فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب آلن باگایف از روسیه شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۶ آسخانب سعداله یف از روسیه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با حضور فرانک پرتوآذر در ماده استقامت جاده و عدم عبور وی از خط پایان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با حضور فرانک پرتوآذر در ماده استقامت جاده و عدم عبور وی از خط پایان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
متهم گفت: من خودم در آتش بودم خودم مهرداد را خاموش کردم. خودم هم سوختم؛ اما نتوانستم مهرداد را نجات بدهم.‌ ای کاش من خودم می‌سوختم و می‌مردم. مهرداد را خیلی دوست داشتم. هیچ عمدی در این کار نبود.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
کاروان ۸ نفره ووشو ایران به ۶ مدال رنگارنگ در یونیورسیاد دانشجویان جهان دست یافت.
با حل نشدن مشکل ۲ ژیمناستیک کشورمان، احتمالا تیم ملی از یونیورسیاد حذف می‌شود.
تیم ملی پومسه دانشجویان ایران با کسب ۴ مدال برنز در ۲ بخش انفرادی و تیمی به کار خود در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی پایان داد.
تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با کسب ۱ مدال طلا و ۲ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام کنکورد روسیه پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: وعده کردیم دوستان با سرعت کار را دنبال می‌کنند و انتظار بیش از یک دهه شما به سر خواهد رسید.
داستان مثلث طلایی کهکشانی‌ها پس از ۱۰ سال به پایان خود رسید.
اهواز - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: فقط ۱۴۱ هزار نفر و معادل ۱۰ درصد در صنایع راهبردی استان مشغول به کار هستند که بسیار پایین است.
مانوئل گولده، مدافع آلمانی فرایبورگ، در دیدار این تیم مقابل یوونتوس با خطای هند در محوطه جریمه تیمش هم اخراج شد و هم باعث باز شدن دروازه تیمش روی یک پنالتی شد.
بلفاست، پایتخت ایرلند شمالی هزینه زندگی پایین همچنین قیمت پایین‌تری را برای اجاره یا خرید خانه در مقایسه با شهرهای بزرگ بریتانیا ارائه می‌دهد. شرکت‌ها نیز در این شهر، سیاست‌های مرخصی زایمان سخاوتمندانه‌ای را ارائه می‌دهند.
نمایندگان کشورمان در رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولاپتروف بلغارستان با کسب ۵ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز پایان دادند.
هافبک پر تلاش و با تجربه اراکی با توجه به دردی که احساس می‌کرد، در دقایق پایانی مجبور به ترک زمین بازی شد تا آلومینیوم ۱۰ نفره به کار ادامه دهد.
مشهد ـ شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: ۲۰ درصد ساختمان‌های اطراف حرم رضوی به عبارتی حدود هزار و ۵۰۰ ساختمان پایانکار ندارند و بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ ساختمان پروانه دارند، اما ایمنی لازم را ندارند.
یکی متهمان گفت: هر چهار نفرمان در یکی از شهرستان‌های غربی کشور زندگی می‌کنیم و برای پیدا کردن کار به تهران آمدیم. در بازار مشغول باربری شدیم و از آنجایی که حقوق‌مان پایین بود تصمیم به سرقت گرفتیم. بواسطه کارمان؛ مغازه‌داران و انبار‌هایی را که اجناس باارزش در آن‌ها نگهداری می‌شد شناسایی کردیم. بعد هم شبانه وارد مغازه‌ها شده و با تخریب در ورودی و از بین بردن دوربین مداربسته نقشه سرقت را اجرا کردیم.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد که کار در قالب مذاکرات وین (پیرامون برچیدن تحریم های ضدایرانی) در خط پایان قرار دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: حتی با وجود شناسایی و رفع آسیب‌ها نیز کار مجموعه حفاظت و اطلاعات پایان نمی‌یابد، بلکه باید برای تعالی و رشد هر چه بیشتر مجموعه قضائی عمل کرد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری: در زمان اوج کرونا به بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو‌های طرحی با وجود اینکه طرح آن‌ها به اتمام رسیده بود و می‌توانستند استراحت یا کار دیگری را شروع کنند گفته شد که دوره دیگری را با مزایای طرحی مشغول کار شوند و در واقع این نیرو‌ها به سربازی می‌مانند که دوره سربازی آن‌ها به پایان برسد و به آن‌ها گفته شود یک دوره دیگر با همان حقوق و مزایا به عنوان سرباز آن هم در خط مقدم جبهه مشغول شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ