جواد امام نوشت: آقای باهنر به کجا چنین شتابان؟!شما باید به جای تهدید پاسخگو باشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
عجیب‌تر این که؛ همین کویت که اکنون برای ایران خط و نشان می‌کشد و ادعای مالکیت بر میدان گازی آرش را مدام تکرار می‌کند، در سال‌های ریاست جمهوری آقای خاتمی قبول داشته که ایران در این میدان گازی سهم دارد و بر اساس همین باور نیز، مقامات کویتی به ایران سفر کرده و تلاش کردند مسئله را حل کنند. اما تغییر رویکرد کویت و توضیحی که اخیرا با کمک کشور‌های دیگر ارائه می‌دهد نشان دهنده این است که خود عربستان و کویت نیز می‌دانند که ایران در این میدان گازی سهم دارد. اگر این کشور‌ها معتقدند ایران هیچ سهمی ندارد چرا مدام در این خصوص توضیح می‌دهند؟ بنابراین فقط به دلیل ادعای ایران نیست که جواب می‌دهند، بلکه خود نیز بر سهم ایران واقفند.»
من هم جزو گزینه‌های سرمربیگری بودم اما در آن شرایط آقای نکونام انتخاب خوبی بود؛ باید به او کمک کنیم.
دبیرکل جبهه ایثارگران گفت: من برانداز هستم؟ من در پی اقدام علیه امنیت ملی هستم؟ من دنبال تبلیغ علیه نظام هستم؟ با چه مستند و براساس کدام قانون و ادله چنین موضوعی را مطرح می‌کنید؟ دادگاه علنی برگزار کنید و با حضور هیأت منصفه سند ارائه دهید و مشخص کنید ما خائن هستیم؛ آن موقع بار از روی دوش حکومت برداشته می‌شود و مردم خدمت ما می‌رسند.
کسی هم پیگیر نشد که آیا سندی از امام وجود دارد که برای پس از خود، اجازه انتشار آرای انتخاباتیشان را که در زمان خود محرمانه بوده، داده‌اند یا خیر.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
من رسما اعلام می‌کنم که اصلا قصد شرکت در هیات فوتبال تهران و جانشینی آقای شیرازی را ندارم. ما به دنبال منافع شخصی‌مان نیستیم. یکسری اتفاقات افتاده که نمی‌توان سکوت کرد. من به عنوان هیات رئیسه و حتی به عنوان یک فوتبالی باید توضیح بخواهیم.
زن جوان در حالی که خواهان جدایی بود به قاضی گفت: از آشنایی و ازدواج ما کمتر از یکسال می‌گذرد، اما در همین مدت رفتار‌هایی از همسرم دیدم که جز خجالت و شرمندگی و حقارت هیچ حس دیگری نداشتم.
احمد زیدآبادی: قصد نیت‌خوانی ندارم، اما به نظرم اظهارنظرهای سال‌های اخیر آقای لاریجانی با سطح فهم و دانش او خیلی فاصله دارد و این معمای بزرگی است!
امام جمعه موقت تهران تحرکات در ماه‌های اخیر در فضای سیاسی کشور را در راستای هدف قرار دادن امنیت کشور دانست و گفت: «پلیس کشی» و «بسیجی کشی» یعنی چه؟ مگر برای اعتراض سطل آشغال آتش می‌زنند؟ آقا گفتند دشمن با تبلیغات و دروغ کار خود را پیش می‌برد. این‌ها در مدتی کوتاه ۳۸ هزار دروغ علیه ایران گفتند. ما هم در مقابل باید جهاد تبیین داشته باشیم و هر کس که صدایی دارد، از حوزه و دانشگاه و صدا و سیما یا حتی در خانواده‌ها باید جهاد تبیین داشته باشیم.
مدرسه دخترانه امام جواد(ع) در شهرستان قرچک ورامین با مشارکت بانک ملت و با عاملیت بنیاد نیکوکاری سلام به بهره برداری رسید.
مدرسه دخترانه امام جواد(ع) در شهرستان قرچک ورامین با مشارکت بانک ملت و با عاملیت بنیاد نیکوکاری سلام به بهره برداری رسید.
در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال ۱۳۶۱ ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای جعفری سیگار نمی‌کشید.با شنیدن این سخن، انگار که دیوار زندگی شکاف بردارد و ابدیت را نشان دهند، احساس عجیبی مرا فرا گرفت که: خدایا! این جوان به علت اینکه من سیگار می‌کشم، دست به چنین کاری می‌زند و از این بابت در پیشگاه تو نمی‌توانم جوابگو باشم و....
دبیرکل مجمع ایثارگران با اشاره به درخواست احزاب اصلاح طلب از آقای رئیسی برای برگزاری تجمع، گفت: اگر مردم در انتخابات مشارکت داده می شدند و نمایندگان واقعی خودشان را در اجرا و قانونگذاری داشتند، حاکمیت می توانست از طریق نمایندگان و احزاب واسط با مردم به گفت و گو بپردازد. احزاب را که از کارکرد انداخته ایم و اساسا موضوعیت ندارد و اکثریت مردم را هم از مشارکت ناامید و منصرف کرده ایم؛ کار به جایی رسیده که خواسته هایشان را در کف خیابان مطرح می کنند و دیگران هم وقتی آب گل آلود شود ماهی خودشان را می گیرند.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!
زن گفت: زنی از آن سوی خط و در حالی که اشک می‌ریخت ملتمسانه گفت: من از تهران برای زیارت امام رضا (ع) آمده ام و مهمان آقا بودم وقتی آن جوان کیف دستی مرا سرقت کرد بغضم ترکید و او را به امام رئوف سپردم چرا که من اکنون در این شهر غریب افتاده ام و حتی پولی برای بازگشت به تهران هم ندارم.
افزایش سرمایه ۱۱ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
محمدجواد لاریجانی با بیان اینکه ممکن است شما فردی را خیلی دوست داشته باشید اما به دلیل اینکه وی از مسیر حق انحراف پیدا کرده است باید این دوستی را تمام کنید، این موضوع در مورد خود من هم صادق است، گفت: من با آقای خاتمی دوستی بسیار نزدیک و با مهندس موسوی هم رابطه کاری سنگین و زیادی داشتیم اما انحراف موجب می‌شود علیرغم اینکه علاقه‌مند به این دوستی هستیم، آن را کنار بگذاریم.
جواد آرین‌منش گفت: من تصور می کنم بهتر است دولت به دولت قبل و به برجام و موارد از این دست مشکلات را ارتباط و نسبت ندهد و قرار دولت آقای رئیسی هم همین بود اما خلاف آن را مشاهده می‌کنیم.
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.
دوران ولادت امام جواد علیه السلام، یکی از سخت ترین دوران برای اهل بیت علیهم السلام بود. امام محمد بن علی التقی علیهما السلام، نهمین پیشوای شیعیان در این دوره به مانند مشعلی همچنان به هدایت شیعیان با وجود حوادث گسترده‌ای پرداختند که در این دوره رخ داد.
شب طلایی در داستان با حفره‌های فراوانی همراه بود، در انتخاب بازیگر با اشتباهات فاحش مواجه است و در اجرا دچار ضعف‌های غیرقابل انکار است. هناس اما یک تله فیلم بود که سازندگانش نیز احتمالاً با آگاهی شدت ضعف فیلم، کمپین تبلیغاتی‌شان را بر روی خانواده شهید هسته‌ای متمرکز کردند تا برخی قید نقد این فیلم و هدر دادن بیت المال در مسیر ساخت چنین اثر ضعیف و مبتدیانه‌ای را بزنند؛ ترفندی که حتمالاً جواب نمی‌دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ