فولاد نیز به ذوب آهن اضافه شده تا پرسپولیس در پرونده سینا اسدبیگی سایه دو شکایت را بالای سر خود ببیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی فصل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی پوشان در شرایط بی سابقه ای قرار دارند.
بردیا دانشور با غلبه بر سوپر استاد بزرگ روسیه به مرحله سوم جام جهانی شطرنج باکو راه یافت.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
تبریز- معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور گفت: خط آهن میانه - بستان آباد - تبریز در فاز سوم از ایستگاه خاوران تا ایستگاه مرکزی تبریز ادامه می‌یابد و به همدیگر متصل می شوند.
سینان اوغان یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه است که قبلاً ۲ بار به عنوان نماینده مردم اغدیر از سوی حزب حرکت ملی به پارلمان راه یافته است.
مدافع پرسپوليس این شانس را دارد تا در جدال با مس کرمان به رده سوم برترین پاسورهای فصل راه یابد.
تیم ملی والیبال ایران با انجام هماهنگی‌های لازم جهت دریافت ویزای آمریکا برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها، فردا عازم آنکارا می‌شود.
مسابقات سه وزن سوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف با راهیابی چهار نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابتها پیگیری شد.
مدیرعامل باشگاه نساجی درباره راه ندادن تابلوهای تبلیغاتی به ورزشگاه وطنی قائمشهر توضیحاتی را ارائه کرد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که غرب برای جلوگیری از پیروزی روسیه ابایی از به راه افتادن جنگ جهانی سوم ندارد.
به نظر می‌رسد اظهارات ماسک این مفهوم را می‌دهد که اگر او سرویس ماهواره‌ای را به اوکراین ارائه دهد، این کشور از آن برای دفع نیرو‌های روسیه استفاده خواهد کرد که به طور بالقوه منجر به یک جنگ جهانی خواهد شد.
«باید توجه داشته باشیم که خیلی زود دیر می شود و به راحتی دیگر نمی توان راه سومی را در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد. زیرا از یک سو شما در مقابل خود جهان غرب را قرار داده اید که با رهبری آمریکا و مدیریت اروپا و کنشگری اجرایی اسرائیل در منطقه می‌تواند یک وحدت عملیاتی را شکل دهد و ائتلاف آمریکایی-اروپایی-اسرائیلی در کنار ائتلاف عربی-عبری-غربی قرار می‌گیرد و ایران را در وضعیت سختی قرار می دهد و از سوی دیگر، در داخل منطقه نیز کنشگرانی نظیر عربستان، ترکیه و همچنین اسرائیل را دارید که در پی ایجاد یک وحدت عملیاتی جهت برخورد با ایران هستند.»
سمنان- رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه طرح زمستانی از بیست و سوم آذرماه به صورت رسمی در ۱۱ گردنه برف‌گیر کشور آغاز خواهد شد، گفت: از مردم انتظار داریم که در این طرح یاری‌گر پلیس باشند.
آه و حسرت تنها حاصلی بود که از آخرین موقعیت تیم ملی در بازی برابر آمریکا نصیب‌مان شد.
آخرین بازی شب سوم رقابت‌های جام جهانی را دو تیم فرانسه و استرالیا برگزار خواهند کرد.
تیم والیبال ساحلی قطر یک با شکست استرالیا سه به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان آسیا راه یافت.
مدیرعامل شرکت ملی نفت از راه اندازی ردیف سوم از فاز۱۴ پارس جنوبی خبر داد و گفت: میدان مشترک سهراب نیز به ارزش یک میلیارد دلار وارد فاز اجرایی می شود.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) امشب در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
صندوق بین المللی پول با ارائه گزارشی پیش بینی کرد که رکود بیش از یک سوم اقتصاد جهانی را تحت تأثیر قرار دهد و تورم جهانی تا پایان سال جاری میلادی به اوج خود می رسد.
معاون بانک مرکزی گفت:در صورت ارائه دسترسی لازم برای استعلام وضعیت متقاضی از لحاظ داشتن یا نداشتن مسکن از سوی وزارت راه، پرداخت تسهیلات مسکن خانوارهای فاقد مسکن دارای فرزند سوم سرعت می گیرد.
حسن یزدانی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سوم بین استقلال و نساجی برگزار شد که در پایان آبی‌ها توانستند ۳ امتیاز شیرین این دیدار را کسب کنند.
براساس آمار رسمی، دست کم ۱۱۳۶ نفر در جریان سیل‌هایی که از آغاز فصل باران‌های موسمی در ماه ژوئن به راه افتاده کشته شده‌اند. باران تابستان امسال سنگین‌ترین باران در یک دهه گذشته گزارش می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ