درست مثل بازی ایران در جام جهانی 2014 این لئو مسی بود که گره بازی را باز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام روشن مشت‌های گره کرده در استقلال!
حواشی و اتفاقات هفته اول رقابت های لیگ برتر در همان اولین ساعات با مشت آهنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.
حضور فرانسیس انگانو، قهرمان سابق UFC، در تمرین رئال مادرید و مشت‌های وینیسیوس به او بازتابی جالب در رسانه‌ها داشت.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
لیگ ملتهای والیبال: باخت تیم پرنوسان ایران به هلند
لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۳ با صدرنشینی ژاپن در حال پیگیری است و این تیم قدرتمند همه هفت مسابقه‌اش را تا اینجا برده است! تنها برزیل موفق شده است دو ست از چشم بادامی‌ها بگیرد!
نه تاریخ، نه فرگوسن، نه احساسات لبريز، نه مشت های تکان خورده هواداران یونایتد در سراسر جهان، نمی توانست جلودار سیتی باشد
رقابتهای جام ملتهای آسیا در رده امیدها با دو هفته تاخیر برگزار خواهد شد.
رئال مادرید با کارلو انچلوتی، فقط یک کوپا دل ری را کم داشت تا هر چه جام در دو سال اخیر بوده را فتح کند. امشب دیگر خبری از کابوس های تلخ گذشته در فینال ها نبود.
یحیی گل‌محمدی که پیش از بازی واکنش جالبی به شایعات حول نیمکت پرسپولیس داشت با برد بزرگ در دربی نشان داد کُت تن کی است.
سرمربی هوادار تهران بعد از شکست 6 گله تیمش با چهره‌ای درهم به ریکاردو ساپینتو تبریک و خسته نباشید گفت.
یورگن کلینزمن می‌گوید هدفش با کره علاوه بر قهرمانی آسیا، صعود به یک چهارم و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۶ است.
اسطوره انگلیسی سابق آرسنال، با خوشحالی جالب توجهش سوژه فضای مجازی شده است.
«در منطقه ای که نرخ های جرم و جنایت در آن بسیار بالاست، شهروندان کشورهای مختلف قاره آمریکا بیش از همه طرفدار این ایده بوده اند که دولت هایشان با مجرمان و خلافکاران بر پایه سیاست "مشت آهنین" رفتار کند».
سرمربی پرتغالی آبی‌ها بعد از اطمینان از برد تیمش در جدال با تیم ته جدولی نفت مسجدسلیمان اینچنین جشن خود را در کنار اطرافیانش در جایگاه ویژه برپا کرد.
جلوتر از من چند زن با اشتیاق حرف‌های «آقا» را مرور می‌کنند. یک نفر از میانشان می‌گوید: «هرچه این مدت دلمردگی داشتیم، هرچه خون دل خوردیم، این دیدار، شُست، برد. انگار جان دوباره گرفته‌ام...»
مشت های گره کرده ساپینتو در کمپ ناصر حجازی و ژستی که در برابر عکاس باشگاه استقلال گرفته، بدین معنی است که او آماده ادامه مبارزه است.
مصاحبه‌ی روز گذشته مهدی تاج با خبرنگار واحد مرکزی خبر نشان از تحرکات تازه زیر پوست تیم ملی دارد.
مردم تهران بمنظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت ۱۵ زائر و مجروحیت ۱۹ نفر از زوار دیگر شد پس از برگزاری نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و گام‌هایی استوار راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار خود از دشمنان را فریاد زدند.
دقایقی پس از کوبیدن به شیشه‌های جایگاه فولادشهر برای اعتراض به داور، ساپینتو با مشت‌های گره‌کرده در کانون توجهات قرار گرفت.
ازبکستان با 9 امتیاز کامل مرحله گروهی جام ملت های آسیا را به پایان رساند.
پیروزی سه گله و عبور از متوسط امتیاز یک تیم قهرمان؛ پرسپولیس رقابت برای کسب جام قهرمانی را در غربت استادیوم دستگردی آغاز کرد.
لیگ ایران دشوار و پرفشار است و نمی‌توانیم هر بازی سه یا چهار گل بزنیم.» همین دو جمله کافی است تا رویکرد یحیی در مورد فصل جدید را نمایان کند.
یکی از حاضران در کنار زمین چمن ورزشگاه سیروس قایقران می گوید نیروهای هلال احمر روبه ریکاردو ساپینتو با مشت های گره کرده خوشحالی بعد از گل کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ