رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در طبقات بالاتر در مواردی که امکان نزدیک شدن به محل آتش‌سوزی باشد از راه پله اصلی برای رفتن به طبقات بالا استفاده می‌شود، درغیر اینصورت در روند خروج افراد داخل ساختمان با مشکل مواجه می‌شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از آتش سوزی کارخانه مقوای کویر یزد و تداوم انجام عملیاتی برای اطفای آن خبر داد.
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز از ارائه کمک‌های هوانوردی این کشور به اطفای حریق در جنگل‌های ترکیه خبر داد.
یزد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از تجهیز شهرک صنعتی تفت ۲ و منطقه ویژه اقتصادی یزد به خودرو آتش نشانی با تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
رشت- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های مرزی شهرستانهای رضوانشهر و صومعه سرا خبر داد و گفت: نیمی از ۱۰ هکتار جنگل زراعی رضوانشهر در آتش سوخت.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق انبار شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب خبرداد.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای حریق انبار شرکت هایرپلاست گروه صنعتی انتخاب خبرداد.
ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود، گفت: دود زیادی ناشی از این حریق به آسمان بلند شده بود که تا شعاع چند کیلومتری قابل رویت بود. در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر نیز عملیات ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران آخرین جزییات اطفای حریق انبار بزرگ خیابان مولوی تهران را تشریح کرد.
محترمی با بیان اینکه در این حادثه ۲۵ تیم آتش نشانی حضور داشتند و آتش نشانان مناطق و شهر‌های اطراف نیز برای پشتیبانی اعلام حضور کردند، گفت: در نقاطی که امکان دسترسی ماشین آتش نشانی در تالاب و مناطق خشک وجود داشت، تجهیزات و خودرو‌های آتش نشانی اقدام به اطفای حریق کردند، اما با توجه به اینکه برخی از نقاط که عمق آب به دو متر می‌رسد، امکان حضور ماشین‌ها نبود، از بلدوز چرخ زنجیری به جهت ایجاد آتش بر استفاده شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها، دستورالعمل پیشگیری و اطفای حریق در مناطق تحت مدیریت این سازمان را ابلاغ کرد.
یگان‌های شناور و پروازی ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات اطفا حریق را در شمال اقیانوس هند تمرین کردند.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از اطفا کامل حریق ساختمان ۱۵۳ در خیابان بهار خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از اطفا کامل حریق ساختمان ۱۵۳ در خیابان بهار خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از اطفا حریق در طبقه منفی دو ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار خبر داد.
یک فروند هواپیمای آتش نشانی در غرب استرالیا در حالی که سعی در مهار آتش داشت سقوط کرد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: یک فروند هواپیمای آبپاش برای خاموش کردن آتش در هورالعظیم بخش عراقی وارد خوزستان شد.
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده است و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اعزام بالگردهای آبپاش به منطقه جنگلی «خداآفرین» آذربایجان شرقی و امیرکُلایه لاهیجان در استان گیلان خبر داد.
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اعزام بالگردهای آبپاش به منطقه جنگلی «خداآفرین» آذربایجان شرقی و امیرکُلایه لاهیجان در استان گیلان خبر داد.
توضیحات مسعود کاظمی سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان را در خصوص آتش‌سوزی تالاب انزلی در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه از اعزام ۲ بالگرد آبپاش برای مشارکت در عملیات اطفای حریق تالاب های انزلی خبر داد.
انزلی- دو فروند بالگرد آبپاش برای اطفای حریق تالاب انزلی در محل آتش سوزی حضور یافتند.
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع از اعزام سه فروند بالگرد اطفای حریق به تالاب انزلی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ