هیچ ایرادی ندارد که برای سفارش خود مقدار بیشتری سس یا کارد و چنگال بخواهید، اما وقتی مقدار آن خیلی زیاد باشد واضح است که قرار نیست از آن برای صرف غذایتان استفاده کنید و قصد دارید آن را برای استفاده‌ی شخصی پیش خود نگه دارید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساده است که بخواهید از برنامه کاری پرمشغله تان به عنوان بهانه‌ای برای ورزش نکردن استفاده کنید.
فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب آلن باگایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ آسخانب سعداله یف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
اغلب در هنگام ارسال پیام به دیگران سرنخ‌های غیرکلامی‌ای را به کار می‌بریم که که ممکن است کاملاً نسبت به آن‌ها ناآگاه باشیم.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۷ مردادماه را بخوانید.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه ۷ تیرماه مصادف با عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: از امروز ۷ شهر دخت در شهر تهران برای دختران مشغول به کار شده است.
متقی گفت: اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند چه کار می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم ... امام خمینی گفتند حفظ نظام از اوجب واجبات است این یعنی در برابر جامعه و سیاست خارجی تجدیدنظرگر طلبی کن.
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از همکاری ایران و ونزوئلا در حوزه های نفت، گاز و سلامت خبر داد.
وزنه برداران ایران برای رسیدن به مدال قهرمانی جهان کار بسیار سختی را در پیش دارند.
استاد محمد کیهان ملقب به پدر جودوی ایران و اولین ایرانی که موفق به دریافت دان ۷ جودو از کودوکان ژاپن شده است، از شرایط حال حاضر این رشته در ایران شدیدا گلایه‌ دارد؛ شرایطی که آن را ناشی از بی‌توجهی روسای مختلف این فدراسیون از سال‌های گذشته تاکنون به انجام کار اصولی و پایه ای در جودو می‌داند و معتقد است جودوی ایران هیچ شباهتی به این رشته اصیل و پر طرفدار ژاپنی ندارد.
۷ علامت شایع اختلال کم کاری تیروئید عبارتند از: افزایش تدریجی وزن، خستگی، حساسیت بیش از حد به دمای سرد، درد‌های عضلانی و مفاصل، خشکی پوست یا نازک شدن موها، قاعدگی‌های سنگین یا نامنظم و افسردگی.
ساعت شروع کار بانک‌ها از ۷ صبح به ۷ و نیم تغییر کرد.
یک نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار CGT در فرانسه با اشاره به این که اعتصاب کارکنان پالایشگاه‌های شرکت توتال انرژی وارد هفتمین روز خود شد، هشدار داد که این امر باعث اختلال در عرضه سوخت شده و ممکن است این اعتصابات ادامه یابد.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
چهار مدال طلا، نقره و برنز سهم دختران تنیس روی میز ایران از روز پایانی مسابقات کانتندر جوانان گرجستان شد، بدین ترتیب آنها در مجموع با کسب هفت مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
کاراته‌کاهای ایران با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز به کار خود در لیگ‌ جهانی کاراته‌وان ترکیه ۲۰۲۲ پایان دادند.
با دستور استاندار خراسان شمالی و بر اساس تصمیم کار گروه اضطراری آلودگی هوای استان، فعالیت‌های همه بخش‌های شهرستان‌ها به جز اسفراین در شیفت عصر سه شنبه و چهار شنبه تا پایان وقت اداری تعطیل شد.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه ۷۴۳ مصدوم ناشی از حوادث کار در بهار امسال به مراکز پزشکی قانونی این استان خبر داد.
در شروع کار‌ها ممکن است هیچ سر و صدا و مزاحمتی شما را از کارتان دور نکند. اما وقتی در کوران یک کار هستیم، هر تحریک محیطی‌ای می‌تواند مزاحم شود. از همان اول خیالتان را راحت کنید، نوتفیکیشن‌های گوشی را کلا خاموش کنید، مودم را نیز همین طور، بهتر است با موسیقی جانبی کار یا مطالعه نکنید. حتی تنقلاتی که تشریفات خوردنشان حواس‌پرت کن است، مناسب نیست.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۷ مرکز توسعه و تحلیل کسب و کار در تهران خبر داد و گفت: مراکز تسهیل و توسعه کسب و کار تهران به ۱۲ مرکز خواهد رسید.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ