فوق ستاره پرتغالی النصر جشن تولد 38 سالگی خود را همراه با سه کیک در عربستان برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به شکل عجیبی در مراسم خاکسپاری پدر پیام نیازمند خبری از هیچ یک از مسئولان فدراسیون نبود!
مراسم معارفه ایلکای گوندوگان در بارسلونا برگزار شد و او در نشست خبری پس از مراسم در مورد مسائل مختلف از جمله ال‌کلاسیکو و احتمال انتقال امباپه به رئال حرف زد.
جواد نکونام با حضور در نشست خبری به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد.
تا لحظاتی دیگر نشست خبری سرپرست استقلال و معارفه رسمی سرمربی این باشگاه آغاز می شود.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
محافظان همراه حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با ضرب و شتم خبرنگار ایلنا مانع از انجام وظیفه خبری وی برای پوشش خبری مراسم سالگرد حجت الاسلام دعایی شدند.
در نشست خبری مشترک وزرای دو کشور ایران و عراق تاکید شد که هماهنگی‌های لازم برای سهولت سفر زائران اربعین انجام شده است.
ژرژ مندس در حاشیه یک مراسم در پرتغال وعده داد که این تابستان شاهد انتقال‌های بزرگی در دنیای فوتبال خواهیم بود.
در جریان نشست خبری دیشب اردوغان با خبرنگاران در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ماه جاری، برای مدتی طولانی پوشش زنده این مراسم به طور معناداری متوقف و سوژه داغ محافل شبکه‌های اجتماعی در ترکیه شد.
گمانه زنی ها درباره احتمال پخش یا عدم پخش مراسم شب های قدر و سخنرانی ایشان از صدا و سیما به نظر می رسد باعث افزایش مراجعه به این پایگاه خبری شده و این اختلال منجر به خارج شدن این پایگاه از دسترس شده است.
با نزدیک شدن برپایی مراسم روز جهانی قدس در سرتاسر دنیا، رسانه‌های خبری از افزایش تحرکات رژیم صهیونیستی در حرم ابراهیم خبر می‌دهند؛ صهیونیست‌ها برق و اینترنت مسجد الاقصی را قطع کردند.
مسجد مشیرالسلطنه هنوز پابرجاست و اهالی محل برای نماز و انجام مراسم مذهبی به آنجا مراجعه می‌کنند، اما دیگر خبری از مدرسه نیست و حجره‌های این مسجد قدیمی تبدیل به انباری‌هایی پر از وسایل بدون کاربرد و مستعمل شده‌اند. لازم به ذکر است، واقف این مسجد و مدرسهٔ علمیه آن را مسجدالاقصی نامیده است. البته در زبان عموم مردم و همچنین رسانه‌ها اغلب آن را با نام واقفش، مسجد مشیرالسلطنه، می‌شناسند. همچنین به دلیل وجود ساعت قدیمی مسجد بالای ستون کنار خیابان، مردم ساکن محله‌های اطراف، آن را مسجد ساعت نیز می‌خوانند.
مسجد مشیرالسلطنه هنوز پابرجاست و اهالی محل برای نماز و انجام مراسم مذهبی به آنجا مراجعه می‌کنند، اما دیگر خبری از مدرسه نیست و حجره‌های این مسجد قدیمی تبدیل به انباری‌هایی پر از وسایل بدون کاربرد و مستعمل شده‌اند.
از چند روز قبل، برگزاری مراسم سالگرد یادگار امام اطلاع رسانی شده بود، اما صداوسیما از اعزام تیم خبری و پوشش مراسم خودداری کرد.
مراسم بازدید عمومی از تابوت پله و وداع با این اسطوره بزرگ دنیای فوتبال از ساعت 10 صبح روز گذشته به وقت برزیل آغاز شده است.
منابع خبری تصاویری از شهر قطیف در شرق عربستان منتشر کرده اند که در آن مردم این شهر در مراسم تشییع پیکر شهدا، فریاد مرگ بر آل سعود سر می دهند.
منابع خبری تصاویری از شهر قطیف در شرق عربستان منتشر کرده اند که در آن مردم این شهر در مراسم تشییع پیکر شهدا، فریاد مرگ بر آل سعود سر می دهند.
منابع خبری تصاویری از شهر قطیف در شرق عربستان منتشر کرده اند که در آن مردم این شهر در مراسم تشییع پیکر شهدا، فریاد مرگ بر آل سعود سر می دهند.
بر اساس اخبار منتشر شده بیش از ۳۵۰۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس داخلی و خارجی مراسم ۱۳ آبان در سراسر کشور را پوشش خبری دادند.
مراسم نشست خبری رویداد فناورانه خودروهای آینده، با حضور مدیرکل کسب و کارهای سازمانی ایرانسل، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
منابع خبری از مراسم تشییع جنازه نخست وزیر فقید ژاپن در میان تدابیر شدید امنیتی خبر دادند.
کاسمیرو در نشست خبری مراسم خداحافظی خود تاکید کرد که هرگز به خاطر پول از رئال جدا نشده و پس از فینال لیگ قهرمانان تصمیم خود را گرفته بود.
شاخص کل در غیاب نماد‌های بزرگ بازار امروز منفی کمی را به نسبت روز‌های گذشته خورد و با اُفت ۰.۰۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۴۰ واحدی رسید و شاخص کل هموزن نیز با اُفت ۰.۱۹ درصدی تا ارتفاع ۴۰۱ هزار و ۶۸۳ واحد پایین آمد. شاخص کل و شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهند کرد؟
روز گذشته در حالی مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن برگزار شد که موضوع تفکیک دو وزارتخانه صنعت و بازرگانی به موضوع روز محافل خبری و فعالان صنعتی و معدنی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ