانه مردان نقابدار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ