نادر محمدی بار دیگر در ورزشگاه آزادی با اوت دستی های بلند خود به چشم آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحرکات این روز‌های کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی، از سوی برخی از ناظران، در راستای تلاش او برای رسیدن به بهارستان، تفسیر می‌شود. او این روز‌ها حضور پر رنگی در توییتر و برخی رسانه‌ها دارد.
از جمع 16 تیم لیگ برتری برخی کار خود را برای فصل جدید شروع کردند و طی روزهای آینده تیم‌های باقیمانده نیز رسما استارت می‌زنند.
فرمانده کل سپاه گفت: راهبرد محدودسازی جمعیت به‌خصوص برای امت‌های مسلمان و به‌ویژه ایران، راهبرد امنیتی خطرناکی بوده که از سوی کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها ترویج شده است.
مدافع تیم ذوب آهن می گوید تیمش خط حمله ضعیفی ندارد و غیبت محمد رضا سلیمانی نیز امروز به آنها ضربه زده است.
قیمت سکه و طلا همچنان روند نزولی داشته و این بازار نسبت به هفته قبل افت‌های قابل توجه را ثبت کرده است.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
حرکات محمد دانشگر مدافع میانی محروم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر سوژه مناسبی به دست عکاسان داد.
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
فولاد در عرض بیست دقیقه و از یک روش مشابه به دو ضربه پنالتی دست یافت تا با گل کردن آنها 2-0 از تراکتور پیش بیافتد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هرگاه امت‌های اسلامی بر باورهای قرآنی خود ایستاده‌اند مقتدرتر شده‌اند و جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه نشان دهنده این امر است.
گروه‌های مقاومت فلسطین، رژیم اشغالگر صهیونیستی را نسبت به هرگونه تعدی علیه شیخ بسام السعدی رهبر اسیر شده جهاد اسلامی در اردوگاه جنین برحذر داشتند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۷۶ باند سرقت از منزل، زورگیر و موبایل قاپ خبر داد و گفت: ۳۵۲ نفر از سارقین شهر تهران دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ