اهواز- رئیس جمهور گفت: مردم ایران دشمن را می‌شناسند و راه خنثی سازی توطئه‌ها را بلدند و راه‌های برون رفت از مشکلات را خوب بلدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی مردم احساس بی‌عدالتی می‌کنند، احساس رنجش را تجربه می‌کنند. این باعث می‌شود آن‌ها به کسانی که فکر می‌کنند باعث تبعیض علیه‌شان هستند از راه‌های متفاوتی حمله‌ور شوند.
سالاد سزار که ابتدا فقط با برگ‌های درشت کاهو، تخم مرغ، روغن زیتون و لیمو ترش‌های مخصوص مکزیکی تهیه می‌شد، بعد‌ها دستخوش تغییراتی شد. مثلا آمریکایی‌ها به آن ماهی کولی اضافه کردند و در برخی از رستوران‌ها به جای لیموترش از آب میوه‌های شیرین برای تهیه سس سالاد سزار استفاده می‌شد. در ایران هم به جرات می‌توان گفت سالاد سزار بعد از سالاد شیرازی یکی از محبوب‌ترین سالادهاست که مردم آن را در کافه‌ها و رستوران‌ها سفارش می‌دهند.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد موضوع کودکان کار به نکات مهمی اشاره کرد و گفت: اقتصاد کف خیابانی با درآمد‌های سرشار، با نوع دوستی و تحریک احساسات مردم شکل گرفته است و سرشبکه‌های این مافیا از آن استفاده می‌کنند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی درباره بشاگرد و گروه هایی نوشت که جهادگرانه به یاری مردم بشاگرد رفته اند.
یکی از بهترین راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد که می‌تواند منابع خرد و کلان را به خدمت تولید بیاورد بازار سرمایه است.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «اللّهمّ نَبّهْنی فیهِ لِبَرَکاتِ أسْحارِهِ» می‌گوید: خدایا متوجه کن من را تا از برکات سحر ماه رمضان استفاده کنم. مردم از برکات سحر غالباً استفاده نمی‌کنند. در طول سال از سحر باید استفاده کرد به خصوص در ایام ماه رمضان. حافظ می‌گوید «آن گنج خداداد که خدا داد به حافظ / از ورد شب و روز و دعای سحری بود.»
سفیر قزاقستان با اشاره به برقراری خطوط پروازی مستقیم بین ایران و قزاقستان گفت: مقامات ایران و قزاقستان در تلاش هستند که راه‌های ارتباطی بین دو کشور را برای تسهیل رفت و آمد تجار، بازرگانان و مردم گسترش دهند.
اگر مردم بدانند، کسانی که در رأس کار هستند می‌توانند از راه‌های معقول و تجربه شده استفاده کنند و زمینه‌های حل مشکلات را ایجاد کنند، اما مسئله اصلی و جدی‌شان نیست یا اینکه افرادی را بر سر کار گذاشته‌اند که توانایی حل مشکلات را از طرق عقلایی و تجربه شده ندارند، قهراً خشم و غضب مردم از حاکمان، حکومت و نظامی که این مسائل را از او می‌بینند بیشتر می‌شود. حال اگر مردم فقر و فلاکت ناشی از کسانی بدانند که مدعی دین و دین‌داری هم هستند، مسئله را خیلی بیشتر تشدید می‌کند و زمینه‌های گریز از دین بلکه ستیز با دین را فراهم می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آشنا نبودن مردم و مستعمین کشورمان با زبان قرآن را مانعی در درک مفاهیم قرآنی برشمردند و تأکید کردند: باید متخصصان و فعالان قرآنی برای این موضوع راههایی پیدا کنند تا مضامین عالی آیات نیز به گوش دل شنوندگان تلاوت برسد.
جهان صنعت، ذوب آهن، خودروسازی و به طور کلی همه وجوه فناوری‌های مدرن مهم‌ترین منبع الهام پاکو رابان بود. وی در سال‌های ۱٩۶٠ راه‌های تازه‌ای را در طراحی لباس گشود که تا آن زمان بکر و دست نخورده بود. یکی از همکاران اسپانیایی او یادآوری می‌کند که یکی از موفق‌ترین عطر‌های زنانه پاکو رابان «کالاندر» Calandre نام داشت که به معنای جلوپنجره خودرو است. کاربرد این نوع واژگان در دنیای مد زنانه نیز قبل از او سابقه نداشت.
کلسیم یک نوع از مواد معدنی پرنیاز است که برای سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها ضروری است. در حالی که بسیاری از مردم تصور می‌کنند که تنها ماده غذایی غنی از کلسیم لبنیات هستند، در طب سنتی مواد غذایی معرفی شده اند که میزان کلسیم آن‌ها به مراتب بیشتر از انواع لبنیات است.
همه واحقوق بشرای بیگانگان جز با هدف امتیاز گرفتن نیست، پس چه بهتر که این امتیاز را ابتدا به مردم خودمان بدهیم، بعد در‌های صلح و دیپلماسی مقتدرانه را هم باز کنیم. رییس قوه قضاییه گفتند می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم، حبذا لطفا آغاز کنید، در کسب رضایت مردم گشاده‌دستی کنید و سرعت به خرج دهید که هیچ جای دوری نمی‌رود و انواع راه‌های آن را بلدید. آزادی هر یک از زندانیان کلی خوشحالی می‌آورد کما اینکه هر محدودیتی سرمایه‌ای برای کار و فشار بیگانگان فراهم می‌کند.
وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا اعلام کرد مردم می‌توانند اطلاعات، اخبار اقدامات مشکوک و غیرقانونی را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به پلیس گزارش کنند.
وضعیت خاک به دلیل صنعتی شدن یا مدیریت ضعیف زمین‌های کشاورزی در بسیاری از نقاط دنیا در حال بدتر شدن است. روز جهانی خاک مردم جهان را تشویق می‌کند تا به راه‌های پایدار برای مدیریت منابع خاک فکر کنند.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های مدیریت منابع مردم پذیره نویسی در فرابورس در راستای راه اندازی صندوق املاک و مستغلات است.
کریمی قدوسی گفت: این موفقیت را واقعا باید به این دولت تبریک گفت که حقیقتاً مردم را امیدوار کرد در روابط خارجی، نگاه به داخل و سفر‌های استانی و مدیریت منابع، سرنوشت مردم را به مذاکره و برجام گره نزد. نگاه به این صورت بود که این مذاکره هم یکی از صد‌ها موضوع است و شد شد، نشد نشد، اگر هم نشد از راه‌های دیگر اقدام می‌کنند.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
وزارت خزانه‌داری و دارایی ترکیه اعلام کرد که تراز بودجه دولت ترکیه در دوره ژانویه تا آوریل ۱۹.۳۶ میلیارد لیره (۱.۳۷ میلیارد دلار) سالانه کسری داشته است.
مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک صادرات ایران به منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این بانک برگزار شد.
دست و پنجه نرم کردن مردم و مسئولان برای بی اثر کردن تحرم‌ها به دغدغه هر روزه همه مردمان این سرزمین تبدیل شده و همگی سعی دارند تا با تغییر رفتار و اتخاذ تمهیداتی در این جنگ ناجوانمردانه اقتصادی پیروز شده و طرف مقابل را مغلوب و پشیمان کنند. در این بین، اقدامات و بیانات همه مسئولان اجرایی و غیر اجرایی کشور و در همه رده‌های قوای سه گانه از اهمیت دوچندان برخوردار است، زیرا این سخنان می‌تواند مرهمی بر درد باشد یا نمکی بر زخم.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: بهتر است که ما به جای سختگیری‌هایی که ممکن است رمندگی ایجاد کند و آسیب‌زا باشد، بیشتر مردم را با ارزش ها و معنویات آشنا کنیم، راه‌های دیگری هم برای تشویق جامعه به رعایت حجاب و شعائر اسلامی وجود دارد.
طرح صیانت که این روز‌ها به‌تدریج در حال اجراست و هر روز به شکل جدیدی زندگی ما ایرانی‌ها را با دردسر مواجه می‌کند، در حقیقت دارد همان بلایی را بر سر فضای مجازی و راه‌های ارتباطی مردم با یکدیگر و جهان می‌آورد که وزیر ارتباطات در مصاحبه با راشاتودی می‌خواست؛ مخدوش‌کردن واقعیت و تلاش برای تغییردادن آن.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ