مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: هانی کرده در تمرین استقلال وظیفه‌اش را انجام داده، اما دلم برای فوتبال و هوادارانش سوخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سوریه برای نخستین بار پس از آغاز بحران در این کشور در سال 2011، با یک شبکه تلویزیونی اماراتی مصاحبه کرده و به بررسی مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته است.
سر و کله یک شرور سابقه‌دار بار دیگر در اطراف باشگاه استقلال پیدا شد.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان داد یک کمپ ترک اعتیاد مدت‌هاست با نظر هانی کرده اداره می‌شود اما این کمپ بدون مجوز فعالیت می کند.
شهرت هانی کرده، با شایعه مرگش اوج گرفت. شب دوم دی ماه سال ۱۳۹۸ خبر درگیری هولناک یکی از گنده‌لات‌های تهران در محله شاپور و مرگ او منتشر شد. پلیس فردای آن روز جزئیات درگیری «هانی کرده» را تشریح کرد.
لات معروف و نوچه‌هایش که تماشاگران معترض استقلال را به باد کتک گرفتند، توسط پلیس دستگیر و بازداشت شدند
پلیس، هانی کُرده و نوچه‌هایش را بازداشت کرد
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: هانی کرده و ۳ نوچه‌اش بازداشت شدند.
کریمی در خصوص حضور این ماجرا‌ها گفت: من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.
چالش هایی مانند موضوع آب، رفع تعهد ارزی و... فعالیت در بخش کشاورزان را تحت تاثیر قرار داده و این امر نیازمند برنامه ریزی درست از سوی مدیران بالادستی با مشورت فعالان این حوزه است.
عرفان باقری بازیکن تیم امید آبی‌پوشان با انتشار یک استوری در پیج اینستگرام خود از «هانی کرده» کسی که هواداران را مورد ضرب و شتم قرار داد حمایت کرد که برای خیلی‌ها عجیب بود.
درگیری هانی‌کُرده از افراد سابقه‌دار با هواداران استقلال در حاشیۀ تمرین امروز این تیم که در حال شعار دادن علیه مدیریت باشگاه بودند.
علی اکبر صفایی گفت: ایران در حوزه آب های آزاد با حضور سپاه و ارتش توانسته امنیت ایجاد کند.
رسانه ها به نقل از مقامات تایوان مدعی هستند که بارها بالون های متعلق به چین به حریم این منطقه نفوذ کرده اند.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از برد مقابل تیم فجر سپاسی شیراز این تیم را قابل احترام دانست و گفت: بازی خوبی ارائه کرده است.
مشت های گره کرده ساپینتو در کمپ ناصر حجازی و ژستی که در برابر عکاس باشگاه استقلال گرفته، بدین معنی است که او آماده ادامه مبارزه است.
تبریز - سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازی قابل قبولی را از شاگردانم شاهد بودیم، گفت: متاسفانه نتوانستیم مقابل مس کرمان از موقعیت های خلق کرده بهره ببریم.
درست مثل بازی ایران در جام جهانی 2014 این لئو مسی بود که گره بازی را باز کرد.
بررسی کارشناسی هزینه های نظامی ایران نشان می دهد افزایش یک درصدی شاخص هزینه نظامی موجب افزایش ۰.۷۹ درصدی رشد اقتصادی کشور شده است.
ژاپن با اعلام اعتراض جدی نسبت به پرتاب موشک های کره شمالی گفت که این موشک ها خارج از منطقه اقتصادی ژاپن سقوط کرده است.
مدیر دفتر سازمان بدر عراق با بیان اینکه آمریکا از همه تحرکات تروریست های داعش اطلاع کامل دارد، تأکید کرد که مناطق اطراف پایگاه عین الاسد به پناهگاه امن داعشی ها تبدیل شده است.
کرمان – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مکتب شهید سلیمانی و راه مقاومت ملت‌های آزاده جهان را بیدار کرده است.
اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه و بستن همه مسیرها و توقف حرکت قطاهار به علت تهدیدهای گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، باعث خشم شهرک نشینان صهیونیست از این اقدامات شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ