دالی بلیند پس از یک نیم فصل بازی در بایرن و جدایی از این باشگاه، قصد دارد فصل بعد برای خیرونا بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیکو گونزالس پس از حضور قرضی در والنسیا اکنون پورتو را به عنوان مقصد احتمالی جدید خود می بیند.
شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باشگاهها راه دور زدن قانون را بلدند و راحت می‌توانند زیرمیزی پول بدهند.
شاسی بلند برقی چری eQ7 مدتی دیگر در بازار چین به عرضه می‌رسد. اس یو وی الکتریکی ای کیو 7 پیشرانه 210 اسب بخاری و امکانات ایمنی فراوانی دارد.
آبی های پایتخت یکی از بدترین دوران ورزشی خود را چه در مستطیل سبز و چه در باشگاه می گذرانند، آنها به برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت نیاز دارند.
هنگتیان L۴۶۰۰ به‌عنوان یک شاسی بلند آفرودی چینی در نسخه بنزینی به یک موتور ۴.۶ لیتری تنفس طبیعی ۸ سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۸۶ اسب بخار و گشتاور ۴۱۰ نیوتن‌متر را به‌تولید برساند.
صدراعظم آلمان در حضور اعضای پارلمان اروپا در استراسبورگ در موضعی قاطع، بلندپروازی‌های رئیس جمهور فرانسه در مبدل کردن اتحادیه اروپا به قدرت «سوم» بزرگ جهانی بعد از آمریکا و چین را رد کرد.
تیم فوتبال نساجی در راه دفاع از عنوان قهرمانی سد سختی چون پیکان را پیش روی خود می بیند.
اهواز- رئیس جمهور گفت: مردم ایران دشمن را می‌شناسند و راه خنثی سازی توطئه‌ها را بلدند و راه‌های برون رفت از مشکلات را خوب بلدند.
نادر محمدی بار دیگر در ورزشگاه آزادی با اوت دستی های بلند خود به چشم آمد.
وزیر ورزش و جوانان پس از صدمه شدید ناشی از سقوط بالگرد، توانست از جایش بلند شود و راه برود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تبریک روز پاسدار، گفت: با درک حقایق جاری در جهان، تا پای جان در راه دفاع از حق و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
حامد حدادی بعد از گذشت ۶ هفته از جراحی به شرایطی رسیده که می‌تواند از روی ویلچر بلند شود و راه برود.
قد بلند ووت وخهورست، مهاجم جدید منچستریونایتد، باعث شد که یکی از خبرنگاران مجبور شود راه حل جالبی برای مصاحبه با او پیدا کند.
شاید تصور کنید که عشق برای حفظ یک رابطه طولانی مدت مانند ازدواج کافی است، ولی کاملا در اشتباهید، در کنار عشق باید اعتماد، سازگاری، صداقت، صمیمیت، قدردانی و احترام قرار بگیرد تا بتوانید رابطه عاشقانه تان را در بلند مدت حفظ کنید. یکی از مهم‌ترین مولفه‌های رابطه عاطفی سالم، احترام است.
تیگو 9 از منظر ابعاد برابر با 4820 میلیمتر در طول، 1930 میلیمتر در عرض و 1699 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز عدد 2820 میلیمتر را نشان می دهد.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شده در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو،
مسوولان فدراسیون فوتبال و در راس آن‌ها مهدی تاج و مدیران ارشد این مجموعه بعد از حذف تلخ از جام جهانی ۲۰۲۲ سکوت اختیار کرده‌اند و در برابر انتقادات و سوالات هواداران تیم ملی و کارشناسان تاکنون هیچ پاسخی نداده‌اند. موضوعی که علاوه بر بلند شدن دیوار بی‌اعتمادی بین هواداران و فوتبال ملی به شائبه‌ها درباره آینده نیمکت تیم ملی نیز دامن زده است.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج علمی وپژوهشی کشور گفت: نقشه راه بسیج علمی کشور تدوین و ابلاغ و در افق بلند مدت، ۲ برنامه ۵ ساله پیش بینی شده است.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است این تیم در ادامه فقط دو راه دارد یا باید قربانی نتیجه بازی با گل گهر شود یا باید بلند شوند و ادامه دهند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در طبقات بالاتر در مواردی که امکان نزدیک شدن به محل آتش‌سوزی باشد از راه پله اصلی برای رفتن به طبقات بالا استفاده می‌شود، درغیر اینصورت در روند خروج افراد داخل ساختمان با مشکل مواجه می‌شویم.
فولاد نیز به ذوب آهن اضافه شده تا پرسپولیس در پرونده سینا اسدبیگی سایه دو شکایت را بالای سر خود ببیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ