تبریز - سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازی قابل قبولی را از شاگردانم شاهد بودیم، گفت: متاسفانه نتوانستیم مقابل مس کرمان از موقعیت های خلق کرده بهره ببریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انسیه خباز مافی‌نژاد، داور بین‌المللی فوتبال ایران، پس از غیبت در رقابت‌های جام جهانی زنان از داوری خداحافظی کرد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تیمش هرچه زودتر باید از این وضعیت ناامیدکننده خارج شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای رسیدن به پیروزی در دیدار با پارس جنوبی داشت گفت: آنطور که انتظارش را داشتیم نتوانستیم بازی کنیم اما در نهایت برنده شدیم.
استقلال در شرایطی دربی را باخت که نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و روی دروازه تیم پرسپولیس موقعیت های زیادی را خلق کند.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر نماینده اردن در لیگ غرب آسیا گفت: حفظ تمرکز بازیکنان در دیدارهایی که برد و باخت آن اهمیت زیادی ندارد، سخت است.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه از برگزاری دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران ابراز رضایت کرد و گفت: ایران موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
دنی سبایوس از اینکه نتوانست یک موقعیت عالی که درون محوطه جریمه بتیس نصیبش شد را به گل تبدیل کند، ناراحت بود. او می توانست باعث برتری تیمش شود.
استقلال در روزی که موقعیت های متعددی داشت، نتوانست برنده از زمین خارج شود.
مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تیمش باید در دیدار برابر نساجی با ۵ گل حریف را شکست می داد گفت: موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.
وحیدی گفت: ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را یک توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم، توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کند و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند.
"امانوئل کارر" نویسنده فرانسوی در گفتگو با روزنامه "هاارتص" توضیح می‌دهد که چرا نتوانست به ژولیت بینوش نه بگوید و زمانی که جنگ اوکراین آغاز شد در مسکو بود.
محمد مومنی اعلام کرد که باشگاه استقلال پولی را به کاوه رضایی پرداخت نخواهد کرد.
شان دایش، سرمربی اورتون، پس شکست 2-0 تیمش مقابل لیورپول، درباره دلایل رقم خوردن این نتیجه صحبت کرد.
محمدرضا اخباری اگرچه در بازی مقابل استقلال نتوانست مانع حذف تیمش شود اما نمایش خوبی داشت و چند موقعیت مسلم را از آبی‌ها گرفت.
سرمربی فولاد گفت ما 2 موقعیت خوب برابر هوادار داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
مهدی ترابی نتوانست خطرناک‌ترین موقعیت بازی با پیکان را به گل تبدیل کند.
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: بر اساس گزارشات، عده‌ای مزدور و اجیر شده هستند که با حمایت مالی دشمن نوعی از پوشش و رفتار ناهنجار با فرهنگ اسلامی و ایرانی را در جامعه ترویج کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش در دقایق ابتدایی دربی جنگنده نبود، گفت: می دانستیم پرسپولیس روی ضربات کرنر و ایستگاهی برنامه دارد اما نتوانستیم آنها را کنترل کنیم.
در نیمه اول دیدار آرژانتین و لهستان لیونل مسی صاحب موقعیتی استثنایی برای گلزنی شد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه وویچک شزنی را باز کند.
روبرت لواندوفسکی در دیدار تیم ملی کشورش لهستان مقابل مکزیک نتوانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در مسابقه عصر پنجشنبه مقابل نفت آبادان به برتری برسد.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
رافائل نادال، اسطوره دنیای تنیس مصاحبه مفصلی درباره دوست و البته رقیب سابق خود یعنی راجر فدرر انجام داده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشینه مواد مخدر در ذهنمان منفور نیست و ما به خوبی نتوانستیم تصویر سازی منفی از مواد مخدر نشان دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ